Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at UL gikk bra :hoppe: Den dagen jeg blir gravid skal ta meg råd til 3D UL jeg også, får vel se en god del mer da.

Håper du får ei fin hælg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra at UL ble en så fin opplevelse. At alt var vel med den lille :) Sikkert litt lettere å senke skuldre nå som du vet at alt er vel.

Ønsker deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello beib!

Glemte helt å skrive i boka di etter jeg fikk rapporten på msn! Er vel ikke helt kvitt den alzheimersen min :ler:

UL er bare såå kos da! Våre små lille gullbabyer! Tenker den koser seg masse jeg!!

Men duh...skal du jobbe ikveld eller?! Er "hjemmealene og heie på Iss idolchat"ikveld...........!! Håper du kan være med!!!

Ha ei ellers riktig så herlig helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært borte en stund, og mye å oppdatere seg på.

Det er så utrlog gøy å lese om graviditeten din! ...og det gjør meg ikke akkurat mindre babysjuk...

Og så gøy det må har vært med UL! Gjør det hele litt mer virkelig, eller?

Nå får du nyte helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei!

Så herlig rapport fra UL! :hjerte: Sjenert og litt lat - høres ut som en herlig liten personlighet allerede! :-D

Ønsker dere en god søndag! :klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!

Ble du god og met igår?! Ble ikke mer nett på meg etter vi logga av,bare mat og snork!

Håper formen din er bra og at du har en kjempefin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter på deg til du kommer! Selv om tiden kan falle seg lang...!

Håper ikke du har slitt deg helt ut nå vennen...Men at du og mini har det bare bra og koser dere! Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Er så koselig å se UL-bildet når du logger deg på på MSN! :hjerte:

Hilsen Miiip som har en ekstremt lettrørt dag :grine2:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei alle sammen!! Så mange koselig hilsninger jeg blir møtt med her da :) Dere er supre alle sammen!! Kg-jentene mine :):hjerte:

Har vært i litt dårlig form de siste dagene, og det hele begynte på nattevakt natt til torsdag. Ble skikkelig kvalm og uggen :( Trodde det var pga jeg var så sliten, men det fortsatte helt til i går. Men i dag føler jeg meg bedre :) Skulle egentlig vært på kurs om selvskading på fredag også, men jeg orka bare ikke. Ettersom vi skulle samkjøre, hadde det blitt vanskelig for meg å komme meg hjem hvis jeg ble enda dårligere. Kjentes nesten ut som jeg var på det stadiet før jeg ble sykemeldt, men har da kommet meg nå :) Sikkert bare noe forbigående, hvis jeg ikke var helt utslitt da... Håper virkelig ikke at jeg skal være slik hver gang jeg har friuke!! Er litt intens jobbing på turnusen min, så... Men jeg klarer jo ikke å la være å jobbe ekstra, for det er så mye regninger nå!

Ellers har jeg en del jeg MÅ gjøre i dag. Ser jo ikke ut her! Jeg må:

- vaske klær og henge opp (har satt på en maskin)

- Rydde på kjøkkenet

- Vaske kjøleskapet

- Rydde og støvsuge på soverommet

- Skifte på senga

- Vaske badet

- Støvsuge gangen, kjøkkenet og stua

- Ringe trygdekontoret (Og det har jeg gjort)

- Ringe ang 3D-UL (og det har jeg gjort)

- Hente AB-kur på apoteket

- Dra til nabobyen for å se på bil

- Lage middag

(- dra i banken for å "løse ut" sykepenger, får ikke gjort før i morra)

Uff... Dette så mye ut!! Tror nok jeg må dele det opp over 2 dager altså :ler: Er litt tiltaksløs om dagen...

Så jeg får nok ikke gjort meg en real dagbok-runde før i kveld tenker jeg! Rekker kanskje innom noen nå :sjenert::sjarmor:

Angående den 3D-Ultralyden så ble det best bilder om jeg kom dit rundt uke 29-34. Så jeg skulle ringe tilbake et par uker før jeg ville dit, så skulle jeg få time :hoppe: Kosta 950 kr, men jeg tror det er verdt det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Ja, da var en halvtime gått og jeg har enda ikke klart å løsrive meg fra KG... :ler: Men NÅ! Nå må jeg komme i gang, hvis jeg skal klare å bli ferdig til i kveld... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...