Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også på biljakt... Synes det er vanskelig, jeg da! Har aldri eid eller kjøpt noen bil før... :sjenert:

Håper at ultralyden i morgen blir en fin opplevelse!!! :hjerte: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin opplevelse på UL i morgen. Mest sannsynlig er jo alt i orden. Du hørte jo hjertelyden i går også, så da er vel sjansene gode for at nurket har det bra. Gleder meg til referat!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Myztica

19+1 i dag :hoppe:

Jeg var på UL i går, og alt stod bra til med den lille. Terminen ble faktisk ikke flytta en dag en gang!! Så termin er fortsatt 28.juli :) Det var helt fantastisk å se den lille inni magen min. Men den var utrolig lat! JM måtte dytte mange ganger på magen min, for at den lille skulle gidde å røre litt på seg :ler: Så den snurra jo rundt et par ganger... Så la den seg til i samme stilling igjen, med armene bak nakken! Men det så jo ut som om h*n hadde det godt inni der :) JM sjekka jo alt av organer, og jeg kunne jo til og med se blodåra inn til hjerte!! Og det var så herlig å se det lille hjerte slå :grine2: Sambo ble jo helt rørt der han satt, og sa han kunne sitte å se slik en hel dag uten å bli lei :hjerte: JM ville ikke si noe om kjønn, ettersom babyen hadde navlestrengen mellom bena. Da kunne man fort se feil... Så den er jo lik sin mor allerede, både sjenert og lat! :ler: Uansett, så var det en fantastisk opplevelse. Og nå vil sambo og jeg på 3D-UL!! Men får se om pengene strekker til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

ååå! Så fantastisk!

Det må være en kjempe fin opplevelse! :Nikke:

Gleder meg til det blir min tur ;)

3D ul virker spennende, man kan jo se babyen skikkelig!

Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Så koselig med fin UL-opplevelse! :hjerter_rundt:

Takk for hilsen på MSN i dag, jeg var visst ikke her når du prøvde å snakke til meg... :sjenert:

Håper du har en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy med UL! Du må være en av de få som beholder termindatoen etter UL, synes alle andre flyttes på.

ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...