Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #401 Del Skrevet 28. februar 2006 spennende med ultralyd!!!! Og lykke til på bil jakt! ← Og der kom du i mellomtiden ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. februar 2006 #402 Del Skrevet 28. februar 2006 Lykke til på ultralyden, og så fint at du fikk billån Ha en flott tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. februar 2006 #403 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skal også på biljakt... Synes det er vanskelig, jeg da! Har aldri eid eller kjøpt noen bil før... Håper at ultralyden i morgen blir en fin opplevelse!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #404 Del Skrevet 28. februar 2006 Tihi!! Koselig å skravle med deg!! Måtte bare innom og ønske deg lykke til imorgen! Går så bra så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 28. februar 2006 #405 Del Skrevet 28. februar 2006 Håper du får en fin opplevelse på UL i morgen. Mest sannsynlig er jo alt i orden. Du hørte jo hjertelyden i går også, så da er vel sjansene gode for at nurket har det bra. Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 #406 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #407 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå venter jeg spent her!!! Må innom når jeg kommer fra terroristen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mars 2006 #408 Del Skrevet 1. mars 2006 litt med Skytte jeg også mens vi venter på at du skal komme tilbake fra UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 #409 Del Skrevet 1. mars 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #410 Del Skrevet 1. mars 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #411 Del Skrevet 1. mars 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #412 Del Skrevet 1. mars 2006 Og ikke bry deg om surrehue meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 2. mars 2006 #413 Del Skrevet 2. mars 2006 HA en toppers dag....Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 #414 Del Skrevet 2. mars 2006 Ha en super duper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2006 #415 Del Skrevet 2. mars 2006 19+1 i dag Jeg var på UL i går, og alt stod bra til med den lille. Terminen ble faktisk ikke flytta en dag en gang!! Så termin er fortsatt 28.juli Det var helt fantastisk å se den lille inni magen min. Men den var utrolig lat! JM måtte dytte mange ganger på magen min, for at den lille skulle gidde å røre litt på seg Så den snurra jo rundt et par ganger... Så la den seg til i samme stilling igjen, med armene bak nakken! Men det så jo ut som om h*n hadde det godt inni der JM sjekka jo alt av organer, og jeg kunne jo til og med se blodåra inn til hjerte!! Og det var så herlig å se det lille hjerte slå :grine2: Sambo ble jo helt rørt der han satt, og sa han kunne sitte å se slik en hel dag uten å bli lei JM ville ikke si noe om kjønn, ettersom babyen hadde navlestrengen mellom bena. Da kunne man fort se feil... Så den er jo lik sin mor allerede, både sjenert og lat! Uansett, så var det en fantastisk opplevelse. Og nå vil sambo og jeg på 3D-UL!! Men får se om pengene strekker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. mars 2006 #416 Del Skrevet 2. mars 2006 ååå! Så fantastisk! Det må være en kjempe fin opplevelse! Gleder meg til det blir min tur 3D ul virker spennende, man kan jo se babyen skikkelig! Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #417 Del Skrevet 2. mars 2006 Så koselig med fin UL-opplevelse! Takk for hilsen på MSN i dag, jeg var visst ikke her når du prøvde å snakke til meg... Håper du har en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. mars 2006 #418 Del Skrevet 3. mars 2006 så bra at alt er toppers....wehuuu go helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. mars 2006 #419 Del Skrevet 3. mars 2006 gøy med UL! Du må være en av de få som beholder termindatoen etter UL, synes alle andre flyttes på. ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 #420 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå