Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Heia vennen!

Hvordan går det med deg og magen?! Bare bra håper jeg!!

Er innom for å ønske deg ei kjempefin helg! Håper du ikke skal jobbe...

Kommer til å savne deg masse ikveld :grine: Men får dømme sammen med svigermor........

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Cr@sh: :klem:

Malina: Synes tiden går litt sakte jeg... Men den har begynt å gå fortere etter jeg begynte å jobbe igjen. Var så kjedelig å gå hjemme da jeg var sykemeldt, og tro meg, da gikk i hvert fall tiden sakte!! :ler::klem:

Skytte: Ble litt sent på meg den kvelden ja. Skulle jo egentlig stå opp i 14-tiden den dagen, så jeg skulle få sove igjen. Men LinKri sov til 17.30 hu!! Ikke rart jeg ikke fikk sove... :ler: Prøver jo å stå opp litt "tidlig" da jeg ikke har flere netter... :klem:

Pi@: Det var kjempekoselig :klem:

miiip: Er det ingen som kan være med på chat i dag :grine::ler: Men det kommer flere ganger da. Det er jo slik at noen ganger passer det ikke for alle... :)

LT: Vet at jeg bare må overse slike kommentarer, men det er lettere sagt enn gjort. Er litt nærtagende fra før, og det er i hvert fall ikke blitt bedre etter jeg ble gravid :sjenert::klem:

Skytte: Det går bra meg med og magen! Vil bare kjenne litt mer liv... :sjenert: Ønsker deg en kjempefin helg også, så får du tenke litt på meg som har arbeidshelg... :( (Men neste helg har jeg fri!!!) Kommer til å savne deg masse i kveld, men det går gå for denne gangen :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har jeg ringt banken ang lån, og jeg skal komme dit på mandag etter jeg har vært hos legen :hoppe: Håper virkelig jeg får nytt lån altså, så jeg kan kjøpe meg ny bil!! Men ser egentlig ingen grunn til at jeg ikke skal få det. Har fast inntekt og har betalt HVERT ENESTE avdrag i de 3 årene jeg har hatt lån... Så jeg er jo en veldig sikker betaler da :) Så akkurat nå er jeg veldig positiv! (for en gang skyld..) :ler:

Ellers har jeg arbeidshelg i helga. Blir andre helga mi på rad dette, for jeg tok på meg ekstra forrige helg. Men skal bare ha 2 vakter, for jeg skal avspasere natt til mandag ettersom jeg skal på kontroll på mandag. Men neste helg har jeg fri, og det gleder jeg meg til!! :hoppe:

Ellers er det vel ikke noe nytt på min front... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingrene for at LinKri får lån* Du fortjener virkelig en ny bil. Er vel greit å ha en bil som funker når nurket kommer til verden...

Er det på mandag du skal på UL? Isåfall så hopper jeg litt :hoppe::hoppe:

Håper du får ei fin hælg til tross for arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
*krysse fingrene for at LinKri får lån* Du fortjener virkelig en ny bil. Er vel greit å ha en bil som funker når nurket kommer til verden...

Er det på mandag du skal på UL? Isåfall så hopper jeg litt  :hoppe:  :hoppe:

Håper du får ei fin hælg til tross for arbeid!

Så bra at du krysser fingrene! Jeg MÅ få lån! Skal ta med meg onkelen min da jeg skal se på biler, for han har fraråda meg de bilene jeg har hatt. Og jeg angrer hver gang for at jeg ikke har hørt på han, så nå skal han få bestemme. Må vel bøye meg i støvet og si at han har litt mer peiling enn meg... :ler:

Skal på UL på onsdag!! :hoppe: Både gleder og gruer meg... Gleder meg til å få se lille gullet, men gruer meg tilfelle jeg skal få en dårlig nyhet.... :sjenert:

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Lykke til med lånet i dag! :)

Og så spennende med UL på onsdag. :hoppe:

Jeg er jo av den bekymra typen, men i forhold til UL er jeg ikke så nervøs av en eller annen grunn...rart til meg å være egentlig. Håper ikke jeg får meg et slag i trynet når den tid kommer nå da...

Kjente jeg ble veldig beroliget når jeg fikk høre hjertelyden, så nå vet jeg jo at han er der inne. Og ang. sykdom/skader o.l så har jeg kanskje slått meg til ro med at jeg ikke får gjort verken fra eller til i forhold til det, og har innstilt meg på å takle det som måtte være en realitet i den forbindelse.

Men vet du, aller, aller mest sannsynlig er det jo at vi har fine, friske babyer i magene våre, LinKri! :Nikke:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Kverula - lykke til med lånet i dag! ;)

...også bare to dager til UL da!

:hoppe:

Ha en finfin mandag!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppi!!

Hvordan gikk det i banken?? Racer vel rundt i en en heftig rød sportsbil du nå :ler:

Bra å høre at formen er bra!! To dager igjen nå til dere får se lille spiren! Sukk...! Tenk så heldige vi er som har en sånn mulighet!

Men bekymringer kommer jo automatisk..........Meeen stort sett så vet vi jo at det går bare bra!

Skulle du på kontroll også idag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: til alle sammen som har vært innom boka mi!! Dere er så gode :kose:

Så søt du er Kverula. Prøver å tenke sånn som deg også, men det er ikke så lett hele tiden... :sjenert: Men mest sannsynlig har vi friske babyer i magen begge to :)

Det gikk bra i banken, Skytte. Tror jeg da... Har ikke sett meg ut noen bil enda, men han bankmannen sa at jeg skulle komme tilbake da jeg hadde funnet en bil, så skulle vi ordne resten. Ble enige om at jeg fikk ta opp 100-120tusen til bil da :) Så da er det bare å lete! Skal titte litt på nettet, så skal jeg få onkelen min til å hjelpe meg til helga. Og forresten, så har jeg en rød sportsbil i fra før... Den jeg gjerne vil bli kvitt! :ler: Har den inne på verkstedet IGJEN!! Satte den der i går. Og det var den 6.gangen på 8 mnd!! :frustrert:

Ellers var jeg hos legen i går ja... Fikk høre :hjerte: lyden igjen! 160 slag/min. Det var lettere å finne den nå visst nok, og jeg hadde et SF-mål på 18 cm :) Alt så bra ut, unntatt urinprøva. Så jeg fikk en kur på Amoxillin, den er ikke skadelig for fosteret. Sa til legen at jeg ikke ville ta den, men... Liker ikke tabletter jeg! Men får vel ta den, for han var litt redd for at jeg skulle få nyrebekkenbet... Ellers går jeg ned i vekt??!! :klø: Har totalt gått opp 0,5 kg fra november jeg... Og nå er jeg 19 uker i morra.. :sjenert: Magen har poppa ut de siste dagene, og sambo synes den er så morsom å stryke på. Ellers tror jeg at jeg kjenner liv inni der, nesten hver dag :) I går kjente jeg det masse, men har ikke kjent noe foreløpig i dag. Og nå er det under et døgn til UL!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at magen titter frem.... :) Du får se å ta noen bilder snart nå da! Nysgjerrig vet du!

Håper du får en flott opplevelse på UL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Så gøy at du begynner å kjenne at det er liv i magen ;)

Ha en fin dag! :klem:

Ja, det er kjempegøy! Er rimelig sikker på at det er babyen min jeg kjenner. For det bobler på en måte :hjerte:

Ååå, så mye spennende som skjer med deg for tida :)

Blir sikkert kjempestas på UL imorgen :klem:

Skjer egentlig ikke så mye her for tiden, men... :sjenert: Både gruer og gleder meg til UL i morgen... Akkurat nå, gruer jeg meg mest. Alt må bare være bra altså!!

Så koselig at magen titter frem.... :) Du får se å ta noen bilder snart nå da! Nysgjerrig vet du!

Håper du får en flott opplevelse på UL!  :klem:

Tar litt tid å bli fortrolig med denne magen altså... Men det er jo koselig å stryke på den og sånn :hjerte: Og i alle fall da den er litt hard, for da kjenner man det virkelig! :ler: Håper også UL, blir en flott opplevelse. Krysser fingrene for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...