Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Så koselig å komme inn her å se alle de superkoselige hilsningene :grine: Blir helt rørt her jeg!! :)

Så søt du er Skytte, som er bekymret for meg. Men det går bra da, har bare igjen ei vakt i natt :hoppe: (og da har jeg fri 2 dager...)

Det med at jeg føler meg som en stor blubbe ble ikke bedre av en kommentar fra stefaren min. Sambo og jeg var hos muttern på middag her en dag. Og det første han sa til meg da jeg kom: Jasså, du har lagt på deg!? Han sa ikke HEI først en gang!!! Og da vi skulle sette oss til å spise, sa han: Du må ikke spise så mye nå da! JEG TOK EN POTET OG TO KJØTTKAKER!!! Så jeg ble jo helt på gråten jeg, og gikk rett på vekta. Og jeg har kun gått opp 2 kg siden november, så jeg har jo ikke lagt på meg mye...

Ellers tror jeg det ligger en forbannelse over meg om dagen. Jeg fikk jo igjen bilen min fra verkstedet på fredag, men i går morges hadde gassen min fryst fast. Så jeg stod jo på jobben i 20 min før gassen virka. Og da jeg var på vei hjem, hengte gassen seg opp! :sjokkert: Så jeg måtte sitte med benet på bremsen i stedet for på gassen, for gassen gikk jo ikke tilbake. Og så klart måtte jeg jo stoppe i ALLE lyskryssene, og bilen rusa jo noe skikkelig! FLAUT!! Så jeg måtte jo låne bilen til sambo på jobb i går... Og den som ikke fikk starte i dag tidlig var MEG!! Sambo har ikke hatt problemer med å starte hittil i vinter, så det måtte jo skje meg da jeg var ferdig på nattevakt. :frustrert: Jeg orker ikke dette bilstyret noe mer altså, så nå skal jeg i banken å spørre etter enda et lån. Jeg MÅ ha ny bil, for denna møkkabilen har jammen kosta meg mye det siste året! Men gruer meg litt til å gå i banken også, ettersom jeg var der i høst og lånte mer. Synes det blir litt dumt at jeg kommer igjen nå for å refinansiere enda en gang, men... Må man så må man. :sjenert:

Sorry for all klaginga, men ellers har jeg det bra altså!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, du skal ikke bry deg om svigerfaren din - mannfolk mener som regel ikke noe med sånt som det der - kanskje han bare ville spøke med deg på sin egen lille, underfundige måte...ikke snakk om at 2 kg syns på deg nå, ikke annet enn det som bør være i hvertfall.

Ikke tenk på det du! :kose:

Ellers syns jeg det var ekstremt dårlig bil-oppførsel hos deg nå, skjønner godt frustrasjonen din! :Nikke:

Godt at du har det bra da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Hater uberegnelige biler!!! Har en slik selv... bare at der er problemet at den a) enten ikke starter i hele tatt, eller b) skrur seg helt plutselig av mens jeg kjører..gjerne i 80-sonen også..skummelt!

Men syns så absolutt du bør unne deg en ny bil ja, greit å ha en bil man kan stole på når babyen kommer også!

(ikke meninga å bli så sinna i den koselige dagboken din... men kjente meg litt for godt igjen i den bil-uflaksen din... :sjenert: )

:klem: Klem til deg og Linkribaby!

(2kg er da ingenting forresten! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::frustrert: Folk uten egen tankevirksomhet altså :frustrert:

De skjønner ikke at det sårer!!! De har faktisk ikke peilig på det.....Men de skulle fått prøvd det selv ja.....

Fikk meg en kommentar idag jeg også,siden vi kom i en av varebilene til sambos jobb måtte svigermors sambo være morsom å spørre om jeg allerede var blitt så tykk at jeg ikke fikk plass i bilen vår..........

Spurte i retur om han hadde merka det hvis vi kjørte på hans bil,for vi hadde vinka da dem kjørte rett forbi oss uten at han så oss...Så der fikk han svar på tiltale!

For ingen kødder med gravide damer!!!!!!!!

Herregud,du er jo kjempetynn jo!! Neste gang kan du stampe han på tærne og hilse fra meg :ler: *passe på BT mitt nå...*

Men bra at formen din er fin!

Men hva er det med bilene da?? Herremin jeg hadde sikkert knust hele bilen i sinne....*passe på BT igjen...* Hater å plages med sånne ting altså!!

Men nå skal jeg terge Ole Lukkeøye litt...Snakkes imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!!

Nå har du fri!! Og ikveld er det................IDOL!!!

Håper du har sovet og hvilt deg godt nå! Og at vi snakkes senere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Det var skikkelig slemt sagt av stefaren din :tristbla: Man blir jo ekstra følsom når man er gravid, åsså tror jeg ikke gutter/menn tenker videre over at slike ting skal man ikke fleipe med en jente om. Tror du ser flott ut som gravid, jeg :klem:

Håper du får en flotters kveld med idol, om du er en av de som har blitt fullstendig avhengig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Herlig med fri eller?

Det er fordelen med å jobbe natt, ett par dager fri her og der ;)

Skal jobbe ekstra i natt jeg, trenger pengene vertfall...

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Hvor er du vennen...........Nå blir jeg både bekymret og lei meg for at du ikke er med på skravlinga...Vi har det så morsomt!!

Håper alter bra med deg og mini og at du bare koser deg med mannen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Kverula :hjerte:

Cons :hjerte:

Pi@ :hjerte:

Skytte :hjerte:

@nea :hjerte:

Gullet26 :hjerte:

Cecilia :hjerte:

Bertine :hjerte:

Har du tatt helt av i dagboka mi, Skytte?? Bare koselig det!!! :kyss: Men jeg er ikke kjempetynn altså snuppa! I ansiktet så, men ikke over rumpa! :sjenert:

Nå har jeg endelig 2 dager fri. Kjenner jeg er litt sliten nå, men det er vel bare naturlig etter 4 nattevakter...

Orker ikke skrive så mye nå... er mest opptatt med å følge med på skravlinga på MSN :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heia snuppis!!!

Ble det sent på deg igårkveld?! Ikke lett å omstille seg på 1-2-3 når man har vært på natt..

Håper formen din er fin og at magen har det bra!

En dag mindre til UL nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig chat i går! (nok en gang!) Jeg får besøk til Idol i morra, og kan ikke være med da... Synes det faktisk er litt trist!!! :tristbla: Men det blir hyggelig med besøk, da! :ler:

Håper bilen og dumme mannfolk i området har blitt friske. :frustrert:

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 18 uker! :hoppe:

Sånne kommentarer som fra svigerfaren din er det bare å overse glatt. Evt. si noe passende som at "mine kilo forsvinner igjen, men det gjør nok ikke dine... "

Jeg vet hvor sårende sånt er når man er gravid! Var skikkelig sår på det punktet sist, og faren min erta meg sånn opp... :kjempesinna:

Dumme bilen må dessuten skjerpe seg! :fy-fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...