Skytte Skrevet 17. februar 2006 #341 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia du!! Driver med du a?! SKal du jobbe ikveld eller.......... Mye mulig jeg ser Idol og er på nett.......for å prøve noe nytt liksom Bare vi ikke får besøk da.......!!! Er snakk om det...men håper de kommer etter Idol...Er det fælt å ønske?! Er bare så morro å se Idol sammen med dere.....!! Ha ei superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #342 Del Skrevet 17. februar 2006 linck: Så koselig at du fant veien inn hit Selv om jeg var dårlig til å besøke dagboken din og Men fant den til slutt @nea: Litt artig at Iselin gikk videre mtp at hun ikke er Tors favoritt ja Men jeg hadde egentlig ingen favoritter den episoden som var jeg... det har jeg forsåvidt ikke i dag heller... Gullet26: Var visst ei som het Siri som kom videre sammen med Iselin... Ja, vi hadde det veldig koselig på "Idol-treff" vi Så vi ble vel enige om at vi var det nye dommerpanelet TeddyToria: Jeg er i siget på magebilder vettu. Eller... Jeg har akkurat starta da, tok et bilde forrige fredag. Skal ta et nytt et i dag, for å se om magen har vokst litt siste uka.. Synes den har blitt så stor i løpet av natta :klø: miiip: Takk for i går ja!! Det var kjempekoselig Kverula: Pi@: Murf: Ja, det er veldig sært å tenke på. Men regner egentlig med at jeg er litt kortere enn jeg tror, selv om jeg innerst inne ikke vil tro på det. Får vente å se på UL Skytte: JEg driver ikke med stort jeg Er vel ikke fælt å ønske at besøket ditt kommer etter IDOL vel, vi må jo holde fast på tradisjonen her Hvis det ikke går i kveld, tar vi det igjen til uka vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #343 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har visst ikke vært innom siden onsdag jeg Var egentlig litt godt med en ørliten pause også... Ei venninne og jeg var på shopping både i går og i dag.. Men finner jeg noe??? NEI!!! I går fikk jeg da kjøpt meg et broderi. Skal brodere et bilde til lillegullet. Bilde av snipp og snapp! I dag fant jeg meg en mammabukse og 2 bøker! OG det værste av alt, var at jeg måtte lete gjennom hele 2 store kjøpesentere før jeg fant de tingene... Er visst ikke i noe særlig shoppinghumør jeg, av en eller merkelig grunn. Men hvis jeg ikke har penger, finner jeg som regel mye rart! Ellers har jeg henta bilen min i dag, og det ble ikke så dyrt som jeg trodde. De har da gjort en del, og ble ca 2500kr. Men det er forsåvidt dyrt nok det og, ettersom det er SÅ mye regninger nå Men det får gå på et vis... Ellers synes jeg magen har vokst noe skikkelig de siste dagene, men det er sikkert bare psykisk. Føler meg absolutt ikke vel i noen klær om dagen, og jeg føler meg som en stor BLUBBE!! Ellers har jeg en del magesmerter , men det meste av det er stikkinger. Blir litt bekymra jeg, ettersom det gjør så vondt... Men regner egentlig med at det er livmora som vokser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. februar 2006 #344 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #345 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! ← God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 17. februar 2006 #346 Del Skrevet 17. februar 2006 Tittei! Har du begynt å lagt ut magebilder, eller har du planer om det? *nysgjerrig* Håper du får ei fin hælg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #347 Del Skrevet 17. februar 2006 Magebilder kommer etterhvert @nea. Bare venter litt, til jeg ser den vokser selv på bildene Er nok her i løpet av en mnd tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. februar 2006 #348 Del Skrevet 18. februar 2006 Du er slett ikke noen blubbe!!! Du er nydelig, vakker og kjempeflott. Og du har verdens beste baby i magen!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #349 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei på deg! Jeg er helt sikker på at du er ei nydelig jente, LinKri - husk at det er bra at kroppene våre forandrer seg nå - og vi har masser av hormoner i kroppen som vrenger og vrir på selvfølelsen vår for tida! Ønsker deg en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. februar 2006 #350 Del Skrevet 18. februar 2006 Heia vennen!! I know the feeling.......Men jeg vet jo også at du slett ikke ser ut som ei blubbe! Kanonfin er du jo!! Hvordan er magen idag?Håper ikke det er så vondt nå! Så håper jeg du får sove masse idag og får ei rolig natt på arbeid... Takk for koselig skravling igår forresten! Det er så morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. februar 2006 #351 Del Skrevet 18. februar 2006 Ha en fin lørdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. februar 2006 #352 Del Skrevet 18. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. februar 2006 #353 Del Skrevet 19. februar 2006 Er ikke lett med et lite nurk i maven.....Jeg følte meg også blubbete og at ingen ting passet men så plutselig *popp* så var det en liten gravid kul a gitt,å de er så nusselige Hold ut snuppa hormoner og kropp roer seg ned snart og er du engstlig så ta en ekstra tur innom jordmor da vel så vet du at alt er ok!!alle har forskjellig svangerskap og andre har mer "rare" ting som skjer som mavevondt og smerter her og der og har man ikke vært gravid før så er det ikke så lett å vite hva man skal tenke/tro/føle Ha en toppers kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 #354 Del Skrevet 19. februar 2006 Heia du! Hvordan går det med deg? Og jobbinga? Huff..skulle ønske du slapp natta jeg! Så kunne du bare vært her og skravla litt med meg og fått en liten kakebit! Mye bedre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. februar 2006 #355 Del Skrevet 19. februar 2006 Magen min ploppa ut rundt 17-18 uker, så det er slett ikke sikkert det bare er psykisk! Håper at magevondtene gir seg. Jeg har også hatt sånne innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 19. februar 2006 #356 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei vennen Du er ikke den eneste som føler deg som en boble om dagen Håper det er en liten trøst hvertfall... Så er det jo også noe veldig fint inni den bobla også da Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. februar 2006 #357 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei snuppelure!! Så på bildene dine, så nydelig jente du har!! God helg, og gode vakter ← Hellu vennen...helga susa avgårde som bare det og plutslig var det mandag igjen og ny uke!!Tia flyr Takk takk hu er ganske så nusselig ja lille solstråla mi Hvordan står det til med deg da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #358 Del Skrevet 21. februar 2006 God morgen! Lenge siden du har vært innom nå - håper det står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #359 Del Skrevet 21. februar 2006 Heia vennen! Har du jobba og slitt deg helt ut nå? Huff...håper ikke det...Men jeg er ikke så glad for alle nattevaktene dine,og nå har du jo hatt så mange på rad...*bekymre seg her..* Håper du sover i din søte søvn nå! Og at bebisen ligger og sover den også! Men at den vekker deg senere med litt hopp og sprett!! Kjenner du den mer nå forresten? Mener helt bestemt jeg merker mer til lillegull nå...!!! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. februar 2006 #360 Del Skrevet 21. februar 2006 Gleder meg til å se magebilder! Ikke føl deg som noen BLUBBE...jeg vet det er lettere sagt enn gjort, føler meg jo som en diger, vraltende flodhest selv...men det er vel som andre sier til meg at gravide kvinner bare er flott å se på og de skal være litt frodige! At magen plutselig skyter fart er ikke noe ukjent fenomen. Selv poppet magen her nå de siste to uken - plutselig var den bare STOOOR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå