Gå til innhold

Rødt lys som blinker på fjellet i fjorden..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og beundret utsikten min i kveld som hver kveld. Ser over fjorden fra vinduet og ser plutselig rødt lys som blinker langt opp i fjellet på andre siden.. ingen bilveier der osv som jeg vet om og er høyt oppe. Filmer og ser lyset men hvordan kan jeg sjekke hva det er på kartet om finnes varsellys for helikopter ol lignende. Kan for all del være drone 😅

Anonymkode: 37dc2...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjellet eller over fjellet? Forsvaret har noen signalinstallasjoner de tester av og til, og som du neppe finner i kartet.

Anonymkode: 05287...126

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

I fjellet eller over fjellet? Forsvaret har noen signalinstallasjoner de tester av og til, og som du neppe finner i kartet.

Anonymkode: 05287...126

I fjellet...

Anonymkode: 37dc2...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drone var min første tanke ja, spørs jo hvor langt unna det er, men at det er røde lys på en drone er jo ikke akkurat ukjent. Og at den kan se ut som den står "i fjellet" kan fort være en optisk illusjon.

Er det på en mast eller på en høyde som stikker seg ut som farlig for flyvende, så er jo det en naturlig forklaring, men det burde jo ikke komme på "plutselig", ville tro det blinket konstant så lenge det var skumring/mørkt.

Anonymkode: 861bd...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...