Gå til innhold

Min datter sa hun elsker meg fordi hun syns synd på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre at min datter sa til sin mormor (min mor) at hun elsker meg fordi hun syntes synd på meg. 

Jeg konfronterte henne. Først ble hun forbauset hvorfor har de fortalt det til meg. 

Deretter forklarte hun at jeg ikke har så mange venner, og føles som at jeg er ensom. Hun tenker ofte hvordan jeg vil klare meg alene når hun flytter ut.   

Så maset jeg på at hun skulle fortelle mer det hun tenker. Så sa hun hun tenker at jeg har vanskelig jobb og jobber mye for dårlig lønn. 

Jeg ønsker ikke at hun skal elske meg fordi hun synes synd på meg. Jeg visste ikke engang at jeg er en stakkers. Jeg lever bra og er glad. 

Hva bør jeg gjøre for å endre inntrykket og slik at hun vil elske meg for at jeg er kul mamma 

Anonymkode: 9a0ee...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde iallfall ikke konfrontere henne og mase på henne hvorfor hun tenker som hun tenker. Det høres litt spesielt ut. Da burde du heller sagt noe sånt som «jeg hørte at xxx at du syns synd i meg. Så derfor ønsker jeg å fortelle deg at jeg har det bra, og jeg er glad for at livet mitt er som det er». 

Anonymkode: 12da2...d63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...