Gå til innhold

Kunne dere ha gitt en mann på 169 cm en sjanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 sjanse ja. 2 sjanser nei.

Høye menn får sjanse på sjanse på sjanse uansett hvor mange ganger de driter seg ut. Kvinner tviholder på dem uansett. Lave menn får 1 sjanse. Gjør de noe feil en gang er det på hue og ræve ut.

Anonymkode: 0b178...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 8.28):

Så det er vanlig at menn oppgir høydekrav på datingnettsteder?

Det tviler jeg på er sant for å være helt ærlig

Anonymkode: fb7c6...2e4

Ja, det er vanlig flere steder, og hvis ikke det er oppgitt, så spør de etter det før daten. Vet ikke helt hvorfor du tviler på at det er sant, det er en del av oppsettet på profilene så ikke veldig vanskelig å finne ut.

Anonymkode: b270b...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 23.21):

Om han var normalt pen og velstelt, normalvektig, hadde god jobb, fornuftige interesser og hobbyer og ikke minst var snill og omtenksom?

 

Anonymkode: 68542...a1e

Nei, jeg er 175 og kunne ikke vært sammen med en som er lavere enn meg. Like høy, kanskje. Det er min preferanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og har hatt sex med flere på 180. Var null problem.

Det er vanskeligere på datingapper og slikt så jeg jakter kun på byen eller andre steder hvor jeg møter damer og kan få vist hvem jeg er

Anonymkode: 7ce82...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 163, og ønsker en mann som er høyere enn 169.

Både fordi jeg synes det ser litt rart ut med et veldig lavt par😅 

Og jeg ønsker at barna mine skal ha en sjanse til å bli høye, spesielt hvis vi får en gutt. Min far er 195, så jeg ble mot alle odds bare 163, men jeg bærer kanskje på noen høye gener. 

Anonymkode: 7dc87...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er selv 163, og ønsker en mann som er høyere enn 169.

Både fordi jeg synes det ser litt rart ut med et veldig lavt par😅 

Og jeg ønsker at barna mine skal ha en sjanse til å bli høye, spesielt hvis vi får en gutt. Min far er 195, så jeg ble mot alle odds bare 163, men jeg bærer kanskje på noen høye gener. 

Anonymkode: 7dc87...df8

Skjønner deg godt. Hadde jeg hatt sønner ville jeg vurdert veksthormoner sånn at de blir minst 180. Livet som lav mann er kjipt

Anonymkode: 7ce82...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en veldig høy dame så jeg må si nei. Jeg er 187 så en høydeforskjell på nesten 20 cm synes jeg blir litt for mye, men jeg har vært sammen med en på rundt den høyden. Det ble altfor mye synes jeg. At han er lavere enn meg er helt greit, men 20 cm er veldig mye. I tillegg har man ting som usikkerhet hos mannen. Ikke så gøy når han går og maser om det, og alltid skal gjøre det til et problem.

Anonymkode: c260e...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 23.21):

Om han var normalt pen og velstelt, normalvektig, hadde god jobb, fornuftige interesser og hobbyer og ikke minst var snill og omtenksom?

 

Anonymkode: 68542...a1e

Men du - du lever vel ikke helt isolert på din helt egne ødeste ØØøøø, gjør du vel? Du ser vel par der mannen er lavere enn damen til daglig? 

Om du snakker om sånne helt "ekstrem-varianter" som man ofte kan se andre veien (dvs. bitteliten dame og kjempe-høy mann) så hører jo det med til sjeldenheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 23.28):

Hvorfor skulle en høyde på 169 være et hinder? 

Anonymkode: 6e1ea...6b4

Fordi de fleste kvinner har en høyere partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetatjegikkevet

Ja. Er 168 selv og er med en rundt 170. Det er ikke den siste centimeteren som avgjør at han får meg til å le og varmer meg om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke det.... er 164 selv. Kjæresten min er 177, og det er også litt i knappeste laget. Foretrekker 185+.

Anonymkode: c7832...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at høyde er avgjørende. Vært sammen med flere menn som er lavere enn meg

Anonymkode: 7ab9c...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/18/2022 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Om han var normalt pen og velstelt, normalvektig, hadde god jobb, fornuftige interesser og hobbyer og ikke minst var snill og omtenksom?

 

Anonymkode: 68542...a1e

Selvfølgelig. Jeg er jo bare 1.65 selv. Liker ikke menn som er så høye, får vondt i nakken av de. Mannen min er 1.75, perfekt for meg.

Anonymkode: 50b59...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Høyde gjør en mann 1000 ganger mer attraktiv. Høyde på menn er så viktig at en mann på 1.69 er ikke attraktiv uansett hvor bra ansikt han har. 

Anonymkode: 00852...a49

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 23.21):

Om han var normalt pen og velstelt, normalvektig, hadde god jobb, fornuftige interesser og hobbyer og ikke minst var snill og omtenksom?

 

Anonymkode: 68542...a1e

ja høyere meg ,så er det helt greit

Anonymkode: 1ac2b...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og mannen 172👍 men jeg blir veldig selvbevisst hvis mannen er lavere enn meg, så da måtte mannen ha vært meget selvsikker og bygget MEG opp til å takle det å faktisk føle seg "stor", selv om jeg er tynn. Og det er jeg usikker på om noen som lager en slik tråd på KG klare?🤔

Anonymkode: 8e1e1...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!!  Jeg fikk attpåtil to barn med en mann  på den høyden. Tenk det!!  

Anonymkode: a1152...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen er trygg på seg selv og ikke setter sin egen verdi i sin høyde,  så ja absolutt. Han må og være trygg nok på å date meg på 180, orker ikke mannfolk som tror de er mindre menn fordi de er lavere. 

Det handler mer om å være trygg på seg selv, enn hvor høy en person er for meg,  hvorvidt jeg finner personen tiltrekkende eller ikke.  Sytete mannfolk er utiltrekkende. Hvor høy man er kan man jo ikke gjøre noe med, men hvordan man lever med høyden sin har alt å si. 

Anonymkode: 42350...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...