Gå til innhold

Jeg hater norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Norge er ett av verdens beste land å bo i, ja. Kanskje ikke det beste, kommer an på hvilke kriterier man legger til grunn for å være det «beste» landet. Men sammenlignet med alle andre land er Norge definitivt ett de beste. Det er bare å lese diverse statistikker over levestandard, fattigdom, utdanning, lykkeligste osv.

Det at Norge er et av de beste landene å bo i, betyr ikke at alle innbyggerne har det «best», men slik er det ikke i noen land.

Anonymkode: db1d3...70f

Jeg kjenner en som kom hit som flykting fra Iran. Han flyttet tilbake når det ble mulig for han, sien han ikke trivdes ett minutt i Norge.

Anonymkode: ff80b...42e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare å flytte. Selv om det har blitt tøffere det siste året har vi vel fortsatt velferdsordninger som ikke alle andre land har. 

Anonymkode: f73ee...74a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner en som kom hit som flykting fra Iran. Han flyttet tilbake når det ble mulig for han, sien han ikke trivdes ett minutt i Norge.

Anonymkode: ff80b...42e

De fleste som er flytkninger eller innvandrere er kun her pga pengene og så flytter de til hjemlandet når de kan

Anonymkode: fedc4...952

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vera said:

Eh..nei. Folk må seriøst slutte å repetere dette  tullet..

Du bør seriøst reise mer.

Anonymkode: 07e45...d92

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste som er flytkninger eller innvandrere er kun her pga pengene og så flytter de til hjemlandet når de kan

Anonymkode: fedc4...952

Hvordan vetu det? Gi meg kilder flere enn en. 

Anonymkode: bcfea...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Jeg elsker Norge❤️

Prisene stiger ja, men det er ikke bare i Norge prisene stiger nå for tiden? Uansett er Norge er godt land å bo i og her vil jeg alltid bo. Jeg vet mange sliter økonomisk nå på grunn av alt priser som stiger og dyr strøm, men hadde det egentlig vært så mye bedre i andre land nå? 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🙄 Om du mener Norge er best så må du sammenligne med noen som har det ille for å få frem poenget dit??

Anonymkode: fe7f7...65e

TS påstår at alle andre land er så mye bedre, så da er det vel bedre der enn i Norge ifølge TS. 

Anonymkode: da0c2...cbb

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Norge er et bra land om du er A4 og folk i det offentlige liker deg, sånn at du får forsvarlig hjelp om du trenger det.

Jeg hater norge og nordmenn og vil ta med meg trygda mi til utlandet så jeg kan leve komfortabelt i varmere strøk rundt folk som er langt mer utadvente og postiive. 

Om jeg får god helsehjelp driter jeg i for jeg får det ikke her til lands uansett. Knaske paracet, drikke vann og ta det med ro klarer jeg helt fint på egenhånd

Anonymkode: fedc4...952

Ta med deg trygda fra velferdsstaten og flytt til et billigere og bedre land da. Det står du helt fritt til. 

Anonymkode: f73ee...74a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste som er flytkninger eller innvandrere er kun her pga pengene og så flytter de til hjemlandet når de kan

Anonymkode: fedc4...952

Altså, flyktningstatus får du ikke om du ikke er på FLUKT, det sier seg jo selv 🙄 

Anonymkode: fe7f7...65e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS påstår at alle andre land er så mye bedre, så da er det vel bedre der enn i Norge ifølge TS. 

Anonymkode: da0c2...cbb

Da skriver dere med for store ord begge to. 

Anonymkode: fe7f7...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner en som kom hit som flykting fra Iran. Han flyttet tilbake når det ble mulig for han, sien han ikke trivdes ett minutt i Norge.

Anonymkode: ff80b...42e

Det kan sikkert stemme det, ikke alle som trives i Norge. Men jeg vil tørre å påstå at ikke alle trives i Iran heller. En enkeltopplevelse egner seg dessverre dårlig til å si noe om hvor bra et land er.

Anonymkode: db1d3...70f

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vetu det? Gi meg kilder flere enn en. 

Anonymkode: bcfea...66c

Snakker med flere innvandrere og utlendinger som sier det samme. Norge er ikke et land å bo i sier de, men bruker tiden sin her på å tjene gode penger så de kan kjøpe seg fine hus i hjemlandet. Mange land hvor det tidligere var konflikt har nå blitt fredelige. 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ta med deg trygda fra velferdsstaten og flytt til et billigere og bedre land da. Det står du helt fritt til. 

Anonymkode: f73ee...74a

Er det som er planen. 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, flyktningstatus får du ikke om du ikke er på FLUKT, det sier seg jo selv 🙄 

Anonymkode: fe7f7...65e

Flyktning/innvandrer da. Poenget er at de landene de kom fra nå er i en bedre tilstand, og det er langt bedre å bruke norske kroner i utlandet og kjøpe seg fine hus. De jobber her til de blir pensjonister, og så flytter de til utlandet for å nyte tilværelsen der.

Anonymkode: fedc4...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er serriøs. Alt er jo så sykt dyrt. Og det verste er at det er null grunn. Hva er egentlig greia? Ikke særlig god livs kvalitet du får her. Er jo nesten som vi ble født for og lide. Hvorfor må alt være så dyrt! Og da mener jeg alt. Mye bedre i alle andre land. Regjeringen er så dumme at de forventer at hver eneste person har en million lønn. Det virker allefall ut som det .

Anonymkode: bcfea...66c

I alle kand er det blitt dyrere . Virker mulig billige  for deg pga du tenker i norsk standard.   Bensin er like dyr over hele Europa.  Så hvilke  land er bedre  viss du tar med  den støtten di KAN få er og de trygde rettigheter  du har her som kun egenandel hos lege frikort.  Og barnetrygd.

Anonymkode: be328...e42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt «serriøs», for å bruke ditt uttrykk; synes du faktisk SKAL flytte jeg. Vi trenger folk som er positive til landet vi bor i. Om du er så imot alt slik det er, så får du enten engasjere deg for å få til endringer selv (ikke forvente at alle andre skal ordne opp), eller så får du ta grep (les:flytt!) slik at livet ditt blir fylt av mer positivitet og glede. 

Endret av Ærlige Ærna
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I alle kand er det blitt dyrere . Virker mulig billige  for deg pga du tenker i norsk standard.   Bensin er like dyr over hele Europa.  Så hvilke  land er bedre  viss du tar med  den støtten di KAN få er og de trygde rettigheter  du har her som kun egenandel hos lege frikort.  Og barnetrygd.

Anonymkode: be328...e42

Nå har jeg ikke lappem eller vil få den.

 

Og det og få barn er bare egoistisk vil aldri ha.

 

Har jobb er ikke ufør. Vil ikke heller. Skjønner ikke hvor du får dette fra ;-;

Anonymkode: bcfea...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms Baxter

Trives godt i Norge. Jeg hadde ikke fått tilrettelegging i jobb og ufør i mange andre land😅 Merker ikke at økte priser ødelegger levestandarden min heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms Baxter skrev (3 minutter siden):

Trives godt i Norge. Jeg hadde ikke fått tilrettelegging i jobb og ufør i mange andre land😅 Merker ikke at økte priser ødelegger levestandarden min heller.

Så bra for deg (:

Anonymkode: bcfea...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlige Ærna skrev (7 minutter siden):

Jeg er helt «serriøs», for å bruke ditt uttrykk; synes du faktisk SKAL flytte jeg. Vi trenger folk som er positive til landet vi bor i. Om du er så imot alt slik det er, så får du enten engasjere deg for å få til endringer selv (ikke forvente at alle andre skal ordne opp), eller så får du ta grep (les:flytt!) slik at livet ditt blir fylt av mer positivitet og glede. 

Hvorfor bryr du deg egentlig? Jeg mente at jeg var seriøs ved det jeg mente og nevnte aldri noe med flytting. Må fan kunne bo i norge utenom og nesten være fattig

Anonymkode: bcfea...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg ikke lappem eller vil få den.

 

Og det og få barn er bare egoistisk vil aldri ha.

 

Har jobb er ikke ufør. Vil ikke heller. Skjønner ikke hvor du får dette fra ;-;

Anonymkode: bcfea...66c

Sa ikke ufør. Men egenandel hos leger ikke hele summen.  Og mulig å kunne bli sykemeld  viss du tryner å brekker et bein uten å bli fattig eller sparket. 

Anonymkode: be328...e42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...