AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 Er dette normalt? Jeg pushet meg litt i går, forsøkte å løfte tyngre enn før. Jeg har ikke vondt, bare skikkelig støl 😄 Alternativt kan det være fra markløft, som jeg også trente i går, men jeg tror det kommer av benkpressen Anonymkode: 45a13...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Høres mer ut som et resultat av markløft, men det kan jo alltids hende du har spent opp veldig i benkpress 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vanlig å bli støl når man har trent ja. Aldri trent før eller? Anonymkode: c82d0...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Del Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vanlig å bli støl når man har trent ja. Aldri trent før eller? Anonymkode: c82d0...12a Jo, men man forventer kanskje mer stølhet i bryst enn skuldre etter benkpress? Anonymkode: 9b1b5...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå