Gå til innhold

kombigaver? rettferdig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er student og har ikke spes god råd.. ikke synes jeg man skal la seg rive helt med av gavehysteriet heller..

men samtidig vil jeg svært gjerne gi samboeren min noe han blir glad for

jeg har tenkt på x-boks.. noe jeg vet at han ville bli vill av glede over :)

men det blir veeeldig drøyt prismessig!

også har han bursdag i desember også.. så da skal jeg komme opp med to gaver han blir glad for og som er overkommelig på pris..

så er det mulig å gi en x-boks som kombinert jul og bursdagsgave eller er det urettferdig?

det er fortsatt absolutt i drøyeste laget prismessig, men....

hva gjør man ikke.. :)

dersom han skal få to gaver, blir det sans. bare dill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor fikk mannen min en slik "kombigave", han har bursdag to uker etter jul, og jeg ville veldig gjerne gi han en PS2, og han fikk da den som kombinert jule og bursdagsgave. Tror ikke han hadde så veldig mye i mot det, for PS2 har vært flittig brukt (av begge to :lol: ), men jeg følte det ble litt stusselig på bursdagen ved å ikke ha en gave da også. Dessuten er jeg glad det var jul først, slik at han hadde en gave fra meg under treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en kombigave som han kan få til jul, og så kan du bruke bursdagen hans til å skjemme ham bort med andre ting? Middag, bursdagskake, massasje el.l...

Hilsen @lfa som også har sambo som har bursdag i januar... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja....dette var lurt....

men...går det an å gjøre det for meg og??min samboer har bursdag 3 november??jeg har tenkt på en litt kostbar gave, men vi har ett budsjett vi må holde vi og siden vi skal feire bryllup til våren!!!

så hva sier dere??....kan jeg og gi kombi-gave??

Klem fra Lena !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

selvfølgelig kan du også det!! min mann har bursdag i februar og får av og til kombigaver. da sjekker jeg med ham først om han synes det er greit, og det synes han jo for da får han jo noe han VIRKELIG har lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har bursdag i begynnelsen av februar, og fikk kombigave i fjor.

Kjøpe x-box, som har første prioritet på ønskelista hans:)

En skikkelig stilig boxer var da alt han fikk på bursdagen,for at det ikke skulle bli altfor stusselig.

Men ideer om å gjøre noe for han,en god middag du selv lager e.l var kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada=) ikke innlogget

Samme med mannen min, han har bursdag i desember. Jeg har gitt kombinasjonsgaver til han, men spurte da paa forhaand om det var greit.

Ett aar fikk han en veldig dyr julegave, og da bakte jeg tre kaker til han paa bursdagen (som en overraskelse -alierte meg med en kamerat som tok han med paa noe kvelden for) og det ble en skikklieg suksess -mannen min liker aa bli gjort stas paa, men det trenger ikke nodvendigvis bli saa dyrt for det :D I tillegg kjopte jeg en massasjeolje til han :wink:

Ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro vi/dere snakket om gaver til barn her......... men siden dere snakker om ektefeller/samboere så regner jeg med at det er voksne folk :roll:

Sjøl har jeg mottatt kombigave flere ganger.....og det har jeg da aldri tenkt på som noe "problem"............. giver'ne har heller aldri spurt på forhånd om dette er ok. :-?

Det er da ikke gaven - størrelsen/prisen på den som er viktigst?? :x

For meg teller tanken bak mye mer........... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...tja..... :D

jeg har da faktisk sett flere som er blitt litt snurt for "bare " å få en gave...selv om den er dyr...derfor er det jo greit å høre på forhånd....jeg vil vel tro at de som sier at en bør spørre på forhånd kjenner sine kjære så godt at dette er på sin plass..hadde vel likt å bli spurt først når det gjelder min kjære...det er liksom litt spesiellt...ivertfall for meg....

vel....vi er alle ulike...heldigvis :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke urettferdig med kombigaver. Har ikke hørt maken jeg asså :wink::wink:

Så lenge det er noe de virkelig ønsker seg, tror jeg neppe de har noe i mot det. Som Xbox og PS2 for eksempel. Syns de det er urettferdig, da er de jammen utakknemlige. Når det er en dusjsåpe som kombigave blir det jo så klart noe annet.

Selv har jeg bursdag tidlig i november, og setter mer pris på noe som står høyt på ønskelista som kombigave, enn noe dilldall jeg aldri kommer til å bruke til bursdag og en ugudelig stygg pyntegjenstand til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...