Gå til innhold

kombigaver? rettferdig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er student og har ikke spes god råd.. ikke synes jeg man skal la seg rive helt med av gavehysteriet heller..

men samtidig vil jeg svært gjerne gi samboeren min noe han blir glad for

jeg har tenkt på x-boks.. noe jeg vet at han ville bli vill av glede over :)

men det blir veeeldig drøyt prismessig!

også har han bursdag i desember også.. så da skal jeg komme opp med to gaver han blir glad for og som er overkommelig på pris..

så er det mulig å gi en x-boks som kombinert jul og bursdagsgave eller er det urettferdig?

det er fortsatt absolutt i drøyeste laget prismessig, men....

hva gjør man ikke.. :)

dersom han skal få to gaver, blir det sans. bare dill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor fikk mannen min en slik "kombigave", han har bursdag to uker etter jul, og jeg ville veldig gjerne gi han en PS2, og han fikk da den som kombinert jule og bursdagsgave. Tror ikke han hadde så veldig mye i mot det, for PS2 har vært flittig brukt (av begge to :lol: ), men jeg følte det ble litt stusselig på bursdagen ved å ikke ha en gave da også. Dessuten er jeg glad det var jul først, slik at han hadde en gave fra meg under treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en kombigave som han kan få til jul, og så kan du bruke bursdagen hans til å skjemme ham bort med andre ting? Middag, bursdagskake, massasje el.l...

Hilsen @lfa som også har sambo som har bursdag i januar... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja....dette var lurt....

men...går det an å gjøre det for meg og??min samboer har bursdag 3 november??jeg har tenkt på en litt kostbar gave, men vi har ett budsjett vi må holde vi og siden vi skal feire bryllup til våren!!!

så hva sier dere??....kan jeg og gi kombi-gave??

Klem fra Lena !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll