Gå til innhold

Hva gir jeg min sønns kjæreste til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 2.25):

Smykker fra Maanesten er populære nå, ville kjøpt ørepynt.

Øredobber - Maanesten

Anonymkode: 1ef12...565

 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For noen idiotiske råd! Hvem gir en korg med mat til ei 20 år gammel jente? Styr unna klær, undertøy, osv. dette er ting hun vil kjøpe selv. Parfyme er heller ikke innafor da en har forskjellig smak. 
Hvor mye skal du bruke? 
Ei eksklusiv morgenkåpe fra Lexington er aldri feil. 
Kjøp heller noe lite og eksklusivt, enn masse dill på H&M

Du kjenner vel henne litt etter 2 år? Et gavekort på favorittbutikken? 
 

 

Anonymkode: f6a78...2c0

Tenker rundt 3-350,-

Ts

Anonymkode: 4652d...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevelser, gavekort på restaurant, reise eller kino, årsabn på en strømmetjeneste de liker, slå deg sammen med sønnen din så dere kan kjøpe noe litt større fra begge for eksempel☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor strikker alltid en fin genser til meg :) Det er en av de julegavene jeg setter mest pris på, for jeg vet hvor mye arbeid og omtanke om ligger bak :) 

Anonymkode: d6fd9...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bubs000 skrev (3 timer siden):

Maanesten smykker!! 

De er dyre. Det billigste i butikken koster 600,-

Ts

Anonymkode: 4652d...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min svigermor strikker alltid en fin genser til meg :) Det er en av de julegavene jeg setter mest pris på, for jeg vet hvor mye arbeid og omtanke om ligger bak :) 

Anonymkode: d6fd9...e3b

Kan ikke strikke desverre.

Ts

Anonymkode: 4652d...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan kan noen tilfeldige folk på et debatt-forum egentlig vite hva som passer aller best for noen vilt fremmede mennesker. 

Anonymkode: d8136...306

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein god hårkur, gåvepakke frå Rituals, gåvekort på massasje/spa/frisør. Spørst litt kva ho likar? Treningskle hadde eg ikkje likt å fått frå svigermor, for ho hadde garantert ikkje kjøpt kle eg faktisk trenar i 😅 Eg får gåver frå Rituals frå fleire ved kvar anledning, og elskar det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 20.28):

Spør henne om ønskeliste.

Parfyme er jo alltid ett godt alternativ.

Anonymkode: 9a5e6...851

Nei. Smaken er som baken når det gjelder parfyme. Ikke sikkert ts og jenta har lik smak så det kan fort kræsje. 

Anonymkode: 63651...500

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macaron skrev (På 17.10.2022 den 0.49):

Gavesett fra parfymeri, det kommer mange å velge i mot jul. Enkelt å bytte.

Så upersonlig.  

Anonymkode: e53b5...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 19.40):

Kjøp et sett fra Rituals. Digg å få, enkelt å bytte hvis feil lukt. Ikke gjør det vanskeligere enn det er. 
Dropp personlige gaver som smykker. Jeg ville synes det var vanskeligere å bytte et smykke fra svigers enn en rituals-serie🙂

Anonymkode: 33de2...4a3

 

snurk skrev (På 17.10.2022 den 20.06):

Ullundertøy kanskje? Det blir jeg selv alltid veldig glad for. Synes også skinnhansker, en pen morgenkåpe, gavesett fra Rituals osv er gode ideer. 

 

Wilma89 skrev (På 16.10.2022 den 21.23):

Gavepakke fra Rituals eller lignende?😊

 

RockyRose skrev (27 minutter siden):

Ein god hårkur, gåvepakke frå Rituals, gåvekort på massasje/spa/frisør. Spørst litt kva ho likar? Treningskle hadde eg ikkje likt å fått frå svigermor, for ho hadde garantert ikkje kjøpt kle eg faktisk trenar i 😅 Eg får gåver frå Rituals frå fleire ved kvar anledning, og elskar det!

Hva er greia med å foreslå Rituals ved hver en anledning? Det kommer opp i omtrent alle slike tråder, og hver gang møter det motstand. Sterkt parfymerte produkter i gave? Gaveesker fra parfymeri?

Trodde det var ungdomslærdom at det er den gaven som med høyest grad av sannsynlighet slår feil og roper "jeg har kjøpt noe bare for å kjøpe noe". 

HI, jeg ville spurt. Velværeprodukter er en fin gave så lenge du vet at akkurat det du gir er noe personen ønsker seg og blir brukt. 

Hva er det som er så vanskelig med å spørre? 🤷‍♀️

Anonymkode: afb97...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med å foreslå Rituals ved hver en anledning? Det kommer opp i omtrent alle slike tråder, og hver gang møter det motstand. Sterkt parfymerte produkter i gave? Gaveesker fra parfymeri?

Trodde det var ungdomslærdom at det er den gaven som med høyest grad av sannsynlighet slår feil og roper "jeg har kjøpt noe bare for å kjøpe noe". 

HI, jeg ville spurt. Velværeprodukter er en fin gave så lenge du vet at akkurat det du gir er noe personen ønsker seg og blir brukt. 

Hva er det som er så vanskelig med å spørre? 🤷‍♀️

Anonymkode: afb97...b08

Eg svarte utifrå kva eg ville likt å fått av svigermor, spesielt dersom eg ikkje hadde uttrykt eigne ynskjer på førhånd. Rituals har mange produkt som ikkje er sterkt parfymerte og. Dei er miljøvenlege, dyrevenlege, bra for huda og luktar godt! Difor anbefalar eg alltid Rituals 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...