Gå til innhold

Kraftig økning i spiseforstyrrelser på grunn av lockdowns og nedstengninger


Barbalala

Anbefalte innlegg

9 hours ago, ItchyBitchySpider said:

Helsesykepleiere og psykiatriske sykepleiere som tok seg av spiseforstyrrelser ble omdirigert til smittesporing, som kunne utføres av arbeidsledige fra mange andre yrker. Det er ikke noe rart at ungen som er på nippet til å bli psykisk syke, faktisk bikker over.

Så det er mao. ikke "lockdowns og nedstengninger" som er årsaken til økningen, men det offentliges forvaltning av personell?

 

On 10/21/2022 at 2:31 PM, Barbalala said:

Ikke noe personangrep her. Jeg konstaterer bare at dem som drev med massiv krisemaksimering og "worst case"-tankegang hadde fritt spillerom i nesten to år, mens alle som prøvde å komme med modererende innspill ble sensurert og hetset. 

Fritt spillerom ja... Det var kanskje derfor vi sto og så på dette spre seg fra Wuhan til Italia og inn til Norge før vi gjorde noe som helst, og når vi "stengte" grensene, glemte vi visst å faktisk ha personell ved de fleste grenseovergangene til å overholde det?

Det var derfor obligatorisk testing ved ankomst til landet i lang tid var en egenerklæring? Og når vi først klarte å teste folk, så sendte vi dem videre på Flytoget før resultatet kom tilbake? Tenk å måtte sitte og vente opptil 2 timer på testresultatet midt i en pandemi da, dette hadde jo rett og slett vært et utilgivelig overgrep.

Det var derfor byggebransjen, jordbærbønder og alle slags virksomheter som bare måtte ha sin uunnværlige utenlandske arbeidskraft fikk ansvaret for testing og karantene selv, noe de selvsagt feilet fullstendig i å utføre?

Det var derfor vi gang på gang gjorde unntak rundt hver eneste felles- og skoleferie fordi folk selvfølgelig bare måtte reise utenlands, og selvsagt klarte å overholde smittevern på egenhånd? For folk er jo ikke idioter, egoister eller begge deler?

Det var derfor vi hadde minst 2 "gjenåpningsfester" og erklærte nå er det over med en gang grafen begynte å gå bittelitt nedover, samtidig som smitten fortsatte for fullt i resten av verden? For deretter å vente i ukesvis til alt hadde blitt verre enn det noensinne var før "åpningen" igjen, før man skjønte at viruset ikke kunne vedtas bort denne gangen heller?

Vi brukte ordinære hoteller som "karantene", og lot alle som var der mingle fritt? Om du ikke gadd mer, var døren åpen, så bare å reise. Dette var kanskje pga. sånne som meg?

Jeg føler virkelig at det var sånne som meg som hadde fritt spillerom.

Dette høres forresten ut som et totalt nedstengt samfunn. Null mulighet for bevegelse. Vi ble virkelig utsatt for det verste tyranniet verden noensinne har sett.

Endret av Ubiquiti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

×
×
  • Opprett ny...