Gå til innhold

Julestemning


Mokka

Anbefalte innlegg

I dag har jeg og min samboer laget ett kjempe fint pepperkakehus.. Ble litt mye gris med alt knekket og melisen, men resulatet ble knall bra. Kom veldig i julestemning... Noen andre som har fått julestemning enda? Også kom det snø 1 desember, som bestilt altså :) God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkna med knalljulestemning på lørdag jeg! Var helt sånn ÅÅÅÅÅÅÅH! Juuuuuuul! Ble litt satt ut av meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoe julestemning på meg enda, ikke noe snø heller for den saks skyld, masse regn og sju pluss... veldig uvant å bo ved kysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk julestemning når jeg satt meg i bilen i morres å slo på cd-spilleren den første sangen som kom på var vårres jul med Hans Rotmo. når jeg hører den sangen tenker jeg tilbake til den tiden jeg gikk i barnehagen. da hadde vi en litt gamlere bil som altid var kald på vintern, og så hadde vi en kasett som vi spilte hele desember. på den kasetten var det vårres jul. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Fikk litt julestemning da jeg pakket inn gaver til kalenderen vår igår og hørte på vakre julesanger med Sissel Kyrkjebø. Det var snø ute også og det gjorde sitt... :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...