Gå til innhold

Mine KG-venner!

Lúthien

Anbefalte innlegg

Jeg forestiller meg epica som litt mystisk og tilbaketrukket. En person jeg tror det bor mye i, en med stor personlighet. Virker kreativ og rettferdig. Klarer ikke helt å beskrive utseende, men skal jeg tippe, så kanskje mørke blondt? Grønne øyne? Tror også hun er ei veldig selvstendig jente. Kjenner ikke henne så godt, men det er det inntrykket jeg har. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror hun er mørk, gjærne litt halvlangt hår,slank og ganske høy. Tror hun er en pen jente,liker den litt sotete sminkelooken. Hun er mye sammen med vennene sine og som en annen bruker her nevnte, kjæresten hennes betyr mye for henne. En aktiv dame som er ganske fornøyd med hvordan livet er, og ørlittegranne babysyk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøøøy med julekalender-tråd!!!

Epica er ei vakker ung kvinne, 29 år(?), 165 cm på sokkelesten og fine former. Ho saknar kjæresten sin når han er borte, og så trur eg kanskje ho har ein liten baby i magen sin... :hjerte: Ho har halvlang raudbrunt, glatt hår og brune augo, og så har ho nydelege augnebryn og ein søt liten munn. Ho er kreativ og flink med design og superstrukturert på bryllups-planlegging! Og så er ho veldig glad i røyk og øl, men skal slutte når ho finn ut at ho er gravid då.. ;)

Ho er veldig snill og tar seg godt av vennene sine, både dei i RL og dei på KG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Epica er litt skravlete og vimsete og sosial, i alle fall for de som kjenner henne. Det er mulig hun prøver å oppføre seg "profesjonelt" på jobb, men jeg tror nok det skinner gjennom likevel. ;) Øl, musikk, fest og røyk trenger vel ikke flere kommentarer...

Utseendemessig er jeg mer usikker, men etter det forrige navnet hennes har det festet seg et inntrykk hos meg om at hun er mørk. Mener også å huske at hun har ganske langt hår, og ser for meg at det er glatt. Kanskje har hun farget det så mye at ingen egentlig vet hvilken farge det er? Ellers tror jeg at Epica er mellomhøy (165), og har grønne øyne. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på Epicas beskrivelse av seg selv, setter vi igang med runde 2!

Jeg fortsetter med.......

Veslo

Hvordan ser Veslo ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet!

(Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!)

Lykke til jenter! Da teller jeg ned dette andre døgnet! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Veslo... Ser for meg en liten (155, kanskje?) og nett jente med langt, mellomblondt hår. Blå øyne? Eller - heller litt over mot brune, egentlig. Usikker på det...

Tror at hun alltid er i farta, sjelden er sur, og har et stort hjerte med omtanke for folk rundt seg, men hun blir muligens litt satt ut når ting ikke går helt hennes vei? Det kribler nok litt i eggstokkene hennes også, så det spørs om det ikke dukker opp noen små der med en gang siste skoledag er over ;)

Ser for meg mye energi fra den kanten. Også er hun et ordensmenneske - ihvertfall tror jeg hun liker å planlegge. Tror at listene hennes blir fulgt og. Tror nok at Veslo stiller høyere krav til seg selv enn andre.

Blir spennende å se hva hun sier selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, litt treg .. ;)

Jeg har halvlangt mørkt hår, glatt, farger det endel ja ;)

Brune øyne.

Er vimsete, tenkende ja, drømmende, tullete/tøyser mye, tar meg selv ikke så seriøst.

Babysyk.. ;) UTÅLMODIG! :sjarmor: 53 kg, 169 høy.

er ikke goth, hehe! men liker metal, goth, rock..

Eeeelsker konserter & eeelsker å kose med sambo (litt formye :ler: )

Rocka klær for det meste, men kan også kle meg opp ;)

Men ikke finslig i klærne ;)

Kreativ. Glad i å være med venner, sambo (selfølgelig ;) ) og reise, spenning i hverdagen. men er også veldig lat, trener aaaldri.. :ler:

Glad i øl og røyk ja. Alltid med på en fest. Men elsker å se filmer, spille spill også.

Tenker såmye av og til at jeg blir tullete.

Elsker å sooove mye.

Har temperament.. :sjenert: Men oftest blid og glad :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he så morsomt det her.

Rakk ikke å gjette på Eoika men nå er jeg klar. Jeg tror veslo ser slik ut..:

Ganske lav, Mørkt langt NYYYDELIG hår (sånn reklamehår)

Grønnblå øyne. Og et veldig "godt" ansikt.

Og jeg tror hun ALLTID smiler..

Også ser jeg for meg at hun er en av de som ikke sitter lenge stille av gangen, men har "lopper i blodet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo tror jeg er utrolig søt, som person og utseendemessig. Blondt hår og blå øyne. Jeg tror hun er en blid person, som er lett å bli glad i. Hyggelig, og har god humor. Tenker ikke bare på seg selv, er omtenksom og snill.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo...

Jeg har sett bilder av Veslo, så derfor kan jeg ikke si hvordan hun ser ut, men jeg kan si hvordan jeg så henne for meg før jeg så bilde av henne :)

Da så jeg for meg veslo som en veldig liten, kanskje 150 på strømpelesten (mye pga navnet - veslo, ligner på vesle, hehe) og sylslank jente. Helt lyst hår, i bølger. Litt sånn engelaktig. :) Nesten så jeg så for meg glorien også, hehe. Så også for meg at hun kledde seg veldig casual, i jeans og vanlige topper - ikke noe sært eller veldig utfordrende. Helt vanlig dagligdagse klær, egentlig. Så også for meg at hun hadde knallblå krystallklare øyne, som alltid smilte.

Når det kommer til personligheten til veslo så har jeg alltid følt at hun er bare god. At hun har en veldig godhet som hun utstråler, sikkert derfor jeg så henne for meg som nesten engleaktig også. Også tror jeg kanskje hun har en tro, selv om den kanskje ikke er så sterk så tror jeg at hun tror.

Veslo er som sagt bare god. Hun er veldig engasjert, og kan lett si hva hun mener, samtidig som hun kan være ganske sår og tar ting lett til seg. Veldig sterk på utsiden, men kanskje litt mer sår enn hun vil innrømme. Veldig lik meg sånn sett, føler jeg. Iallfall etter det inntrykket jeg har fått. Jeg tror at veslo kanskje er kreps? Iallfall virker hun veldig typisk kreps sånn etter det inntrykket jeg har fått her.

Veslo er veldig glad i vennene sine, og kan gå gjennom ild og vann for dem! Jeg tror hun setter vennene veldig høyt, og gjør dem sannsynligvis ALDRI noe ille eller vondt. Hvis noen sårer henne tror jeg hun lukker seg inn i skallet sitt en stund, før hun kommer ut igjen, dobbelt så sterk som før.

Veslo er veldig tøff, er med på nye utfordringer og tør å kaste seg litt ut i det ukjente. Samtidig blir hun sett på som en uskyldig liten pike.

Egentlig så tror jeg veslo bare er godheten selv, jeg. :)

Vet ihvertfall at jeg har blitt veldig glad i henne i løpet av de siste månedene som jeg har fulgt med på henne her inne.

ER jeg helt på jordet, veslo? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde 1 - Vinnerkandidater

Vinneren er den som har beskrevet de elementære spesifikasjonene på utseendet best. ;)

Jeg gjentar derfor at det er veldig viktig at dere beskriver hårfarge, hårtype, øyenfarge, kroppsbygning og høyde i innlegget deres.

Fyll gjerne på med KG personlighet og det dere ellers måtte se for dere, men for å vinne dagens runde må man ha de elementære tingene på plass! ;)

Jo flere ting ved utseendet dere beskriver, jo lettere er det å score flest poeng.

Jeg presenterer de kandidatene som kom nærmest Epicas beskrivelse, og deretter får Epica æren av å velge vinneren.

Her er kandidatene i tilfeldig rekkefølge:

Jayli Jeg tror Epica er slank dame med mørkt hår og brune øyne.

Markblomsten Passe høy, slank, og med mørkt langt glatt hår.

IdaH Hun har nok farget håret svart, har brunt til vanlig. Høy og slank.

Alwa Jeg tror hun er mørk, gjerne litt halvlangt hår, slank og ganske høy.

Veslo Epica er ei vakker ung kvinne, 29 år(?), 165 cm på sokkelesten og fine former halvlang raudbrunt, glatt hår og brune augo.

Epicas beskrivelse: Jeg har halvlangt mørkt hår, glatt, farger det endel ja. Brune øyne. 53 kg, 169 høy.

Vel, Epica, hvem er vinneren av runde 1?

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bilde av Veslo, så det ville være juks å beskrive henne ut fra det. Forøvrig så hun ganske lik ut det som jeg hadde sett for meg!

Når det gjelder væremåte, så tror jeg hun har litt lopper i blodet,og alltid har et prosjekt eller ti på gang. er tøff og holder gjerne på med utfordrende sport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ein heeerleg tråd!!!! Hihi... Kjem nok til å sitte på skulen og lese til ganske seint utpå kvelden i morgon (eksamen på måndag ja...), men skal inn og forklare korleis eg er straks eg kjem heim!!! Gledar meg til å lese meir om meg sjølv.. *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo ja

Langt ganske mørkt og nydelig hår.

Er ikke så fryktlig høy, unde 170 tenker jeg. Har normal kroppsbyggning og prøver å være flink til å trene.

Hun er en super bryllupsplanlegger og har kontroll på det meste.

Nå for tiden er hun opptatt med eksamenslesning men etter det er ferdig skal hun vie all sin ledige tid til oss på kg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg truffet veslo i virkeligheten, men inntrykket jeg hadde før jeg møtte henne var;

En jente med humor og tid og overskudd til andre mennesker. I mitt hodet var hun like høy som meg ca 1.60, hadde langt hår med bølger/krøller - ned til livet omtrent og fargen var mellomblond til lysbrunt. Ansiktet fullt av fregner, alltid et smil på lur. Øynene var grønne eller blå. Hun liker å holde seg i form og trener når hun får muligheten. Hun er ikke særlig opptatt av å dolle seg, derfor er stilen hennes ganske casual.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...