Reign Skrevet 18. oktober 2022 #61 Del Skrevet 18. oktober 2022 For et elendig forsøk på trolling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #62 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonymkode: e72f9...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #63 Del Skrevet 20. oktober 2022 Tror ikke et sekund at denne tråden er seriøs, men i et tenkt tilfelle ville jeg ha kalt gutten Mike, eller Michael/Mikael/Mikal. Mikkel synes jeg har en sånn barnslig klang, passer ikke så godt på en voksen person. Anonymkode: 3beaf...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #64 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke et sekund at denne tråden er seriøs, men i et tenkt tilfelle ville jeg ha kalt gutten Mike, eller Michael/Mikael/Mikal. Mikkel synes jeg har en sånn barnslig klang, passer ikke så godt på en voksen person. Anonymkode: 3beaf...5ff Hvorfor er det barnslig? Jeg synes ikke det høres barnslig ut. Mikkjel er kanskje penere enn Mikkel da Anonymkode: e72f9...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #65 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg kjenner en Michael som uttaler navnet sitt som «Maykel» fordi foreldrene er amerikanske. Var aldri et problem for ham så vidt jeg vet, når han ringer feks legekontor så snakker han kav bergenser (som han er) og presenterer seg med uttalen han faktisk har, og da vet de på andre siden hvordan det staves med én gang. Slutt å kompliser ting, barnet ditt blir unikt nok likevel. Anonymkode: 94a7e...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #66 Del Skrevet 20. oktober 2022 I verste fall, så er vel beste alternativet Mikail slik jeg ser det. Anonymkode: f7020...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå