Gå til innhold

En tegneserieskapers takk til Rampelyset på Kvinneguiden

ABye

Anbefalte innlegg

Tjohei!

I lengre tid nå har jeg holdt et øye med Rampelyset her på Kvinneguiden og innimellom brukt det jeg leser her som inspirasjon til min tegneserie Desibelles, til striper som omhandler bandets frontfigur Mokki, som også opererer som influenser. Det har blitt en del striper, og noen har jeg også delt her inne tidligere, selv om det begynner å bli en stund siden sist.

Nå har jeg laget en stripe som fungerer som en slags takk til brukerne på Rampelyset. Vel vitende om at dette nok er litt på kanten med tanke på selvpromotering, men jeg følte den måtte postes et sted hvor dere som har inspirert meg gjennom så mange år faktisk ser den, og da måtte det nesten bli her. Moderator får selvsagt vurdere om det er innenfor eller ikke.

Legger også til at denne stripa er helt fersk. Jeg har i skrivende stund ennå ikke sendt den over til Aftenposten, som altså publiserer Desibelles i helgene. Så fersk er den. Ikke er den å finne på mine egne kanaler i sosiale medier heller, da disse ligger fem uker etter Aftenposten. Så dette kan betraktes som en slags premiere. 

Tusen tusen takk igjen!
- Arne Bye, skaper av Desibelles

(PS! Selv om det kan gå hett for seg her inne, synes jeg det meste av kritikk som kommer er velbegrunnet, så stripa er kanskje litt urettferdig sånn sett. Men så er det jo sett gjennom øynene til figurene mine, og ikke serieskaperen selv)

fb344.png

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...