Gå til innhold

Noen her fra Asker-området som er litt ensomme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier 👆

er det noen her fra Heggedal-Slemmestad-Røyken-Spikkestad-Asker-Gullhaug/Lier- området som ikke har så stor familie, venner har forsvunnet eller man har aldri greid å bygd seg opp noen gjeng/bestevenninner, ny-innflytter osv som kjenner seg litt ensomme?

Jeg er selv i 40årene og har ikke stor familie, venner har forsvunnet i årenes løp av alt fra dødsfall/skilsmisser/flytting osv så livet har bare skjedd og jeg har ikke helt hatt kortene på min side på denne arenaen. 

Kjenner du deg igjen og er i samme båt som meg? Jeg vil bare vite om det er noen der ute som er i samme situasjon for da kanskje jeg gjør noe med det, så anse dette bare som en "spørreundersøkelse", det er også derfor jeg poster dette som anonym. 

Anonymkode: ed227...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om det er ensomhet, men har hatt en ganske mystisk følelse i det siste, begynte rett etter jeg fikk den andre vaksinen.

Anonymkode: 2be7c...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vet ikke helt om det er ensomhet, men har hatt en ganske mystisk følelse i det siste, begynte rett etter jeg fikk den andre vaksinen.

Anonymkode: 2be7c...4f1

hehe, ja det er sikkert heller ikke lett, å ha fått en mystisk følelse av ensomhet etter vaksinen. Er ikke vaksinert så da er ikke det som er problemet mitt ihvertfall :)

Men det var ikke det som var meningen med tråden- tråden var for å se om det fantes noen å kanskje kunne bli venner med i det aktuelle området da jeg bor rundt omkring disse stedene, men siden det er ca 150 stk som har vært inne å lest, men ingen andre enn deg som egentlig ikke svarte på HI heller så er vel ikke ensomhet så utbredt som det blir fremstilt, at det er bare et fåtall av oss. Men da gjorde jeg ihvertfall et forsøk. Ts

Anonymkode: ed227...674

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (1 minutt siden):

Jeg håper du finner noen nye vennskap her ts!

Tusen takk minister-mio :) 

Anonymkode: ed227...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel ikke definere meg som ensom, har en liten familie jeg har et godt forhold til og gode kolleger jeg trives sammen med (i arbeidstiden), men venner er det heller dårlig med. Er tidlig i 40-årene og hadde en grei vennegjeng på ungdomsskolen og videregående, men mange vennskap forsvant da jeg reiste på utveksling siste året av vgs og vennegjengen var spredt for alle vinder (folk flyttet for studier, folkehøyskole eller å ta et friår på reisefot) da jeg kom hjem. 

Gjennom kolleger fikk jeg en god vennegjeng i løpet av 20-åra, men jobbskifte og diverse andre ting gjorde at jeg falt ut av den vennegjengen for noen år siden. Jeg trives heldigvis i eget selskap, men savner å ha noen andre enn familien min. Bor i Lier.

Anonymkode: 42ab9...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil vel ikke definere meg som ensom, har en liten familie jeg har et godt forhold til og gode kolleger jeg trives sammen med (i arbeidstiden), men venner er det heller dårlig med. Er tidlig i 40-årene og hadde en grei vennegjeng på ungdomsskolen og videregående, men mange vennskap forsvant da jeg reiste på utveksling siste året av vgs og vennegjengen var spredt for alle vinder (folk flyttet for studier, folkehøyskole eller å ta et friår på reisefot) da jeg kom hjem. 

Gjennom kolleger fikk jeg en god vennegjeng i løpet av 20-åra, men jobbskifte og diverse andre ting gjorde at jeg falt ut av den vennegjengen for noen år siden. Jeg trives heldigvis i eget selskap, men savner å ha noen andre enn familien min. Bor i Lier.

Anonymkode: 42ab9...cea

Kjenner meg igjen. Bor ikke så langt unna deg heller. Tørr ikke helt enda å poste med nick, men hvis jeg poster med nick så svarer jeg deg igjen også får du også velge selv om du vil følge tråden og poste med nick du og :) 

Anonymkode: ed227...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/9/2022 at 9:40 PM, AnonymBruker said:

Ja som overskriften sier 👆

er det noen her fra Heggedal-Slemmestad-Røyken-Spikkestad-Asker-Gullhaug/Lier- området som ikke har så stor familie, venner har forsvunnet eller man har aldri greid å bygd seg opp noen gjeng/bestevenninner, ny-innflytter osv som kjenner seg litt ensomme?

Jeg er selv i 40årene og har ikke stor familie, venner har forsvunnet i årenes løp av alt fra dødsfall/skilsmisser/flytting osv så livet har bare skjedd og jeg har ikke helt hatt kortene på min side på denne arenaen. 

Kjenner du deg igjen og er i samme båt som meg? Jeg vil bare vite om det er noen der ute som er i samme situasjon for da kanskje jeg gjør noe med det, så anse dette bare som en "spørreundersøkelse", det er også derfor jeg poster dette som anonym. 

Anonymkode: ed227...674

Ja absolutt. Er som å lese om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 21.40):

Ja som overskriften sier 👆

er det noen her fra Heggedal-Slemmestad-Røyken-Spikkestad-Asker-Gullhaug/Lier- området som ikke har så stor familie, venner har forsvunnet eller man har aldri greid å bygd seg opp noen gjeng/bestevenninner, ny-innflytter osv som kjenner seg litt ensomme?

Jeg er selv i 40årene og har ikke stor familie, venner har forsvunnet i årenes løp av alt fra dødsfall/skilsmisser/flytting osv så livet har bare skjedd og jeg har ikke helt hatt kortene på min side på denne arenaen. 

Kjenner du deg igjen og er i samme båt som meg? Jeg vil bare vite om det er noen der ute som er i samme situasjon for da kanskje jeg gjør noe med det, så anse dette bare som en "spørreundersøkelse", det er også derfor jeg poster dette som anonym. 

Anonymkode: ed227...674

Ja. Lier her. Kvinne 40 med ett barn i skolealder. 

Anonymkode: 77f34...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 årene her. Jeg bor også i Lier . Nesten ingen venner. Livet er litt trist . 

Anonymkode: 86af8...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp flere gifte menn på tinder som søker uforfliktet sex i asker området. Så det er nok noen ensomme i dette området ja. 

Anonymkode: 0a179...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...