Gå til innhold

Folk på TikTok som spår fremtiden

Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Hvem er disse menneskene? Noen påstår de er fra fremtiden, og en som kaller seg Prediction Parker.

Så f eks en video der hen sier 3 verdenskrig vil starte 11 november. Og at det vil brukes atomvåpen.

Dere her inne, tror dere på dette? Eller er det bare tull? Kjenner jeg blir litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970

De aller aller fleste kan faktisk ikke spå om fremtiden. Om du følger med dem en stund så blir det ganske tydelig tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (5 timer siden):

Hvem er disse menneskene? Noen påstår de er fra fremtiden, og en som kaller seg Prediction Parker.

Så f eks en video der hen sier 3 verdenskrig vil starte 11 november. Og at det vil brukes atomvåpen.

Dere her inne, tror dere på dette? Eller er det bare tull? Kjenner jeg blir litt bekymret.

Spør han om hva som blir lørdagens lotto-tall i Norge! :fnise: I privat melding så klart, så ikke alle ser svaret og bruker de samme tallene.

Jeg tuller litt, så klart, men det er bare for å vise deg at INGEN kan spå fremtiden. Noen kan sitte og påstå det og legge frem hva de TROR som spådommer, da. Og skulle de ha tilfeldighetene på sin side én enkelt gang eller to, så slår de seg på brystet og bruker det for all fremtid som bevis på at de "spådde rett". Gjetter man vilt på alt mulig, og prøver å holde seg innenfor rimelighetens grenser, vil man jo før eller siden gjette riktig på noe, sånn er oddsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke jeg sett «heldigvis» men ja satser på det er tull. Hva har han sagt før da og har det stemt??

men liker dårlig at de sier en bestemt dato det vil jo skremme folk ytterligere.

Prøve å Google han??

Ellers er det jo mye pick A card opplegg. Stort sett samma svadaet hele tiden det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...