Gjest Zalomine Skrevet 30. oktober 2002 #21 Del Skrevet 30. oktober 2002 synes jeg har vært flink å legge igjen hilsninger i dagboka di jeg?? Dette med penger, det er en evig runddans. Så lenge jeg gikk på skole var det faktisk ikke en bekymring, men NÅ er det det. (siden jeg ikke har en jobb....) Livet er ikke enkelt, rett og slett, og blir det heller ikke. Hadde vi vært rik, hadde det sikkert vært noe annet som var vanskelig. Jaja, kos deg videre, med kjærestebesøk (Så glad at jeg har det HVER dag, dvs, vi bor sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 30. oktober 2002 Missunerlig på fredagsbarn nå... Som får bo sammen med kjæresten sin... :cry: Lurer på når det ksjer meg jeg... det må jo være noe av det koseligste som finnes!!!! *snufs* Du har vært KJEMPEFLINK til å legge inn hilsner i boka mi!!! Og det er jeg så glad for!!!! :D Men jeg bør kanskje bli litt flinkere jeg også... *skammer seg nå...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 1. november 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 1. november 2002 Nå er det et par dager siden jeg har skrevet.. Har ikke gjort så mye spennende heller da...! :-? Onsdag trente jeg 1 time squash med ei venninnde, vi er ikke så veldig flinke, så det blir jo ikke så veldig effektivt da... Etter treningen var det middag hos henne, og kvelden ble avlsluttet med kino med typen... Så på Guruen, kjempe morsom film, men helt "tom" om dere forstår hva jeg mener... I går trente vi i to timer (venninnden min og jeg) 1 time squash og nesten en time i treningsstudioet (bolerommet som vi kaller det!! ) Etter det bar det hjem, og jeg spiste tomat suppe med egg og makaroni til middag, det var lenge siden sist!!! Også måtte jeg jo få med meg torsdagsklubben da!! Og så bar det rett til sengs...ZZZZzzzz I dag skjer det ikke noe spennende... skal jobbe etter jobb og kanskje spise middag med mine rom mates, for vi har bodd sammen i ett år UTEN en eneste krangel!!!!! :D I morgen har jeg fri, og da skal jeg reise hjem... skal på bursdags feiring til to andre venninnder på kvelden ,og ut på den lokale pubben!! Harry, men alltid morro!!!! (typen til room maten skal sjenke meg, for jeg blir så morsom når jeg er full!!..Kan ikke skjønne det!! Jeg som bare drikker flaske øl når jeg kommer ut, for jeg blir så full av halvlitere!!! ) Søndag håper jeg at jeg får litt itd sammen med kose bamsen min!!! Savner han litt når det går så lang tid mellom hver gang!!.. (Heeele 4 dager!!! ) Så kommer jeg til det mest tragiske.... WYCLEF KONSERTEN ER AVLYST!!!! :cry: :cry: :cry: Også jeg som skulle back stage og møte han og greier og greier!!! Snufs... Men jeg håper han spiller igjen da, da skal jeg sørge for å få back stage billetter igjen!!... *håpe håpe* Nei, kanskje jeg skal jobbe litt igjen, har noe kjedelig artikler og oversette... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 4. november 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 4. november 2002 Nå sitter jeg her og er så trist og lei!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Jeg skulle ha vært påWyclef konsert nå, men det er jo avlyst!!! Jeg skulle til ogmed møte han!!! -jeg som hadde øvd meg på å være skikkelig kul og sånn... he he he... neida bare tuller jeg!!! Snufs... Så jeg får høre på cd en i stedenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 5. november 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 5. november 2002 Lenge siden jeg har skrevet ordentlig nå... Helgen gikk unna i en fei som vanlig!! Fredag var jeg bare hjemme og gjorde nesten ingenting, skrubba en ovn som vi prøver å få gitt bort... Fikk ikke bort all "møkka", men symbolene og grade- tallene forsvant!! Lørdag gjorde jeg ingenting, bare slafa på dagen. Mamma og pappa kom og henta meg, så dro jeg hjem. Skulle i bursdag på kvelden, og det ble jo et heidundranes party, som vanlig!! Hjemme i halv fire tiden, rimelig "svimmel"!! Men morro var det lell!! Søndagen var jeg oppe frisk og rask kl 11, tok busssen til min kjære og trente i nesten 2 timer før det var familie selskap. I går var jeg bare trist og lei... :cry: Så ergelig at konserten skulle blir avlyst!!! :evil: Håper han kommer tilbake altså!!! Trente i går da, sykkel intervall... Deilig!! I dag skal jeg jobbe og onsdagen og torsdagen også! :-? Ja ja...MEN i kveld kommer Kjetil på besøk!!! Det skal bli så utrolig koselig!!!!!!! Jeg gleder meg!!! MASSE!!! Gleder meg sånn til jula jeg, til å pynte og pakke inn gaver osv... Tror kanskje jeg skal lage brente mandler til besteforeldre!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal gi til de!! Så får jeg heller finne på en ting ved siden av!!Kjøpte en julegave i går, til barnet til fetteren min... Fant noen kjempe fine barne bøker på et sånnt bokskred! Bare 49 dager til julaften nå! Også skal jeg prøve å kjøpe jul i skomaker gata på video, prøvde i fjor også, men fant ingenting... Noen som vet??? HVor kan jeg få tak i de??? Kanskje brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå