AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #61 Skrevet 11. oktober 2022 1 hour ago, Maestro said: Samme her. Jeg bruker og ha hudpleie kveld innimellom, men sminke kan jeg bruke mascara men aldri mer enn det. Så ha en mann som bruker det eller mer, orker jeg ikke 😬 Er mer på at en mann skal kle seg anstendig. Jeans og skjorte fungerer godt i lange baner for meg..😊 Jeg opplever ikke meg seg som super feminin selv om jeg bruker mascara, eyeliner, og parfyme for kvinner i det daglige. Det mest feminine er kanskje at jeg napper bryn. TS Anonymkode: 8cfa9...8b7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #62 Skrevet 11. oktober 2022 1 hour ago, Daria said: Skjegg eller ikke er irrelevant - noen kler det, andre ikke, og ikke minst er det noe som kan endres fra en dag til den neste. Det er som å bygge interessen på hårfrisyre. Jeg trenger heller ikke en veldig maskulin mann, men en mann som var veldig utseendefokusert og opptatt av å framstå mest mulig feminin ville neppe vekket min interesse. Er ikke så opptatt av utseende egentlig, men handler mest om å føle seg bra. Anonymkode: 8cfa9...8b7
Daria Skrevet 11. oktober 2022 #63 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Helt greit det Åltså jeg snakker ikke mengder med sminke, men nok til å åpne øynene litt, konturere ansiktet og fremheve kinnebene enda mer for å få et litt mer feminint uttrykk. Anonymkode: 8cfa9...8b7 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke så opptatt av utseende egentlig, men handler mest om å føle seg bra. Anonymkode: 8cfa9...8b7 Enhver som kan avlevere en setning som den over er mer enn en smule opptatt av eget utseende. Og det må du jo gjerne være hvis det gir deg glede (for egen del er det meste av utseendefokuset rettet mot klær), men litt selvinnsikt er alltid et pluss både i datingsammenheng og ellers. 1
Tiuren Skrevet 11. oktober 2022 #64 Skrevet 11. oktober 2022 On 10/8/2022 at 10:35 PM, Hannah80 said: Jeg fniser faktisk over tanken på at noen av feks brødrene mine skulle ha brukt sminke. De bruker ikke fuktighetskrem engang 🤭🤭 Men generasjonen som er nå, kan jo ikke sammenlignes med oss gæmliser på over 40. Menn med sminke og lipgloss forbinder jeg med jappetiden, den glade slutten av 80 tallet, så på en måten burde det vært oss gæmliser som brukte det.
Maestro Skrevet 11. oktober 2022 #65 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg opplever ikke meg seg som super feminin selv om jeg bruker mascara, eyeliner, og parfyme for kvinner i det daglige. Det mest feminine er kanskje at jeg napper bryn. TS Anonymkode: 8cfa9...8b7 Hele den pakken er feminint for meg for en mann. 😊 Er ikke imot at menn gjør dette altså. Men passer da ikke med meg 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå