AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #21 Skrevet 8. oktober 2022 Tenker trolig at han har fin hud og deilige kysselepper 😊 Anonymkode: cfe7e...f77
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #22 Skrevet 8. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Tenker trolig at han har fin hud og deilige kysselepper 😊 Anonymkode: cfe7e...f77 Yes, baby Anonymkode: 8cfa9...8b7 1
Fjaselina Skrevet 8. oktober 2022 #23 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For å si det rett ut dere så har skjegget blitt fjernet med en behandling. Liker ikke skyggen som skjegget gir og den en nå heldigvis borte. Liker at huden er glatt og silkemyk 🥰 TS Anonymkode: 8cfa9...8b7 Bra for deg! Eg likar best mannen min med 3-dagersskjegg. Han har aldri hatt skikkelig langt skjegg, men han glattbarberer seg ca ein gong i veka. Glatt og mjukt, men eg likar det enda bedre med litt mjukt skjegg😉
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #24 Skrevet 8. oktober 2022 Just now, Fjaselina said: Bra for deg! Eg likar best mannen min med 3-dagersskjegg. Han har aldri hatt skikkelig langt skjegg, men han glattbarberer seg ca ein gong i veka. Glatt og mjukt, men eg likar det enda bedre med litt mjukt skjegg😉 Jeg synes også 3-dagers er fint på mannfolk. Ikke så deilig når man skal kysse og det stikker, men veldig fint å se på Anonymkode: 8cfa9...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #25 Skrevet 8. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg synes også 3-dagers er fint på mannfolk. Ikke så deilig når man skal kysse og det stikker, men veldig fint å se på Anonymkode: 8cfa9...8b7 Det var TS som skrev. Anonymkode: 8cfa9...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #26 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): …og har dette noe å si for interessen din? Anonymkode: 8cfa9...8b7 Men du er vel ikke ute etter å date kvinner heller? Anonymkode: b6807...bd8 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #27 Skrevet 8. oktober 2022 Ja klart det! Spesielt hvis vedkommende har en bitteliten kvise litt ned til venstre for lipglossen. Anonymkode: 83207...d77
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #28 Skrevet 8. oktober 2022 Om han hadde brukt sminke og lipgloss, hadde jeg lagt merke til det ja. Skjegg eller ei... Og ja, det hadde nok senket interessen min for vedkommende. I hvert fall sånn med det samme, men det er klart at det ville jo vært mulig å snu inntrykket mitt. Anonymkode: adeb1...df0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #29 Skrevet 8. oktober 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men du er vel ikke ute etter å date kvinner heller? Anonymkode: b6807...bd8 Jo, forsåvidt, eller kvinner er på mange måter mer attraktive enn menn, men jeg tror muligens at det ikke vil funke i sengen. Anonymkode: 8cfa9...8b7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #30 Skrevet 9. oktober 2022 For menn som fra naturens side ser bra ut, er glattbarbert klart penest. Skjegg er ok som kamuflasje for et mindre heldig utseende; dårlig hud, manglende hake, skjev munn osv.. Sminke på menn har jeg aldri sett i det virkelige liv. Anonymkode: 15338...f37 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #31 Skrevet 9. oktober 2022 Spørsmålet ditt om menn uten skjegg, men med sminke og lipgloss, er altså rettet mot andre menn. Det er nyttig for oss lesere at du opplyser om dette med én gang, ikke minst siden dette er et forum med majoritet av kvinnelige brukere. Anonymkode: b4b3f...fb7 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #32 Skrevet 9. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: For menn som fra naturens side ser bra ut, er glattbarbert klart penest. Skjegg er ok som kamuflasje for et mindre heldig utseende; dårlig hud, manglende hake, skjev munn osv.. Sminke på menn har jeg aldri sett i det virkelige liv. Anonymkode: 15338...f37 Skjegg på en mann dekker vel like mange skavanker som det en kvinne skjuler med sminke. Er man på første date så tar man kvinnen med på svømmetur, da får en se kvinnen i sin naturlige stand. Mange som får sjokk når de våkner opp på kvisten med ei burugle på armen som så ut som en modell på nattklubben. Anonymkode: 8973e...e2a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #33 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjegg på en mann dekker vel like mange skavanker som det en kvinne skjuler med sminke. Er man på første date så tar man kvinnen med på svømmetur, da får en se kvinnen i sin naturlige stand. Mange som får sjokk når de våkner opp på kvisten med ei burugle på armen som så ut som en modell på nattklubben. Anonymkode: 8973e...e2a Enig. Skjegg og sminke er primært kamuflasje. Pene kvinner og menn ser best ut uten kamuflasje. Anonymkode: 15338...f37 1
bullehurk Skrevet 9. oktober 2022 #34 Skrevet 9. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (16 timer siden): Eller jeg kaller dem ikke menn hvis de bruker sminke. Så enig, så enig 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #35 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jo, forsåvidt, eller kvinner er på mange måter mer attraktive enn menn, men jeg tror muligens at det ikke vil funke i sengen. Anonymkode: 8cfa9...8b7 Da er du jo homofil? Helt greit det, men det bør jo tas med i hovedinnlegget. De fleste kvinner vil støtte deg i utseendet, selv om det ikke er noe å date Anonymkode: b6807...bd8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #36 Skrevet 9. oktober 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Spørsmålet ditt om menn uten skjegg, men med sminke og lipgloss, er altså rettet mot andre menn. Det er nyttig for oss lesere at du opplyser om dette med én gang, ikke minst siden dette er et forum med majoritet av kvinnelige brukere. Anonymkode: b4b3f...fb7 Noen mennesker er bifile. Det er ikke enten eller for alle. Anonymkode: 8cfa9...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #37 Skrevet 9. oktober 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du jo homofil? Helt greit det, men det bør jo tas med i hovedinnlegget. De fleste kvinner vil støtte deg i utseendet, selv om det ikke er noe å date Anonymkode: b6807...bd8 Jeg har ikke tenkt på seg selv som strictly homofil, men ikke så lett å gi opp ideen om det heterofile samlivet heller. Men det er sikkert ikke så mange heterofile menn som ikke liker tanken på skjegg på seg selv og misjonær med en kvinne. Anonymkode: 8cfa9...8b7
Snok1 Skrevet 9. oktober 2022 #38 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det er sikkert ikke så mange heterofile menn som ikke liker tanken på skjegg på seg selv og misjonær med en kvinne. Atte……..hæ?!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #39 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen mennesker er bifile. Det er ikke enten eller for alle. Anonymkode: 8cfa9...8b7 Nei, men om du ikke liker tanken om sex med en kvinne, da er du ikke bi. Anonymkode: b6807...bd8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #40 Skrevet 9. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men om du ikke liker tanken om sex med en kvinne, da er du ikke bi. Anonymkode: b6807...bd8 Er ikke det at jeg direkte misliker tanken på det, men tenker at det kanskje vil være bedre med en mann. Men forhold handler ikke bare om sex. Anonymkode: 8cfa9...8b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå