Gå til innhold

Menn uten skjegg

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Snok1 said:

Atte……..hæ?!

Noe du lurte på?

Anonymkode: 8cfa9...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe du lurte på?

Hva betyr dette?

Men det er sikkert ikke så mange heterofile menn som ikke liker tanken på skjegg på seg selv og misjonær med en kvinne.

Skrevet

Ekte klovner og kvinnfolk bruker sminke! :klovn:

Anonymkode: 77735...ff5

Skrevet

Jeg har skjegg :) 

Skrevet
18 hours ago, Snok1 said:

Hva betyr dette?

Men det er sikkert ikke så mange heterofile menn som ikke liker tanken på skjegg på seg selv og misjonær med en kvinne.

Skjegg er noe som er knyttet til manndom og menn liker å ha skjegg. Det er knyttet til mannlig identitet og det følger med mannsrollen å barbere seg i ansiktet. De fleste menn trives sikkert også med den mannlige rollen når det kommer til seksuallivet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Skjegg er noe som er knyttet til manndom og menn liker å ha skjegg. Det er knyttet til mannlig identitet og det følger med mannsrollen å barbere seg i ansiktet. De fleste menn trives sikkert også med den mannlige rollen når det kommer til seksuallivet.

Det er et mindretall menn som bærer skjegg. Mange av disse er homo- eller bifile.

Veldig merkelig utsagn fra deg.

• Nyttig 1
Skrevet
23 minutter siden, Snok1 said:

Det er et mindretall menn som bærer skjegg. Mange av disse er homo- eller bifile.

Veldig merkelig utsagn fra deg.

Skjønte ikke hva du mente med at homofile eller bifile bærer skjegg.

Skjønner at det jeg skrev kan fremstå litt kryptisk, men det hadde nok gitt mer mening om jeg hadde gitt det enda litt mer kontekst, men jeg tror ikke jeg skal ta det på KG.

Skrevet

Skjegg eller ike skjegg har ikke noe å si. Men sminke?? Det hadde blitt helt feil for meg. Bruker knapt sminke selv.

Anonymkode: 076cf...25b

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har ikke tenkt på seg selv som strictly homofil, men ikke så lett å gi opp ideen om det heterofile samlivet heller. Men det er sikkert ikke så mange heterofile menn som ikke liker tanken på skjegg på seg selv og misjonær med en kvinne.

Hva har skjegget med misjonærstillingen å gjøre? Altså som kvinne må jeg jo si at fordelen med skjegg er i en helt annen stilling enn misjonær...😅 Hvis du først skal blande slike ting.

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Skjegg eller ike skjegg har ikke noe å si. Men sminke?? Det hadde blitt helt feil for meg. Bruker knapt sminke selv.

Helt greit det :)

Åltså jeg snakker ikke mengder med sminke, men nok til å åpne øynene litt, konturere ansiktet og fremheve kinnebene enda mer for å få et litt mer feminint uttrykk.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva har skjegget med misjonærstillingen å gjøre? Altså som kvinne må jeg jo si at fordelen med skjegg er i en helt annen stilling enn misjonær...😅 Hvis du først skal blande slike ting.

Ingen direkte sammenheng nei 😄 Burde stått et punktum mellom de to poengene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 22.12):

TS her, helt greit å ikke like det :)  Noen ganger kan man jo ha behov for å føle seg litt feminin og ha lyst til å pynte seg litt med sminke og en god dameparfyme.

Har en kompis på besøk. Som er SYKT feminin! Har rettet håret hans idag 😬 Vi har hatt ansiktsmaske sammen og sånne ting. 😂🧡 Han som spurte faktisk. Men er ikke homofil heller, bare feminin men likevel guttete. Liker og føle seg fresh. 

Kunne jeg vært sammen med en slik? Niks. Handy rufsete mann 🧡 Menn med høy utdanning og kontorjobb, har aldri interessert meg. Og viss de har håret dratt til siden/sånn over hodet, og sånn dunjakke ting, så løper jeg faktisk motsatt retning 😂 Mye pga eksen min fra tenåra, psykisk vold i forholdet. Og han er utdannet innen IT, og slik ser det ut og. Etter jeg så bildet av han de siste årene, så får jeg helt avsmak. 

Skrevet
Maestro skrev (6 timer siden):

. Handy rufsete mann 🧡

Nemlig !

Anonymkode: a1e29...f8a

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har aldri møtt noen jeg synes er finere med skjegg enn uten, selv om noen på en måte kan passe det om det er kort og velstelt. 

Ang sminke så synes jeg naturlig er finest. Bittelitt sminke på en mann jeg ellers er tiltrukket av, tror jeg ikke ville skremt meg. Har ikke opplevd det, så ingen garantier. 
Generelt er det veldig få jeg blir tiltrukket av, selv om jeg synes mange er flotte, både menn og kvinner (tiltrekkes kun av menn). Men jeg er ikke sånn at jeg liker at menn ikke har typiske feminine kvaliteter. Har ingenting til overs for aggresjon, som kjennetegner mye av det som ses på som maskulint. 

At "menn skal være menn" er veldig begrensende når man samtidig strammer inn den boksen som sier at noe er mandig. På ingen måte sunt. 

Og om man ikke tiltrekkes av noen som har en del feminine kvaliteter, hvorfor ikke bare tenke at den personen havner utenfor egen preferanse? Hvorfor ønske at alle skal gjøre det en selv er tiltrukket av? 

Anonymkode: 712b0...c79

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (På 8.10.2022 den 22.18):

Det er jo akkurat det TS spør om. :opplyser:

Du legger bare ikke merke til det. Nyere forskning viser nemlig at ca. fiddy% av menn ikke har skjegg,  bruker både glÅss og sminke minst en gang i løpet av uken :Nikke:

Fin lørdags-tråd, TS

Dett er jo et Indre Østland-fenomen, så vi som aldri er der ser det jo ikke.

Anonymkode: f0bd7...05b

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Menn kan være fine både med og uten skjegg, det varierer litt fra person til person. Har ingen klar preferanse der.

Menn med sminke blir dessverre tommel ned fra meg. Bruker knapt sminke selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dett er jo et Indre Østland-fenomen, så vi som aldri er der ser det jo ikke.

Anonymkode: f0bd7...05b

Tenkte du på "nyere forskning"-fenomenet?  Det var fjas jeg fant på for at innlegget mitt skulle stå i stil med tråden.. :fnise: Det sagt - så kan det vel kanskje forsvares med at de fleste barberer seg vel i løpet av en uke :opplyser:

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (7 timer siden):

Menn kan være fine både med og uten skjegg, det varierer litt fra person til person. Har ingen klar preferanse der.

Menn med sminke blir dessverre tommel ned fra meg. Bruker knapt sminke selv.

Samme her. Jeg bruker og ha hudpleie kveld innimellom, men sminke kan jeg bruke mascara men aldri mer enn det. Så ha en mann som bruker det eller mer, orker jeg ikke 😬 Er mer på at en mann skal kle seg anstendig. Jeans og skjorte fungerer godt i lange baner for meg..😊

Skrevet

Skjegg eller ikke er irrelevant - noen kler det, andre ikke, og ikke minst er det noe som kan endres fra en dag til den neste. Det er som å bygge interessen på hårfrisyre. Jeg trenger heller ikke en veldig maskulin mann, men en mann som var veldig utseendefokusert og opptatt av å framstå mest mulig feminin ville neppe vekket min interesse.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri møtt noen jeg synes er finere med skjegg enn uten, selv om noen på en måte kan passe det om det er kort og velstelt. 

Ang sminke så synes jeg naturlig er finest. Bittelitt sminke på en mann jeg ellers er tiltrukket av, tror jeg ikke ville skremt meg. Har ikke opplevd det, så ingen garantier. 
Generelt er det veldig få jeg blir tiltrukket av, selv om jeg synes mange er flotte, både menn og kvinner (tiltrekkes kun av menn). Men jeg er ikke sånn at jeg liker at menn ikke har typiske feminine kvaliteter. Har ingenting til overs for aggresjon, som kjennetegner mye av det som ses på som maskulint. 

At "menn skal være menn" er veldig begrensende når man samtidig strammer inn den boksen som sier at noe er mandig. På ingen måte sunt. 

Og om man ikke tiltrekkes av noen som har en del feminine kvaliteter, hvorfor ikke bare tenke at den personen havner utenfor egen preferanse? Hvorfor ønske at alle skal gjøre det en selv er tiltrukket av? 

Anonymkode: 712b0...c79

Gode poenger synes jeg.

Visste egentlig at det sannsynligvis er relativt få kvinner som liker menn med sminke utover vennskap. Helt greit det altså! Når jeg tenker etter så tror jeg ikke det vil fungere med en kvinne heller, kanskje mest fordi jeg ikke kan oppfylle en forventet mannsrolle på noe område egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...