Gå til innhold

Menn uten skjegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du merke til om mannen ikke har skjegg og eventuelt bruker lett sminke og lipgloss?

Anonymkode: 8cfa9...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

…og har dette noe å si for interessen din?

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker skjegg. Trenger ikke mye, men glattbarbert er litt turn off. Sminke/lipgloss er også turn off for meg, jeg liker de litt rufsete (men velstelt likevel om du skjønner)

Anonymkode: 2fc72...c87

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Legger du merke til om mannen ikke har skjegg og eventuelt bruker lett sminke og lipgloss?

Eeeeh ja. Skikkelig turn off tbh🤦🏼‍♀️

Jeg liker mannen min med «ukesskjegg» og i hvert fall ikke sminke og lipgloss..

Anonymkode: aaf5d...342

• Nyttig 1
Skrevet

Skjegg er skikkelig namme namm på en mann. Noen som har skallet seg og barbere seg kler det godt også. Det varierer vel på person?

Vet om en som ikke har hår noen stand i kroppen men ser veldig kjekk ut xD men jeg foretrekker nok skjegg ja!

Anonymkode: c8e85...771

Skrevet

Nei, ingen mann for meg bruker lipgloss.

Anonymkode: b963f...f94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

TS her, helt greit å ikke like det :)  Noen ganger kan man jo ha behov for å føle seg litt feminin og ha lyst til å pynte seg litt med sminke og en god dameparfyme.

Skrevet

Kjenner faktisk ingen menn som bruker lipgloss og sminke:)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Kjenner faktisk ingen menn som bruker lipgloss og sminke:)

Det er jo akkurat det TS spør om. :opplyser:

Du legger bare ikke merke til det. Nyere forskning viser nemlig at ca. fiddy% av menn ikke har skjegg,  bruker både glÅss og sminke minst en gang i løpet av uken :Nikke:

Fin lørdags-tråd, TS

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå):

Du legger bare ikke merke til det. Nyere forskning viser nemlig at ca. fiddy% av menn ikke har skjegg,  bruker både glÅss og sminke minst en gang i løpet av uken :Nikke:

Fin lørdags-tråd, TS

Tro meg. Ingen av mennene jeg kjenner bruker sminke eller lipgloss. Men ser jo stadig gutter som bruker det. :)

• Liker 3
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg foretrekker menn uten skjegg  og sminke. Eller jeg kaller dem ikke menn hvis de bruker sminke.

Skrevet

Aldri sett menn som bruker sminke.

Anonymkode: 4170f...9af

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (5 minutter siden):

Fin lørdags-tråd, TS

Det må være blant småguttene på Paradise Hotel eller Sex om the Beach. Ekte mannfolk bruker ikke sminke.

Skrevet

"eKtE mAnNfOlK bRuKeR iKkE sMiNkE11!!!"

Ekte mannfolk gir seg faen i hva andre mener. 

Anonymkode: 41f19...d2f

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Tro meg. Ingen av mennene jeg kjenner bruker sminke eller lipgloss. Men ser jo stadig gutter som bruker det. :)

Får vel bare stole på det da. Du har iaf. ikke lagt merke til det. Og det er jo gode nyheter for TS, og tråådens potensiale :fnise:

Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Det må være blant småguttene på Paradise Hotel eller Sex om the Beach. Ekte mannfolk bruker ikke sminke.

Det er helt klart "ekte menn", og ikke Paradise deltagere - det er både presisert og understreket i rapportene lagt frem om teama :opplyser:

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå):

Får vel bare stole på det da. Du har iaf. ikke lagt merke til det. Og det er jo gode nyheter for TS, og tråådens potensiale :fnise:

Det er helt klart "ekte menn", og ikke Paradise deltagere - det er både presisert og understreket i rapportene lagt frem om teama :opplyser:

Jeg anser dem ikke for å være ekte menn, nei. 

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Jeg fniser faktisk over tanken på at noen av feks brødrene mine skulle ha brukt sminke. De bruker ikke fuktighetskrem engang 🤭🤭 Men generasjonen som er nå, kan jo ikke sammenlignes med oss gæmliser på over 40. 

• Liker 1
Skrevet

For å si det rett ut dere så har skjegget blitt fjernet med en behandling. Liker ikke skyggen som skjegget gir og den en nå heldigvis borte. Liker at huden er glatt og silkemyk 🥰

TS

• Liker 1
Skrevet

Hey TS, har du fått fjernet skjegget så det aldri vokser ut? 

Anonymkode: 49900...7ff

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hey TS, har du fått fjernet skjegget så det aldri vokser ut? 

Anonymkode: 49900...7ff

Håper jeg har lyktes med det ja. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...