Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #61 Del Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (49 minutter siden): Tror du er fin å dele livet med jeg 😊 Du er morsom og klok og snill, og stor sterk handyman i tillegg 😎 Takk for fine ord.men alt er nok ikke bare solskinn hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #62 Del Skrevet 20. januar 2023 Virkelighetens liv pleier ikke å være som på reklamen. Sånn er det. Vi gjør det beste ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #63 Del Skrevet 20. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Virkelighetens liv pleier ikke å være som på reklamen. Sånn er det. Vi gjør det beste ut av det. Jepp. Men det funker stort sett greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 31. januar 2023 #64 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg er der jeg vil heller ikke ha barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 #65 Del Skrevet 31. januar 2023 Sommer2464 skrev (20 minutter siden): Jeg er der jeg vil heller ikke ha barn. Samme her. Jeg er glad i barn, men altså. Ser det ikke skje (er ikke forholdtypen). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 31. januar 2023 #66 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Samme her. Jeg er glad i barn, men altså. Ser det ikke skje (er ikke forholdtypen). Er også glad i barn men trives best i å bo alene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 #67 Del Skrevet 31. januar 2023 Sommer2464 skrev (15 minutter siden): Er også glad i barn men trives best i å bo alene. Jeg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 23. juli 2023 Da har den lagt stille så lenge at jeg bumper tråden, for kanskje noen nye folk oppdager den og vil si noe om seg og sitt i sakens anledning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #69 Del Skrevet 23. juli 2023 Er ennå fornøyd med dette valget på alle vis🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #70 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Er ennå fornøyd med dette valget på alle vis🙂 Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #71 Del Skrevet 24. juli 2023 Samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juli 2023 #72 Del Skrevet 24. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (På 8.10.2022 den 18.13): Noen ganger er det greit å samles i en tråd, så vi ser at vi ikke er alene i verden om å ikke ville dette. Joda, jeg er veldig glad i unger, men det finnes nok av dem der ute og de er like bra for min del, alle sammen. På mitt fang kan de få spise, leke, sitte og snakke, eller være litt syke med feber, eller bare sovne etter dagens lek. Kjempehyggelig alt sammen, men jeg personlig kjenner ingen dragning mot å mekke min egen blanding. Så vet vi det. Finnes det flere på KG som har det slik? jeg er ufrivillig barnløs, men i min alder så har jeg akseptert at det aldri vil bli noen etterkommere...sånn er det, og da velger jeg også å være uten kvinnfolk..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli 2023 #73 Del Skrevet 24. juli 2023 Baktus skrev (1 time siden): jeg er ufrivillig barnløs, men i min alder så har jeg akseptert at det aldri vil bli noen etterkommere...sånn er det, og da velger jeg også å være uten kvinnfolk..... Evig singel?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. august #74 Del Skrevet 28. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. august #75 Del Skrevet 28. august Disney Adult skrev (3 minutter siden): Skakke du ha unger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. august #76 Del Skrevet 28. august Lur Venn skrev (1 minutt siden): Skakke du ha unger? ikke i dette livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. august #77 Del Skrevet 28. august Disney Adult skrev (2 minutter siden): ikke i dette livet Vi kan få sammen i neste liv, i mitt neste liv vil jeg bli en blomst som du kan lukte på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august Forfatter #78 Del Skrevet 28. august Lur Venn skrev (4 minutter siden): Vi kan få sammen i neste liv, i mitt neste liv vil jeg bli en blomst som du kan lukte på Det er da det søteste jeg har lest i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august #79 Del Skrevet 30. august Disney Adult skrev (På 28.8.2024 den 18.55): ikke i dette livet Samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. august #80 Del Skrevet 31. august Men liker dere å pule da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå