Gå til innhold

Dette er tråden for alle oss som ikke skal ha barn i dette livet....


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Noen ganger er det greit å samles i en tråd, så vi ser at vi ikke er alene i verden om å ikke ville dette.  
Joda, jeg er veldig glad i unger, men det finnes nok av dem der ute og de er like bra for min del, alle sammen.
På mitt fang kan de få spise, leke, sitte og snakke, eller være litt syke med feber, eller bare sovne etter dagens lek. Kjempehyggelig alt sammen, men jeg personlig kjenner ingen dragning mot å mekke min egen blanding. Så vet vi det. 

Finnes det flere på KG som har det slik?  :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i barn og ganske flink med dem men kan ikke se for meg at jeg vil få noen nei.

Cid skrev (8 minutter siden):

Håper jeg heller blir onkel en dag

Det blir ikke jeg, er enebarn :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg er veldig glad i barn og ganske flink med dem men kan ikke se for meg at jeg vil få noen nei.

Det blir ikke jeg, er enebarn :( 

Har du søskenbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (15 minutter siden):

Jeg er veldig glad i barn og ganske flink med dem men kan ikke se for meg at jeg vil få noen nei.

Det blir ikke jeg, er enebarn :( 

Å😢 jeg har men vi har ikke kontakt mer. Stusselig det også😐 Håper du finner noen du kan være onkel for🙃

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Å😢 jeg har men vi har ikke kontakt mer. Stusselig det også😐 Håper du finner noen du kan være onkel for🙃

Du har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke har barn og skal ikke. Ingen spør hvorfor eller virker dømmende mer syns jeg. Fint🙂 Føler også jeg har mye overskudd og tålmodighet i jobb med barn. Kanskje litt fordi jeg kun er med barn i jobbtiden🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Har ikke har barn og skal ikke. Ingen spør hvorfor eller virker dømmende mer syns jeg. Fint🙂 Føler også jeg har mye overskudd og tålmodighet i jobb med barn. Kanskje litt fordi jeg kun er med barn i jobbtiden🙂

Første erfaring jeg hadde med barn var når lillesøstera mi ble født når jeg var 10 år, jeg lekte med henne hver dag og var den første som fikk henne til å le 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

h/k skrev (2 minutter siden):

Har ingen barn eller interesse av andres barn. 🤔 Synes det bare er mas og styr. 

Er ikke det artig å tulle og få de til å le? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Håper dere får kontakt igjen en dag da :)

Det håper jeg🙂💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin tråd!

Jeg har aldri hatt lyst på barn et milliondels nanosekund en gang. Barn er helt enkelt ikke min greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Er ikke det artig å tulle og få de til å le? 😃

Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre. Gjør jeg det vil barnet oppsøke meg senere for oppmerksomhet, noe jeg ikke ønsker. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Første erfaring jeg hadde med barn var når lillesøstera mi ble født når jeg var 10 år, jeg lekte med henne hver dag og var den første som fikk henne til å le 😄 

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...