Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #41 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har barn og synes det er fint, men helt greit at noen ikke vil ha også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 15. januar 2023 #42 Del Skrevet 15. januar 2023 Må vel ufrivillig joine denne klubben. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. januar 2023 #43 Del Skrevet 16. januar 2023 Anonymburker skrev (15 timer siden): Må vel ufrivillig joine denne klubben. Det vet du vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 16. januar 2023 #44 Del Skrevet 16. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Det vet du vel ikke Kjenner meg selv og vet hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #45 Del Skrevet 16. januar 2023 Anonymburker skrev (23 minutter siden): Kjenner meg selv og vet hvordan ting fungerer. Det er aldri for seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 16. januar 2023 #46 Del Skrevet 16. januar 2023 Vi er fler som ikke vil ha barn ja, burde være mer aksept for det valget i grunn. Nå begynner jeg å bli litt eldre, så nå har folk slutta å spørre om jeg ikke skal ha barn, endelig 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. januar 2023 #47 Del Skrevet 16. januar 2023 Anonymburker skrev (3 timer siden): Kjenner meg selv og vet hvordan ting fungerer. Har en kamerat som fikk barn da han var 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 16. januar 2023 #48 Del Skrevet 16. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Har en kamerat som fikk barn da han var 49 Jada, men handler mer om personlighet og egnethet for min del. Samt lave muligheter for partner pga utseende og utdanning/lønnsnivå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 16. januar 2023 #49 Del Skrevet 16. januar 2023 Anonymburker skrev (23 minutter siden): Jada, men handler mer om personlighet og egnethet for min del. Samt lave muligheter for partner pga utseende og utdanning/lønnsnivå. Se på folk på gata, det er litt av hvert der ute, å i det finnes det gode muligheter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #50 Del Skrevet 16. januar 2023 Anonymburker skrev (28 minutter siden): Jada, men handler mer om personlighet og egnethet for min del. Samt lave muligheter for partner pga utseende og utdanning/lønnsnivå. Det har ingenting å si, hvem som helst kan ende opp med få seg kjæreste og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #51 Del Skrevet 16. januar 2023 Rosakatt skrev (5 minutter siden): Se på folk på gata, det er litt av hvert der ute, å i det finnes det gode muligheter 😊 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #52 Del Skrevet 17. januar 2023 Anonymburker skrev (13 timer siden): Jada, men handler mer om personlighet og egnethet for min del. Samt lave muligheter for partner pga utseende og utdanning/lønnsnivå. Pføy! Jeg tjener dårlig og er ikke spesielt kjekk eller sjarmerende, hvis jeg fikk meg dame kan du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #53 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (13 timer siden): Det har ingenting å si, hvem som helst kan ende opp med få seg kjæreste og barn Hvis en ser rundt omkring og bakover i tid, så har alle varianter av mennesker fått både kjæreste og barn og utseende og inntekt har ingen avgjørende betydning. En må være der en treffer alle mulige typer folk. Ut i verden. Klubber og foreninger med mange folk er en grei plass å starte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 17. januar 2023 #54 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (7 timer siden): Pføy! Jeg tjener dårlig og er ikke spesielt kjekk eller sjarmerende, hvis jeg fikk meg dame kan du og. Du er da sjarmerende du(lønn og kjekkhet er nok også godt likt av fruen din), men er enig, vår kjære @Anonymburker vil nok møte noen 😊 Endret 17. januar 2023 av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #55 Del Skrevet 17. januar 2023 Rosakatt skrev (2 timer siden): Du er da sjarmerende du(lønn og kjekkhet er nok også godt likt av fruen din), men er enig, vår kjære @Anonymburker vil nok møte noen 😊 Tror jeg også. Men må prøve å få opp selvtilliten sin. Er sikker på at han ikke er så ille som han tror selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. januar 2023 #56 Del Skrevet 19. januar 2023 Barn er statens eiendom der du som forelder bare får gleden av å sitte med lommeboka åpen når de er hjemme for å sove..nei , betaler nok for statlige sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 19. januar 2023 #57 Del Skrevet 19. januar 2023 Baktus skrev (11 timer siden): Barn er statens eiendom der du som forelder bare får gleden av å sitte med lommeboka åpen når de er hjemme for å sove..nei , betaler nok for statlige sysler. Du er ikke litt vel negativ nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. januar 2023 #58 Del Skrevet 20. januar 2023 Rosakatt skrev (På 17.1.2023 den 20.17): Du er da sjarmerende du(lønn og kjekkhet er nok også godt likt av fruen din), men er enig, vår kjære @Anonymburker vil nok møte noen 😊 Enig med @Rosakatt @Agent smith, du er kjempesjarmerende! 😀 Humor er en viktig del av sjarm og du er jo kjempemorsom 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #59 Del Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Enig med @Rosakatt @Agent smith, du er kjempesjarmerende! 😀 Humor er en viktig del av sjarm og du er jo kjempemorsom 😀😀😀 Takk, men blir nok litt for mye fjas igjen tull til tider, også privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. januar 2023 #60 Del Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (58 minutter siden): Takk, men blir nok litt for mye fjas igjen tull til tider, også privat Tror du er fin å dele livet med jeg 😊 Du er morsom og klok og snill, og stor sterk handyman i tillegg 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå