Pissmaur Skrevet 7. oktober 2022 #61 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): F.eks. så ser jeg på instaen hennes et bilde hun tok av seg selv og et som jeg tok av henne: hun ser litt formfull ut på sitt eget men på mitt så ser du at hun er skikkelig stor. Anonymkode: 06a56...b9e Hvorfor er dette viktig for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #62 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hehe, hvis det skulle bli ulovlig å fremstille seg selv i et litt for gunstig eller rosa lys, ville det jo utelukke mye menneskelig kommunikasjon. Men hvis man visuelt markedsfører seg som slank og i virkeligheten veier 120 kg, er det bedrageri. Og selvskudd. Anonymkode: dabd8...901 Med mindre man liker en utfordring da? Nå er jo jeg selv bevisst på at mennesker generelt hater utfordringer og helst liker å få det pent plassert i hånden, men hva hvis denne tjukke damen faktisk har en knall personlighet å slå i bordet med? Det er jo ikke hverdagskost, men det kan jo skje. Det vanligste er vel at man blir veldig skuffet når man treffer noen og at det ikke gjøres noen innsats for å veie opp for det, sikkert. Type ser fæl ut og sitter der sjenert og trenger at man er veldig støttende, snill og empatisk. Jeg vet ikke, har sluttet å date, ble for mye for meg! Synes mennesker generelt er preget av at nesten alt er feil, hvis man legger for dårlige bilder ut er det feil (penere i virkeligheten), og hvis man legger ut for bra bilder er det også feil, men jeg er vel av den typen som faktisk har lagt ut dårligere bilder med vilje, og da har vel menn tenkt at jeg ser desto verre ut i virkeligheten, når det faktisk har vært motsatte. Generelt sett er jeg ganske lei av menneskers hang til å lage problemer ut av alt mulig, og i tillegg tror at jeg bare elsker problemer og at jeg ser på problemer som et vanvittig sjarmerende kompliment. Vi lever jo ikke i en drømmeverden hvor folk har all verdens tillit, tålmodighet og ressurser tilgjengelig, selv om det virker som at noen faktisk forventer dette. ok, nå sporet jeg sikkert av.. Anonymkode: 468f3...6e4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #63 Skrevet 7. oktober 2022 Pissmaur skrev (2 timer siden): Hvorfor er dette viktig for deg? Mistenker at TS er sjalu på att veninna får mer oppmerksomhet på Tinder enn TS... Er jo ikke det så gir tråden null mening. Anonymkode: 8043a...534 1
tøydokka Skrevet 7. oktober 2022 #64 Skrevet 7. oktober 2022 Det skjønner jeg godt at hun gjør. Ser ikke problemet så lenge bildene ikke er redigert ihel. Tror nok menn på tinder forventer at man gjerne er litt penere på bildene enn i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #65 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hehe, hvis det skulle bli ulovlig å fremstille seg selv i et litt for gunstig eller rosa lys, ville det jo utelukke mye menneskelig kommunikasjon. Men hvis man visuelt markedsfører seg som slank og i virkeligheten veier 120 kg, er det bedrageri. Og selvskudd. Anonymkode: dabd8...901 Jamen...hvor slank kan egentlig denne kvinnen se ut hvis hun veier 120 kg?? Det er jo mye og man må vel se at dette er ei tjukkas uansett hvordan hun står. Anonymkode: eecf6...d1f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #66 Skrevet 7. oktober 2022 Det er jo noen som liker store damer også, men skjønner ikke hvorfor dette er ett problem for ts. Har aldri vært på Tinder eller prøvd annen nettdating, men hvis hun skal på date kommer jo sannheten frem uansett. Anonymkode: df1e1...069 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #67 Skrevet 7. oktober 2022 Hvorfor bryr du deg om det? Det er jo ikke du som evt. må oppleve at en mann snur på hælen på en date fordi han føler bildene var misvisende. Og hvorfor trenger hun være ærlig? Fordi hun er kvinne? Menn jukser jo like mye med bildene de. Anonymkode: eb156...e1f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #68 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 14.10): Det gjelder jo de fleste. Bildene man tar selv er speilvendt mot bilder andre tar av deg. Alle ser annerledes ut. Anonymkode: 4d05b...f31 Hva mener du? Anonymkode: 519dc...35a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #69 Skrevet 8. oktober 2022 Det er ikke akkurat så smart av henne, ts, men det går vel ikke ut i over deg? Anonymkode: 519dc...35a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #70 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: 519dc...35a Forsøk selv. Finn et bilde du har tatt av deg selv, og speilvend det. Er slik verden ser deg. Anonymkode: 4d05b...f31
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #71 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): F.eks. så ser jeg på instaen hennes et bilde hun tok av seg selv og et som jeg tok av henne: hun ser litt formfull ut på sitt eget men på mitt så ser du at hun er skikkelig stor. Anonymkode: 06a56...b9e Du kan jo ta deg en tur ut for å distrahere deg. Høres ut som du har godt av å finne noe annet å være opptatt med. Anonymkode: 4d05b...f31 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #72 Skrevet 8. oktober 2022 De som finner venninnen din interessant er uansett interessert i å treffe en tjukk kvinne. Det går ikke an å se slank ut når man veier 120. Så et par kilo øst eller vest har sikkert ikke noe å si for de mennene der. Anonymkode: 23641...835 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #73 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 19.50): Ene venninna mi har laget seg profil på Tinder og hun bruker utelukkende bilder der hun ser smalere ut, er kledd i svart eller "poserer" seg slankere. Du ser at hun ikke er tynn, men du ser absolutt ikke at hun er 120kg. Blir det litt feil? Hva tenker menn? Anonymkode: 06a56...b9e Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 6e3a3...e99
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #74 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forsøk selv. Finn et bilde du har tatt av deg selv, og speilvend det. Er slik verden ser deg. Anonymkode: 4d05b...f31 Alle bilder tatt av oss er slik verden ser oss, "speilvendt". Anonymkode: 519dc...35a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #75 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle bilder tatt av oss er slik verden ser oss, "speilvendt". Anonymkode: 519dc...35a Ja og nei. Bildet du selv tar og det du ser i speilet er sånn du selv tror du ser ut. Bilder andre tar av deg er speilvendt av det. Er derfor man syns egne bilder er finere stort sett. Anonymkode: 4d05b...f31 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå