AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #21 Skrevet 7. oktober 2022 Skjønner tankegangen, men samtidig synd for oss menn som faktisk ser etter kvinner med litt ekstra. Anonymkode: 4b9b9...c23 3 1
herzeleid Skrevet 7. oktober 2022 #22 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ene venninna mi har laget seg profil på Tinder og hun bruker utelukkende bilder der hun ser smalere ut, er kledd i svart eller "poserer" seg slankere. Du ser at hun ikke er tynn, men du ser absolutt ikke at hun er 120kg. Blir det litt feil? Hva tenker menn? Anonymkode: 06a56...b9e I mitt hode blir det feil, men jeg tenker det først og fremst blir feil for henne selv som kanskje risikerer flere "bomturer". Kanskje handler det om at slike plattformer blir arenaer for å flørte og få oppmerksomhet, og at den bekreftelsen er hovedpoenget, men om en faktisk ønsker å treffe noen vil jeg tro det er veldig vondt å oppleve å skuffe den andre. 2
Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #23 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Ei dundre på 120 kg klarer ikke å posere seg slank. Endret 7. oktober 2022 av Embla Othea 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #24 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ene venninna mi har laget seg profil på Tinder og hun bruker utelukkende bilder der hun ser smalere ut, er kledd i svart eller "poserer" seg slankere. Du ser at hun ikke er tynn, men du ser absolutt ikke at hun er 120kg. Blir det litt feil? Hva tenker menn? Anonymkode: 06a56...b9e 120?! En på 120 kan aldri se slank ut. Anonymkode: 23641...835
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #25 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er bedrageri. Verken mer eller mindre. Anonymkode: dabd8...901 Bedrageri😆 Det er da mye rart av mer og mindre alvorlige trekk og egenskaper folk dekker over i starten. Utro folk, for eksempel, de sier jo ikke til en potensiell ny partner at de har problemer med å være trofaste. Og det er vanskeligere å finne ut av sånne ting, kroppsvekt blir åpenbart ved første møte. Anonymkode: 7bd07...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #26 Skrevet 7. oktober 2022 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Ei dundre på 120 kg klarer ikke å posere seg slank. Er det nødvendig å bruke sånne ord? Så usympatisk du er. Anonymkode: 7bd07...2c5 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #27 Skrevet 7. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: 120?! En på 120 kan aldri se slank ut. Anonymkode: 23641...835 Ts skriver ikke "se slank ut", men "se smalere ut". Anonymkode: 70e0e...748 3
Visla Skrevet 7. oktober 2022 #28 Skrevet 7. oktober 2022 Venninnen min gjør det samme, og skjønner ikke hvorfor de aller fleste ikke vil på mer enn en date. selv ikke da hun skulle på lunsjdate, og daten bestilte først tok hun hintet. Hun møtte opp sulten og han bestilte en kopp kaffe. til slutt var jeg ærlig og direkte med henne, og sa det som det var: bildene dine lyver. Hun ble overrasket, men har endret bildene sine 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #29 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ene venninna mi har laget seg profil på Tinder og hun bruker utelukkende bilder der hun ser smalere ut, er kledd i svart eller "poserer" seg slankere. Du ser at hun ikke er tynn, men du ser absolutt ikke at hun er 120kg. Blir det litt feil? Hva tenker menn? Anonymkode: 06a56...b9e 120 kg. klarer du ikke å posere deg slank på. Da må en bare gjøre det en kan. Anonymkode: 609f0...66b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #30 Skrevet 7. oktober 2022 Det blir jo eventuelt hennes eget problem, hvis noen hun får kontakt med føler seg lurt når de treffes. Jeg ville ikke brydd meg, hadde nok ikke tenkt over denne "problemstillingen" i det hele tatt. Fint for henne at hun er fotogen og flink til å posere. Anonymkode: 9eb4a...c88 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #31 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har litt vanskelig for å tro at noen på 120 kilo vil legge ut bilder av noe mer enn bare ansiktet sitt på Tinder. Anonymkode: b8a1c...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #32 Skrevet 7. oktober 2022 Rart fokus!! Anonymkode: 468f3...6e4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #33 Skrevet 7. oktober 2022 Hun ser da ikke slank ut. Det skrev jeg ikke. Hun ser smalere ut. Du ser hun ikke er slank, men samtidig hun er veldig stor. Jeg får ikke helt til å forklare det. Det er bare så stor forskjell på de bildene hun selv legger ut på Insta og de som andre har lagt ut av henne. Anonymkode: 06a56...b9e 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #34 Skrevet 7. oktober 2022 Her i tråden var det visst mange "fyldige" som følte seg særdeles truffet.🤣 Snudd om på kjønn så hadde det vært ramaskrik. Anonymkode: 74671...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #35 Skrevet 7. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Her i tråden var det visst mange "fyldige" som følte seg særdeles truffet.🤣 Snudd om på kjønn så hadde det vært ramaskrik. Anonymkode: 74671...6f4 Førsteklasses debattering her altså: 1. De som ikke er enige er feite. 2. Forsøke å snu trådens tema til kjønnsdebatt. Anonymkode: 9eb4a...c88 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #36 Skrevet 7. oktober 2022 Dette har blitt veldig vanlig, men jeg skjønner ikke at folk tør? Altså tør som i at de ikke blir flaue? En ting er at om man har flere bilder å velge mellom, tar man selvsagt det man liker best, og det man synes man ser best ut på. Men redigering og filter osv, det blir jo for dumt når man møter folk hver eneste dag som vet og ser hvordan man egentlig ser ut, de ser den 30 kg lettere varianten uten rynker, skjev nese, dobbelthaker osv på profilbilder i sosiale medier og virkeligheten når man møtes. Det kan sammenlignes med å sitte foran folk og lyve dem rett opp i ansiktet om at man veier mye mindre, er mye yngre osv. Og så er det en som sier at "Nei, det er ikke sant, virkeligheten er at blablabla". Selv om folk ikke sier noe direkte til dem det gjelder, blir de jo avslørt hver gang de møter folk face to face. Anonymkode: 65573...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #37 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun ser da ikke slank ut. Det skrev jeg ikke. Hun ser smalere ut. Du ser hun ikke er slank, men samtidig hun er veldig stor. Jeg får ikke helt til å forklare det. Det er bare så stor forskjell på de bildene hun selv legger ut på Insta og de som andre har lagt ut av henne. Anonymkode: 06a56...b9e Det gjelder jo de fleste. Bildene man tar selv er speilvendt mot bilder andre tar av deg. Alle ser annerledes ut. Skjønner godt at man legger ut flatterende bilder av seg selv. Jeg er også stor, og har bilder som jeg selv ønsker på min profil. Skulle jeg kun hatt bilder alle andre har tatt av meg, eller bilder som er uflatterende, så er jo det å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Syns det er en uting å redigere seg selv og legge på masse filter uavhengig av kjønn og kroppsstørrelse. Eneste jeg kan redigere er kviser. Anonymkode: 4d05b...f31 1
lillevill Skrevet 7. oktober 2022 #39 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er bedrageri. Verken mer eller mindre. Anonymkode: dabd8...901 Bedrageri er vel definert som å "lure seg til verdier man ikke har krav på" eller "villede noen til en handling som volder tap og fare" Hun bruker pene bilder av seg selv, som pynter på sannheten. De fleste menn på tinder gjør faktisk også det. Noen bruker bilder som er ti år gamle.
lillevill Skrevet 7. oktober 2022 #40 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hun er relativt høy (178) så hun får det til å virke som hun er smalere. Det er ikke bare Tinder. Bildene hennes på Insta er også slik. Men ser du de som er tatt av andre, som hun er tagget i, ser du stor forskjell. Det plager meg ikke, bare så rart at hun som er sånn "body positive" gjør det slik. Spes på Tinder. Anonymkode: 06a56...b9e Hun er ikke det da, hun føler jo at hun ikke er bra nok som hun er så derfor gjør hun dette. Det er jo trist for veninna di og så kommer hun til å få litt kjipe opplevelser i dating også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå