Gå til innhold

Ekkelt med folk venninner/kompiser som fiser mens mAn spiser snacks/mat..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare dette er utrolig ekkelt..

rap? Ekkelt? Ja.. men ikke like ekkelt som fis.. jeg vil gjerne nyte pizza fra pizzabakeren uten å lukte dritt.. fordi venninne/kompis skal slippe en «ooooopss!» 

eller nyte lasagna og diverse uten å må lukte fis som stinker rotten egg.. man pleier alltid fleste å slippe en mens man er med venner fordi man føler seg komfortabel rundt de men, mister hele matlysten når venner fiser når vi spiser..  

andre som har slik erfaringer med folk? 
Jeg kunne aldri fist mens jeg spiser ikke med venner eller meg selv.. er så ekkelt..

Anonymkode: 3a5db...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg er 24 og det. virker nærmest som "gå ut eller på do" ikke gikk helt inn hos min aldersgruppe

Anonymkode: 0b3ee...10a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😨 Aldri opplevd! Ikke mens jeg har spist. Og sjeldent ellers også altså, da har det vært uhell 

Anonymkode: b413b...752

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri opplevd. Har hørt at venner og familie fiser selvsagt, men ikke i sånne settinger.

Anonymkode: 40c22...2b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med å fise,  det er helt normalt. Forstår ikke at folk har problemer med det

Anonymkode: 202e2...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser ikke problemet med å fise,  det er helt normalt. Forstår ikke at folk har problemer med det

Anonymkode: 202e2...1d7

Mens man spiser!

Anonymkode: 2b38f...dfb

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg synes bare dette er utrolig ekkelt..

rap? Ekkelt? Ja.. men ikke like ekkelt som fis.. jeg vil gjerne nyte pizza fra pizzabakeren uten å lukte dritt.. fordi venninne/kompis skal slippe en «ooooopss!» 

eller nyte lasagna og diverse uten å må lukte fis som stinker rotten egg.. man pleier alltid fleste å slippe en mens man er med venner fordi man føler seg komfortabel rundt de men, mister hele matlysten når venner fiser når vi spiser..  

andre som har slik erfaringer med folk? 
Jeg kunne aldri fist mens jeg spiser ikke med venner eller meg selv.. er så ekkelt..

Anonymkode: 3a5db...c0b

Uhell kan skje den beste, men er det presset frem og med viten og vilje så er det ikke bra.

Anonymkode: bb5cd...bd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det er noe jeg opplever. Har heldigvis omgangskrets med normal folkeskikk. Uhell kan skje, det blåser jeg i, men å presse frem en brakar vitner om dårlig oppdragelse. Ingen liker å sitte i andres tarmlukt mens de spiser. 

Anonymkode: 9124e...d23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om sånt, men jobber på sykehjem så det er nok derfor.

Anonymkode: 301d3...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om sånt, men jobber på sykehjem så det er nok derfor.

Anonymkode: 301d3...022

På sykehjem fises det ved matbordet hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker prompelukt når jeg spiser. Får så sykt god matlyst. Sniffer litt ekstra om jeg kjenner at det kommer en eim.

Anonymkode: b672f...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg ser ikke problemet med å fise,  det er helt normalt. Forstår ikke at folk har problemer med det

Anonymkode: 202e2...1d7

Det er mange kroppslige funksjoner som er normale, men som man likevel av høflighet vanligvis ikke lar få fritt utløp i en måltidssituasjon eller i fellesskap med andre mennesker.

Hva er problemet med å gå på toalettet og prompe? Elsker du lukten av andres flatulens?

Anonymkode: 98e43...d76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken fiser eller raper foran venner. Egentlig heller ikke foran familien min. Syns det er flaut.. kan fise foran typen av og til men ikke mens vi spiser 

Anonymkode: f2965...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mange kroppslige funksjoner som er normale, men som man likevel av høflighet vanligvis ikke lar få fritt utløp i en måltidssituasjon eller i fellesskap med andre mennesker.

Hva er problemet med å gå på toalettet og prompe? Elsker du lukten av andres flatulens?

Anonymkode: 98e43...d76

Jeg synes det er artig med både egen og andres flatulens

Anonymkode: 202e2...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er artig med både egen og andres flatulens

Anonymkode: 202e2...1d7

Da kan du finne din egen spesielle gjeng der dere kan være enige om å prompe sammen, men du kan ikke forvente at folk flest liker å omgis av dine sure fiser.

Anonymkode: 98e43...d76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er normalt å fise. Det er også normalt å tisse og bæsje, det betyr ikke at det heller er greit ved matbordet.

Tenk at dette skal være så vanskelig å forstå for enkelte.

Anonymkode: 85901...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts 

har nesten sluttet å spise sammen med disse vennene da jeg synes de er så ekle ved mat og snacks.. vis jeg virkelig må slippe en går jeg inn på do.. uansett mat eller ikke.. andre trenger ikke å lukte på andres dritt.. 

verste er disse som slipper sure og diareh lukt fisene sine for alle å lukte.. så ekkelt.. da er jeg ferdig med mat og snacks..

Anonymkode: 3a5db...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (42 minutter siden):

På sykehjem fises det ved matbordet hele tiden

Nettopp, både fising, sikling og snørring. Man blir jo vant med det. Men jeg skjønner jo forskjellen,da pasienter på sykehjem ikke skjønner ,eller får det med seg selv at de gjør det.

Anonymkode: 301d3...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...