lilmiss Skrevet 20. november 2022 #3181 Del Skrevet 20. november 2022 Altså, elsker podcasten! ❤️ Pølsa snakket om at han skulle være nissen, men han ble jo syk veldig kort tid før sesongen begynte, og måtte jo selvfølgelig trekke seg. Dette var grunnen til at Abid gikk som han gjorde inni maska, fordi den var laget til Pølsa, som er mye mindre. Rørende å høre, og veldig fint at han fikk være med og vise hvilken rapper og entertainer han er. Og selvfølgelig fantastisk at han overlevde hjernehinneblødningen og har det fint 11 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 21. november 2022 #3182 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) lilmiss skrev (14 timer siden): Altså, elsker podcasten! ❤️ Pølsa snakket om at han skulle være nissen, men han ble jo syk veldig kort tid før sesongen begynte, og måtte jo selvfølgelig trekke seg. Dette var grunnen til at Abid gikk som han gjorde inni maska, fordi den var laget til Pølsa, som er mye mindre. Rørende å høre, og veldig fint at han fikk være med og vise hvilken rapper og entertainer han er. Og selvfølgelig fantastisk at han overlevde hjernehinneblødningen og har det fint Var gøy å høre ja. Skulle gjerne hørt mye mer, syns det er så spennende med alt hemmeligholdet og sånn😀 ganske interessant å høre historien om nissen- tenk så kort tid abid raja hadde på å kaste seg inn i alt og da! Og sikkert hele produksjonen som lager hint osv. han ble jo syk bare noen få uker før premieren lurer på om det skjedde noe lignende i år også, spesielt ift det med Fantorangen🤓 Endret 21. november 2022 av rosemarin 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. november 2022 #3183 Del Skrevet 21. november 2022 Dette kommer kanskje litt sent, men...... I dag fikk jeg endelig mulighet til å kikke litt i en lovsamling for å finne ut litt mer om det bilde fra Norges lover som ble postet tidligere i tråden (se under). Det ble hevdet at det viste side 1982 i Norges lover. Men det er ikke et sidenummer, det er et årstall! Nå er ikke dette relevant lenger, og mest sannsynlig var det bare et forsøk på å villede seerne. Men jeg kan se for meg heftige diskusjoner rundt årstallet 1982 dersom man kanskje trodde at det var et relevant hint. Både Bård Ylvisåker og Erlend Elias er nemlig født i 1982. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. november 2022 #3184 Del Skrevet 21. november 2022 NordicViking skrev (På 5.10.2022 den 22.49): Maskene i seg selv sier ikke så mye om hvem som er bak. Jeg husker at vi i fjor - når det var over - fikk et hint om årets sesong. Det var et par briller. Men hvem bruker briller som en del av sitt eget image? Jeg tenkte litt på Finn Schjøll..... Hytta har visstnok "veldig godt selskap i dyra og trærne og alle blomstene". ... I følge podkasten så var dette et hint som var ment å peke mot Øystein 'Pølsa' Pettersen -- gullbriller og krone som skulle være skibriller og 'konge på ski'. Siden han måtte trekke seg fra fjorårets Maskorama (hvor han skulle ha vært Nissen), så må det ha blitt bestemt ganske tidlig at han skulle være med i årets sesong. 🌭🌭 Et nytt hint som kom i dag og visstnok skal være et hint for neste sesong - en skrutrekker (stjerne). 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. november 2022 #3185 Del Skrevet 22. november 2022 Årets sesong har vært den kjedeligste av alle 3 sesonger. Mye mulig jeg er kravstor, men håper på bedre cast neste år. Likte at de hadde en gjestedetektiv med, selv om jeg ikke hadde sansen for hvordan Yosef Hadaoui bare tullet det bort. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. november 2022 #3186 Del Skrevet 22. november 2022 4 hours ago, Krutthøna said: Årets sesong har vært den kjedeligste av alle 3 sesonger. Mye mulig jeg er kravstor, men håper på bedre cast neste år. Likte at de hadde en gjestedetektiv med, selv om jeg ikke hadde sansen for hvordan Yosef Hadaoui bare tullet det bort. Jeg syns årets sesong er bedre enn i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 22. november 2022 #3187 Del Skrevet 22. november 2022 NordicViking skrev (17 timer siden): Et nytt hint som kom i dag og visstnok skal være et hint for neste sesong - en skrutrekker (stjerne). 🤔 Sinnasnekker'n? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. november 2022 #3188 Del Skrevet 22. november 2022 Krutthøna skrev (5 timer siden): Årets sesong har vært den kjedeligste av alle 3 sesonger. Mye mulig jeg er kravstor, men håper på bedre cast neste år. Likte at de hadde en gjestedetektiv med, selv om jeg ikke hadde sansen for hvordan Yosef Hadaoui bare tullet det bort. Enig, dårligste sesong hittil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. november 2022 #3189 Del Skrevet 22. november 2022 Første sesong var best, da var det helt stille i publikum da maska falt. Spenningen var til å ta og føle på. Den irriterende skrikingen "av med maska" og mye filming av publikum er distraherende og ødelegger mye av spenningen. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 22. november 2022 #3190 Del Skrevet 22. november 2022 Krutthøna skrev (6 timer siden): Årets sesong har vært den kjedeligste av alle 3 sesonger. Mye mulig jeg er kravstor, men håper på bedre cast neste år. Likte at de hadde en gjestedetektiv med, selv om jeg ikke hadde sansen for hvordan Yosef Hadaoui bare tullet det bort. Ja, han fleipa og tulla det bort, og gjetta nærmest feil med vilje. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2022 #3191 Del Skrevet 22. november 2022 Diamant skrev (1 time siden): Første sesong var best, da var det helt stille i publikum da maska falt. Spenningen var til å ta og føle på. Den irriterende skrikingen "av med maska" og mye filming av publikum er distraherende og ødelegger mye av spenningen. Det var jo ikke noe publikum i første sesong da 😉 Var jo i Corona tiden med masse nedsteninger. Mulig at detektivene også holdt mer kjeft da enn nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. november 2022 #3192 Del Skrevet 22. november 2022 Pasha skrev (8 minutter siden): Det var jo ikke noe publikum i første sesong da 😉 Var jo i Corona tiden med masse nedsteninger. Mulig at detektivene også holdt mer kjeft da enn nå Ok, det hadde jeg faktisk glemt. Men uansett synes jeg den skrikingen "av med maska" ødelegger mye. Veldig irriterende å høre på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2022 #3193 Del Skrevet 22. november 2022 Diamant skrev (22 minutter siden): Ok, det hadde jeg faktisk glemt. Men uansett synes jeg den skrikingen "av med maska" ødelegger mye. Veldig irriterende å høre på. Det er jeg enig i. Blir litt for mye av det, men det er vel en del av konseptet vi må leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. november 2022 #3194 Del Skrevet 22. november 2022 Pasha skrev (3 minutter siden): Det er jeg enig i. Blir litt for mye av det, men det er vel en del av konseptet vi må leve med Ja, vi må vel det, dessverre vil jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. november 2022 #3195 Del Skrevet 22. november 2022 Lillemor_Meg skrev (5 timer siden): Sinnasnekker'n? Det var det første jeg tenkte på også. Han synger ikke så verst. (Video) 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 22. november 2022 #3196 Del Skrevet 22. november 2022 NordicViking skrev (På 21.11.2022 den 23.27): Et nytt hint som kom i dag og visstnok skal være et hint for neste sesong - en skrutrekker (stjerne). 🤔 En stjerne (aka kjendis) som er en skrue? 😉 I så fall kan det være hvem som helst. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 23. november 2022 #3197 Del Skrevet 23. november 2022 Hva med to sesonger av Maskorama i året, en før nyttår og en etter? Neida, jeg forstår at det nok blir for mye arbeid, man skal finne folk og nye kostymer, det er nok endel jobb med det hele, fult forståelig. Jeg tenker at TV-sesongen varer ifra høsten til vårparten igjen, sommer er vel mye repriser og lignende, men likevel et "Maskorama tomhull" etter jul og nyttår. Har endelig funnet meg et program med musikk og dans på TV som jeg liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. november 2022 #3198 Del Skrevet 23. november 2022 KTK skrev (3 timer siden): Hva med to sesonger av Maskorama i året, en før nyttår og en etter? Neida, jeg forstår at det nok blir for mye arbeid, man skal finne folk og nye kostymer, det er nok endel jobb med det hele, fult forståelig. Jeg tenker at TV-sesongen varer ifra høsten til vårparten igjen, sommer er vel mye repriser og lignende, men likevel et "Maskorama tomhull" etter jul og nyttår. Har endelig funnet meg et program med musikk og dans på TV som jeg liker. Personlig synes jeg det er greit med en sesong hvert år. Da venter man i spenning i nesten et helt år før neste sesong. I USA kjører de to sesonger hvert år - en vårsesong og en høstsesong. De er akkurat nå i gang med sesong 8. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Masked_Singer_(American_TV_series)_episodes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. november 2022 #3199 Del Skrevet 23. november 2022 Cookie123 skrev (21 timer siden): En stjerne (aka kjendis) som er en skrue? 😉 I så fall kan det være hvem som helst. 😄 Vi har etter hvert fått mange programmer som handler om å fikse opp alt fra hus til hytte til hage, for ikke å snakke om å rydde opp i rot man har hjemme. Kan være mange potensielle kandidater her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 24. november 2022 #3200 Del Skrevet 24. november 2022 NordicViking skrev (18 timer siden): Personlig synes jeg det er greit med en sesong hvert år. Da venter man i spenning i nesten et helt år før neste sesong. I USA kjører de to sesonger hvert år - en vårsesong og en høstsesong. De er akkurat nå i gang med sesong 8. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Masked_Singer_(American_TV_series)_episodes Det visste jeg ikke, men de har sikkert endel kjendiser å ta av, i tilegg er vel Norge det eneste landet i verden som har Maskorama som direkte program? Og det byr nok på noen ekstra utfordringer, er nok vanskeligere å holde ting hemmlig når det er direkte, og da om man skulle kjøre det to ganger i året med to sett med folk og kostymer ville ikke vært noe lettere ihvertfall, men jeg liker det veldig godt slik det er nå og at det er direkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå