Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oline12 skrev (49 minutter siden):

Ingen som har noen tanker bare utifra hvem som kan være bak maskene? 

Maskene i seg selv sier ikke så mye om hvem som er bak. Jeg husker at vi i fjor - når det var over - fikk et hint om årets sesong. Det var et par briller. Men hvem bruker briller som en del av sitt eget image? Jeg tenkte litt på Finn Schjøll..... Hytta har visstnok "veldig godt selskap i dyra og trærne og alle blomstene".  

...

 

Maskorama25.jpg

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange trodde at havfruen var Birgit Skarstein fram til hun reiste seg rundt program tre eller fire. Jeg tenker at Hytta virker som den kan dekke mye - f.eks. en rullestol, eller at det er to personer under kostymet. Blir spennende og se kostymene live. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (16 timer siden):

Nå er den andre tråden sletta og flere av kommentarene??

Kanskje de bare vil slå dem sammen til en tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (På 5.10.2022 den 22.00):

Ingen som har noen tanker bare utifra hvem som kan være bak maskene? 

Ut i fra tidligere sesonger, så sier masken lite eller ingenting. Fra første tone blir sunget, lukker jeg øyene å har det helt stille rundt meg. Så hører jeg en gang til å ser på tven samtidig. I fjor gjettet jeg alle unntatt frosken 🥳 Hint er lite viktig.. må bare få plassert stemmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor stor er egentlig hytta? Ut fra bildet synes jeg det er vanskelig å si hvor høy denne karakteren er. Er det slik at det sitter en person på innsiden, eller går denne personen bøyd slik Abid Raja gjorde det i fjor? Det har bl.a. blitt spekulert i at det er to personer bak denne maska.

...

77353968.jpg?imageId=77353968&x=30.78470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hytta er staysman, syns den ligner litt 😅 Kan være jeg kun tror det pga sangen hans «hytta mi» men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Hvor stor er egentlig hytta? Ut fra bildet synes jeg det er vanskelig å si hvor høy denne karakteren er. Er det slik at det sitter en person på innsiden, eller går denne personen bøyd slik Abid Raja gjorde det i fjor? Det har bl.a. blitt spekulert i at det er to personer bak denne maska.

...

77353968.jpg?imageId=77353968&x=30.78470

Det var det da.. det kan være flere inni, personen kan krabbe. Mange muligheter. Vanskelig å anslå høyden til selve hytta også (ut i fra bildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (2 minutter siden):

Føler hytta er staysman, syns den ligner litt 😅 Kan være jeg kun tror det pga sangen hans «hytta mi» men men..

Staysman som hytta? Blir ikke det for enkelt?  :klo:

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så vilt at jeg har ikke ord 🤩🤩

Skal prøve å ikke studere kostymene så nøye i år, i fjor låste jeg meg veldig på enkelte og ble nærmest litt arrogant i overbevisningen min(som viste seg å ikke stemme 😂

Skal prøve å la stemmen være det absolutte førsteinntrykket selv om jeg elsker hintvideoene og det å nøste i disse.

Det ble forresten nevnt i podcasten at zombien er maskoramas høyeste karakter noensinne. Det sier jo ikke så mye om hyttas høyde, men den har altså ikke rekorden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (8 minutter siden):

Det ble forresten nevnt i podcasten at zombien er maskoramas høyeste karakter noensinne

 

En høy person? Hvem kan det eventuelt være? Magnus Devold er 1,99 m. Men kan han synge?  🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...