Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dupers skrev (18 timer siden):

Håper på Bowler i et kyllingkostyme som deltaker i neste års maskorama

Eller Bård Tufte Johansen i kyllingkostyme :kaklehone:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Eller Bård Tufte Johansen i kyllingkostyme :kaklehone:

Begge de to ville nok vært litt for opplagte, men nå har vi kommet såpass "langt" at de kanskje gjør noe slik som dette, bruker opplagte folk i visse kostymer 🙂

Hva tror dere blir det nye "sprellet" til neste sesong? Hva har de gjort i andre lands Masked Singer som vi kommer til å ta etter? Jeg tenker Fantorangen var en slik en denne sesongen. Ikke akkurat noe "sprell" det jeg kommer med nå, men vi kommer kanskje til å ta en ikke-norsk til å være med, ikke nødvendigvis Carola, som jo både er en flott dame og ikke minst en veldig god sanger, men jeg tenker fort svensk i den sammenhengen. Hva andre ting tror dere blir "nytt" som vi tar etter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, KTK said:

Begge de to ville nok vært litt for opplagte, men nå har vi kommet såpass "langt" at de kanskje gjør noe slik som dette, bruker opplagte folk i visse kostymer 🙂

Hva tror dere blir det nye "sprellet" til neste sesong? Hva har de gjort i andre lands Masked Singer som vi kommer til å ta etter? Jeg tenker Fantorangen var en slik en denne sesongen. Ikke akkurat noe "sprell" det jeg kommer med nå, men vi kommer kanskje til å ta en ikke-norsk til å være med, ikke nødvendigvis Carola, som jo både er en flott dame og ikke minst en veldig god sanger, men jeg tenker fort svensk i den sammenhengen. Hva andre ting tror dere blir "nytt" som vi tar etter?

Tipper de tar med  en importert kjendis. Kanskje Chris medina. lenge siden han har vært relevant, og i tidligere sesonger både i norge og andre land liker de jo litt utdaterte kjendiser.  Og kanskje de kjører på med to i kostymet, og bare for moro blirre to kjendiser vi forbinder med hverandre (eks. Harald eia og bård tufte johansen eller lars berrum og martin beyer olsen) og ikke tvillinger (slik som m og m i sverige)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (6 minutter siden):

Tipper de tar med  en importert kjendis. Kanskje Chris medina. lenge siden han har vært relevant, og i tidligere sesonger både i norge og andre land liker de jo litt utdaterte kjendiser.  Og kanskje de kjører på med to i kostymet, og bare for moro blirre to kjendiser vi forbinder med hverandre (eks. Harald eia og bård tufte johansen eller lars berrum og martin beyer olsen) og ikke tvillinger (slik som m og m i sverige)

Ja, dette med to stykk i kostymet vil de etterhvert ta etter, den ble borte i hodet mitt i farta, slik som med Marcus og Martinus i Sverige. Det andre blir noe slik som jeg tenker selv, en ikke-norsk som er med, jeg tenker fort svensk, men det falt ned i hodet mitt først, kan egentlig være hva som helst, men jeg tenker uansett en som vi ser på som "norges-venn", som alle kjenner til. Morten Harket var jo med i England, veldig kjent for folk flest, både som solo og ikke minst i Aha, men panelet der hadde ikke peiling, nesten så jeg tror de prøvde å tulle det bort med andre navn med  vilje 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (16 timer siden):

Hva tror dere blir det nye "sprellet" til neste sesong? Hva har de gjort i andre lands Masked Singer som vi kommer til å ta etter? Jeg tenker Fantorangen var en slik en denne sesongen. Ikke akkurat noe "sprell" det jeg kommer med nå, men vi kommer kanskje til å ta en ikke-norsk til å være med, ikke nødvendigvis Carola, som jo både er en flott dame og ikke minst en veldig god sanger, men jeg tenker fort svensk i den sammenhengen. Hva andre ting tror dere blir "nytt" som vi tar etter?

 

Hva med å ha med et band slik man gjorde det i USA i sesong 5? De russiske dukkene viste seg å være Hanson. Det åpner opp muligheten for artister som Subwoolfer, Ylvis, A-ha, etc. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (21 timer siden):

Hva med å ha med et band slik man gjorde det i USA i sesong 5? De russiske dukkene viste seg å være Hanson. Det åpner opp muligheten for artister som Subwoolfer, Ylvis, A-ha, etc. 

 

Ja, det er nok et godt forslag på noe som kan bli brukt, litt i samme gata som det som er nevnt med at to stykker er med, men her spesifikt musikk-relatert, mens det andre forslaget like gjerne kan være to komikere eller lignenede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jan Thomas skal ikke være med i høstens utgave (Unnskyld, men :klappe: :sjenert:) Lurer på hvem som overtar.

Har dere noen tanker om hvem dere ville hatt i panelet? 🙂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (57 minutter siden):

Jan Thomas skal ikke være med i høstens utgave (Unnskyld, men :klappe: :sjenert:) Lurer på hvem som overtar.

Har dere noen tanker om hvem dere ville hatt i panelet? 🙂

 

De har visst bestemt seg for å bytte ut de to andre også, siden han ikke skal være med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

De har visst bestemt seg for å bytte ut de to andre også, siden han ikke skal være med. 

Jeg synes det er helt greit å bytte ut alle tre etter tre sesonger (som Dagbladet skriver). Begynte å bli lei av Marion, så jeg vil ikke savne henne. (Dagbladet)

Men hvem kommer inn? Synes Else Kåss Furuseth gjorde en god figur som gjest i 2022, og ser gjerne henne bli fast medlem av panelet. Kanskje Vegard Harm? Kanskje Daniel Kvammen?

Endret av NordicViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...