Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

Pippien skrev (Akkurat nå):

Fantorangen har allikevel vært sesongens største overraskelse😅

Utvilsomt. Svært få så den komme. Håper allikevel at NRK fortsetter med overraskelser. Det får opp både temperatur og engasjement. 🙃

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (2 minutter siden):

Greit nok pølsa, maud, roeren. Men Alexandra Joner er vel ikke særlig kjent om man ikke er opptatt av hva nå enn hun driver med. Han som var Ulven har jeg aldri hørt om.

Enig i at Alexandra ikke er særlig kjent, men dette med Kvammen kan jeg ikke helt forstå. Derfor jeg blir nysgjerrig. Er det fordi du sjelden ser på norsk TV og radio / hører norsk musikk? Eller noe helt annet? Ikke noe forsøk på angrep, jeg er bare nysgjerrig, da jeg stadig oppdager at ting jeg trodde var en del av den «felles sfære» tydeligvis ikke er det likevel. Alder har nok også noe å si, vil jeg tro. 

Syns å ha med én relativt ukjent person (Alexandra) slett ikke er så ille. Bedre enn de tidligere sesongene, syns jeg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært en gøy sesong, har vært mye engasjement, og ulven har virkelig gjort folk sprø! Jeg kom tidlig inn på Kvammen, men gikk bort fra ham igjen selv etter at hint etter hint passet, fordi jeg syntes han hørtes eldre ut, spesielt når han snakkesang. Men bytta tilbake igjen i dag. Så jeg endte opp med 6 rette, og gir meg selv 6.5 fordi jeg hadde Maud fra starten, og bytta henne ut i siste sekund fordi jeg begynte å tvile på om noen fra kongehuset kunne være med... Persen er 7 fra i fjor. Blir det en ny sesong skal jeg stole mer på meg selv, for det er så lett å la seg rive med av alle andre ville teorier! Takk for mange artige diskusjoner!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpte ulven skulle vinne, men gratulerer til Bilal! 🥳🥳

Håper på skikkelig plot twist neste år, som at en kjendis figurerer i to ulike masker eller noe 😂 Det kunne jo vært mulig å gjennomføre selvom det virker søkt.

Fantorangen og Maud A sesongens høydepunkt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenny_d_b skrev (3 minutter siden):

Enig i at Alexandra ikke er særlig kjent, men dette med Kvammen kan jeg ikke helt forstå. Derfor jeg blir nysgjerrig. Er det fordi du sjelden ser på norsk TV og radio / hører norsk musikk? Eller noe helt annet? Ikke noe forsøk på angrep, jeg er bare nysgjerrig, da jeg stadig oppdager at ting jeg trodde var en del av den «felles sfære» tydeligvis ikke er det likevel. Alder har nok også noe å si, vil jeg tro. 

Syns å ha med én relativt ukjent person (Alexandra) slett ikke er så ille. Bedre enn de tidligere sesongene, syns jeg. 

Er han fra radio? :skuldre: Tror ikke alle kjenner igjen radio- folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (2 minutter siden):

Håpte ulven skulle vinne, men gratulerer til Bilal! 🥳🥳

Håper på skikkelig plot twist neste år, som at en kjendis figurerer i to ulike masker eller noe 😂 Det kunne jo vært mulig å gjennomføre selvom det virker søkt.

Fantorangen og Maud A sesongens høydepunkt.

Ellers hadde det vel vært mulig, men det blir litt vanskelig å være inni to figurer ved utstemming på slutten av hvert program

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 minutt siden):

Er han fra radio? :skuldre: Tror ikke alle kjenner igjen radio- folk?

Han spilles i hvert fall jevnlig på radioen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenknopp skrev (27 minutter siden):

Synes egentlig at de burde endre konseptet litt. Siden dette er «maskorama» og ikke the «masked singer». Slik at i stedet for at de som synger bra eller greit, men som mange skjønner hvem er, er de som kommer videre, burde det være de som flest folk har gjettet riktig på hvert program som går ut. Hvis ikke så er det liten vits å ha med noen andre enn sangere, for det virker som om folk setter stjerner på dem de vet hvem er og gjenkjenner stemmen til, og det synes jeg egentlig er litt kjedelig. For da tar jo gjettingen egentlig slutt etter de første programmene.

Så enig! Sitter igjen med en følelse av at det var lite spennende sesong🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det over.  Jeg kan ikke fordra finaler.. det er så trist at det ikke kommer flere programmer. Samme var det forrige fredag da Forræder var over, og i morgen når Farmenfinalen er over.. da savner jeg det til neste omgang, tullete meg 😂

Det var en fin sesong, og jeg likte best ulven, men det var mye fint. Gratulerer zombien :) 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som imponerte meg mest / viste et skjult talent var Øystein «Pølsa» Pettersen! Gøy at han både kan synge og rappe såpass godt. Akkurat sånt som dette som er gøy med Maskorama!

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenny_d_b skrev (11 minutter siden):

I mine øyne er Alexandra mer kjent og har drevet på i flere år, Kvammen hadde jeg ikke hørt om før han var med KL🙈

Hadde jeg ikke vært inne her så hadde jeg aldri gjetta på han. Så det er gøy hvordan noen tok han på første episode, mens Joner var bankers for meg etter første tone 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alivamale skrev (7 minutter siden):

Ellers hadde det vel vært mulig, men det blir litt vanskelig å være inni to figurer ved utstemming på slutten av hvert program

Oops, gikk litt fort i svingene her ja 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2022 at 1:27 PM, Nysgjerrigpernille said:

Mitt ALLER største ønske er Øystein «Pølsa» Pettersen! Han er såå morsom og han hadde de sykeste movesene når han var med på firestjerners middag. Så underholdningen vil bli av type Elgen aka Marcus Bailey. Men vet jo ikke om han kan synge haha!

Fy søren, jeg fikk ønsket mitt oppfylt! Han har laget sååå bra show i år, akkurat det jeg forventa 🕺🏻🤩

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kmhfj skrev (9 minutter siden):

I mine øyne er Alexandra mer kjent og har drevet på i flere år, Kvammen hadde jeg ikke hørt om før han var med KL🙈

Hadde jeg ikke vært inne her så hadde jeg aldri gjetta på han. Så det er gøy hvordan noen tok han på første episode, mens Joner var bankers for meg etter første tone 😂

Samme her. Hun har jo vært med i MGP. Jeg hører på Radio, men det er Radio Rock, ikke hørt om denne Kvammen noe sted før nå, jeg. Hva er KL? :sjenert: 

Nysgjerrigpernille skrev (8 minutter siden):

Fy søren, jeg fikk ønsket mitt oppfylt! Han har laget sååå bra show i år, akkurat det jeg forventa 🕺🏻🤩

Elsker Pølsa!  :nordvesta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydney skrev (38 minutter siden):

Spent på hvem kandidaten din var? :)

*Trommevirvel*

Jeg håpte på Andreas Wahl. Ikke mye kjemiske symboler og den slags, men regnbuer, stjerner, rakett, hodetelefoner, sangen I’m blue, reinsdyr, hest, barne-TV, gitar, dysleksi, forfatter, krutt, afrikanske dyr, briller, 2015, Gullruten, Norges Lover +++

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (3 minutter siden):

Jeg hører på Radio, men det er Radio Rock, ikke hørt om denne Kvammen noe sted før nå, jeg. Hva er KL? :sjenert: 

Kompani Lauritzen. Daniel Kvammen har vært mye rundt i landet på konserter, vært på mange festivaler osv. Men hvis man ikke er så interessert i musikk så er han kanskje ikke så kjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket denne sesongen, jeg! Så mange flinke mennesker🤩 Gleder meg stort til neste sesong og å gjette sammen med resten av gjengen her inne!❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en litt kjedelig, eller forutsigbar er vel kanskje et riktigere ord, finale. Hadde vært mye morsommere med noen skikkelige overraskelser! 

Hadde likt programmet bedre hvis det var sånn at den flest tippet riktig på gikk ut først. Mye mer spennende!!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...