missmcbeal Skrevet 17. november 2022 #2741 Del Skrevet 17. november 2022 colakake skrev (1 minutt siden): Nå har jeg hørt gjennom alle fremførelsene til Ulven, og jeg synes faktisk det høres ut som to forskjellige som synger, som det er nevnt her tidligere. Jeg synes det høres ut som Thomas og Harald! Thomas Numme er jo nevnt flere ganger.. men er Harald sjekket ut? Og kan hintene passe til at det er de to? Mulig det er nevnt før her, har ikke lest gjennom absolutt alle sidene 🤣 Ut ifra hintene var jeg sikker på at det var Daniel Kvammen, men jeg får absolutt ikke stemma til å passe der. Interessant teori! IngridM skrev (2 timer siden): Jeg får ikke hintet om 2 til å passe med Kvammen, med mindre det faktisk er 2 personer. Kan TIX og Kvammen dele på å være ulven? Ser for meg at TIX kunne gjort seg mye til, kanskje det er Kvammen som synger når ulven synger bedre? Hintene passer jo veldig opp mot begge, på forskjellige måter. Har de to noe connection som kan muliggjøre dette? Hva er 2 hintet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 17. november 2022 #2742 Del Skrevet 17. november 2022 missmcbeal skrev (1 time siden): Interessant teori! Hva er 2 hintet? I podcasten nevnte de også duoen bak tina og bettina. Men jeg har sjukt lyst til at det skal være Thomas og Harald. 2-hintet er at det er mye som det er 2 av. 2 lysestaker, 2 briller, på tegningene ulven tegnet så ser det ut som om munnen er et 2-tall 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 17. november 2022 #2743 Del Skrevet 17. november 2022 Kmhfj skrev (4 minutter siden): I podcasten nevnte de også duoen bak tina og bettina. Men jeg har sjukt lyst til at det skal være Thomas og Harald. 2-hintet er at det er mye som det er 2 av. 2 lysestaker, 2 briller, på tegningene ulven tegnet så ser det ut som om munnen er et 2-tall 😊 En grunn til til at det kan og skal være 2, er at de kopierte USA med fantorangen. Nå kopierer de vel Sverige med 2 personer i en maske. Det har, meg bekjent aldri USA hatt. De har hatt 2 personer bak en maske, men da har det enten vært tydelig at det var 2 eller stor nok til å huse 2, aldri 2 som har bytta på som Marcus og Martinus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 17. november 2022 #2744 Del Skrevet 17. november 2022 alkasil skrev (2 minutter siden): En grunn til til at det kan og skal være 2, er at de kopierte USA med fantorangen. Nå kopierer de vel Sverige med 2 personer i en maske. Det har, meg bekjent aldri USA hatt. De har hatt 2 personer bak en maske, men da har det enten vært tydelig at det var 2 eller stor nok til å huse 2, aldri 2 som har bytta på som Marcus og Martinus. Også har jeg tenkt litt på om dem har 2 lure deltakere i en sesong. Med tanke på at det var maske i maske med fantorangen og nå da evt 2son bytter på ulven. Jeg har leita etter noe som ligner en ugle på ulven for da hadde det låst seg på thomas Numme for min del 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 17. november 2022 #2745 Del Skrevet 17. november 2022 Kmhfj skrev (Akkurat nå): Også har jeg tenkt litt på om dem har 2 lure deltakere i en sesong. Med tanke på at det var maske i maske med fantorangen og nå da evt 2son bytter på ulven. Jeg har leita etter noe som ligner en ugle på ulven for da hadde det låst seg på thomas Numme for min del 😅 Jeg var helt låst på Thomas Numme i starten. Hørte bare han. Så siden stemmen har variert, kan det jo faktisk være han og Harald Rønneberg. Men de er ikke født samme år da, så da får de problemer med den låten. Så hvis det kommer en låt som ble utgitt i 1970 og covra i 1973, så har vi dem 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 17. november 2022 #2746 Del Skrevet 17. november 2022 alkasil skrev (3 minutter siden): Jeg var helt låst på Thomas Numme i starten. Hørte bare han. Så siden stemmen har variert, kan det jo faktisk være han og Harald Rønneberg. Men de er ikke født samme år da, så da får de problemer med den låten. Så hvis det kommer en låt som ble utgitt i 1970 og covra i 1973, så har vi dem 😅 Håper på det 😂 Eller så er både Thodesen og Williamson født 1980, så det er en mulighet til å låse dem også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 17. november 2022 #2747 Del Skrevet 17. november 2022 alkasil skrev (1 time siden): Jeg var helt låst på Thomas Numme i starten. Hørte bare han. Så siden stemmen har variert, kan det jo faktisk være han og Harald Rønneberg. Men de er ikke født samme år da, så da får de problemer med den låten. Så hvis det kommer en låt som ble utgitt i 1970 og covra i 1973, så har vi dem 😅 Har du hørt Rønneberg synge? Ikke all verdens sangtrening kunne ha fått ham til å høres ut som ulven 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokwo Skrevet 17. november 2022 #2748 Del Skrevet 17. november 2022 Syntes det er for rart om det er 2 personer. Syntes stemmen og kroppsspråket er relativt likt hver uke. I tillegg til at 2 personer kan jo ha heelt forskjellige hint, med mindre det er tvillinger som Marcus og Martinus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 17. november 2022 #2749 Del Skrevet 17. november 2022 Hvem er ulven? Jeg blir ikke klok på noe. Når jeg endelig tror jeg har funnet rett " mann" bak masken dukker det stadig opp nye navn. Har vært igjennom Numme, Kvammen, TIX, Even Bergan og fler. Nå har det dukket opp enda ett navn som hintene stemmer på nemlig Andreas Wahl! Tilogmed den smijerns porten får jeg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 17. november 2022 #2750 Del Skrevet 17. november 2022 Ang Andreas Wahl så er han født i Tyskland , kan tallet 2 være 2 statsborgerskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 17. november 2022 #2751 Del Skrevet 17. november 2022 Interiørgla skrev (6 minutter siden): Hvem er ulven? Jeg blir ikke klok på noe. Når jeg endelig tror jeg har funnet rett " mann" bak masken dukker det stadig opp nye navn. Har vært igjennom Numme, Kvammen, TIX, Even Bergan og fler. Nå har det dukket opp enda ett navn som hintene stemmer på nemlig Andreas Wahl! Tilogmed den smijerns porten får jeg der. Andreas Wahl er vel mer kraftig bygget enn ulven er? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 17. november 2022 #2752 Del Skrevet 17. november 2022 Sally-Go-Round skrev (4 minutter siden): Andreas Wahl er vel mer kraftig bygget enn ulven er? 🤔 Umulig og si, draktene skjuler, bygger på og forlenger og forkorter. Se på nissen aka Abid Raja, men han tok jeg på stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2022 #2753 Del Skrevet 17. november 2022 Sally-Go-Round skrev (11 minutter siden): Andreas Wahl er vel mer kraftig bygget enn ulven er? 🤔 Ulven er ganske slank/tynn. Hvis du så på Skal vi Danse, var også Andreas Wahl reletivt tynn/slank. Thomas Numme kan utelukkes alene på kroppsfasong. Numme har litt pondus, er litt kraftig, og det kan ikke et kostyme endre, for Ulven har tydelig timeglass figur, noe Numme ikke har. Jeg tror fremdeles Kvammen, men nå må jeg nesten sjekke ut Andreas Wahl og Sånn i tilfelle. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 17. november 2022 #2754 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) . Endret 20. november 2022 av diam0nd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 17. november 2022 #2755 Del Skrevet 17. november 2022 diam0nd skrev (12 minutter siden): Jeg tror Ulven er Karsten Warholm hvis man tar seg tid og ser nøye igjennom hintene. Det at det fokuseres så mye på 2. Ja Warholm har sagt at han aldri hadde greid seg uten Leifern. De er en tosomhet til alle gullene og de startet sammen i 2015. I avisa står det extra extra. Warholm har gjort masse reklame for Extra. På porten står det A W, mener nå jeg. Lefi Alnes/Warholm. Ulvens røde skjorte legges oppå en okseskjelett = redbull som er en sponsor. Soppen som ble vist tidlig, heter svovelsopp og vokser bare på kysten av møre og romsdal.. Det er der Ulsteinvik beligger. Fotballen = Heimebane. Lokallaget til tvserien Heimebane som er på ulsteinvik heter VARG og har BLÅ drakter. Ulven har en maske som er i leopardmønster. Verdens raskeste rovdyr. På skoa til ulven er det diamanter for diamond league. I flere intervjuer så kan man google warholm og tegnebrettet. Det er et uttrykk warholm bruker mye for å beskrive jobben med å analysere løpene. Warholm har og gull i mange forskjellige grener (ka ska æ gjøre førr karriære). bl.a 10 kamp. Ulven sier og at han fjerner hindre på sin vei, det er jo hekkene. Ulven sier at han har fått trofe for ting han ikke kan, han har vært med i et program med Helt Harald (Rønneberg) Jeg tror i allefall mer på warholmteorien enn Kvammenteorien. Fordi Kvammen kan synge, det kan egentlig ikke ulven så godt. Absolutt en interessant teori 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2756 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg føler også nå at Ulven ikke er en artist, men en idrettsutøver. Da han ble bedt om å hoppe var det med en spenst som en idrettsutøver har. Jeg tror ikke Birgit Skarstein er den eneste idrettsutøveren i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 17. november 2022 #2757 Del Skrevet 17. november 2022 Hvis ulven bare er en person er jeg enig i at mest, men ikke alt, stemmer på Kvammen. Om det er to, som mye tyder på, har jeg troen på at det er Ylvis i ulven. De var i Afrika når de var små, derav leopardmønster og hodeskalle på hytteveggen. Vegard har i tillegg tullet med at han har tatt en gentest og funnet ut at han har en viss prosent Somalier i seg. Hytta pga sangen The cabin. Begge to har 3 barn hver-de tre små grisene, og dette kan også være de 3 stjernene i smykket, eventuelt at de er tre brødre. I tillegg har de laget en julelåt, og i den videoen har de på seg strikkede gensere med stjerner. I program 2 når de tre små griser står og heier, lages det noen lyder som om noen hyler som en stukket gris, Vegard laget slike lyder i en av Kongen befaler episodene. De synger sangen Blue som intro til et av talkshowene sine. De lager musikk, derav keybord og pc på veggen i bakgrunnen. På samme veggen er det en rød stålampe, veldig lik den som de har i I kveld med Ylvis OG i The Fox. Det er mange skilt som viser vei til ulvens crib og rødhette, Ylvis har laget en musikkvideo om skilting på Averøy, i den samme musikkvideoen medvirker Gaute Ormåsen. De har laget en sketsj som heter greven av grønt, det kan være der frukten spiller inn, eventuelt fordi de ble mistenkt for å være subwoolfer. Når ulven står sammen med Gaute etter sangen lager han en bevegelse med hånden som også gjøres i The Fox. Det dukker også opp hest i The Fox. Vegard er i heimevernet, og det er en episode hvor Bård kommer som ridder inn i leiren for å befri ham. Leiren heter Ulven. Ylvis skal på VGTV lage ny fotballåt til Sogndal, derav ballen, i tillegg har de laget fotballquiz med Sondre Justad. De har vunnet ting de ikke kan i Ylvis møter veggen, og har flere gullruter. Det henger en gitarrem ved siden av det rødrutete pleddet på hytteveggen (fant endelig ut av hva det var), det minner om remmen i en Ylvisvideo der de imiterer Elvis. Ylvis startet som en slags sidekick i serien Absolutt norsk, på den måten en bikarakter, men også fordi ylvis består av 2 stk. Det kan også være grunnen til at de sang en norsk låt i forrige program. De har bodd i Bodø, derav den nordnorske dialekten som ulven snakker. I 2015 ble de kåret til norges mest sexy. De har også tullet med mannen i gata (som var en av avisoverskriftene) i programmene sine. De har gjort mye, men alle husker dem pga The Fox. At ulven står og uler mot stjernene kan hinte mot at de har opptrådt i utlandet sammen med en del kjente folk, bl.a hos BBC. Alt i alt er det mer som passer på Ylvis enn på Kvammen, og jeg kan ikke tro at alle de hintene mot 2, og ulven i tillegg har 2 ansikter, ikke har noen betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 17. november 2022 #2758 Del Skrevet 17. november 2022 Kanaia skrev (9 minutter siden): Jeg føler også nå at Ulven ikke er en artist, men en idrettsutøver. Da han ble bedt om å hoppe var det med en spenst som en idrettsutøver har. Jeg tror ikke Birgit Skarstein er den eneste idrettsutøveren i år. Nei, for Rabagasten er jo en idrettsutøver 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. november 2022 #2759 Del Skrevet 17. november 2022 Marsh skrev (4 minutter siden): Hvis ulven bare er en person er jeg enig i at mest, men ikke alt, stemmer på Kvammen. Om det er to, som mye tyder på, har jeg troen på at det er Ylvis i ulven. De var i Afrika når de var små, derav leopardmønster og hodeskalle på hytteveggen. Vegard har i tillegg tullet med at han har tatt en gentest og funnet ut at han har en viss prosent Somalier i seg. Hytta pga sangen The cabin. Begge to har 3 barn hver-de tre små grisene, og dette kan også være de 3 stjernene i smykket, eventuelt at de er tre brødre. I tillegg har de laget en julelåt, og i den videoen har de på seg strikkede gensere med stjerner. I program 2 når de tre små griser står og heier, lages det noen lyder som om noen hyler som en stukket gris, Vegard laget slike lyder i en av Kongen befaler episodene. De synger sangen Blue som intro til et av talkshowene sine. De lager musikk, derav keybord og pc på veggen i bakgrunnen. På samme veggen er det en rød stålampe, veldig lik den som de har i I kveld med Ylvis OG i The Fox. Det er mange skilt som viser vei til ulvens crib og rødhette, Ylvis har laget en musikkvideo om skilting på Averøy, i den samme musikkvideoen medvirker Gaute Ormåsen. De har laget en sketsj som heter greven av grønt, det kan være der frukten spiller inn, eventuelt fordi de ble mistenkt for å være subwoolfer. Når ulven står sammen med Gaute etter sangen lager han en bevegelse med hånden som også gjøres i The Fox. Det dukker også opp hest i The Fox. Vegard er i heimevernet, og det er en episode hvor Bård kommer som ridder inn i leiren for å befri ham. Leiren heter Ulven. Ylvis skal på VGTV lage ny fotballåt til Sogndal, derav ballen, i tillegg har de laget fotballquiz med Sondre Justad. De har vunnet ting de ikke kan i Ylvis møter veggen, og har flere gullruter. Det henger en gitarrem ved siden av det rødrutete pleddet på hytteveggen (fant endelig ut av hva det var), det minner om remmen i en Ylvisvideo der de imiterer Elvis. Ylvis startet som en slags sidekick i serien Absolutt norsk, på den måten en bikarakter, men også fordi ylvis består av 2 stk. Det kan også være grunnen til at de sang en norsk låt i forrige program. De har bodd i Bodø, derav den nordnorske dialekten som ulven snakker. I 2015 ble de kåret til norges mest sexy. De har også tullet med mannen i gata (som var en av avisoverskriftene) i programmene sine. De har gjort mye, men alle husker dem pga The Fox. At ulven står og uler mot stjernene kan hinte mot at de har opptrådt i utlandet sammen med en del kjente folk, bl.a hos BBC. Alt i alt er det mer som passer på Ylvis enn på Kvammen, og jeg kan ikke tro at alle de hintene mot 2, og ulven i tillegg har 2 ansikter, ikke har noen betydning. Har ulven to ansikter?🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 17. november 2022 #2760 Del Skrevet 17. november 2022 Marsh skrev (12 minutter siden): Nei, for Rabagasten er jo en idrettsutøver Nei, Rabagasten er Thomas Gullestad og dermed ikke en idrettsutøver😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå