Nastine Skrevet 13. november 2022 #2521 Del Skrevet 13. november 2022 Ulven og kvammen, gaute og kvammen var begge med på allsang på grensen 2021, han var med på vg lista i år der også dans på bordet ble fremført av balinciaga… kan være helt ute her da 😉 men jeg hører numme 🤭 Noe jeg ikke har sett komme frem her ang rabasten og pølsa, det har blitt vist sykler, også sykkel på scenen, pølsa har vært med i ett sykkelritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. november 2022 #2522 Del Skrevet 13. november 2022 Ser det står i VG at det stod en liten stund på Wikipedia at Jo Nesbø var ulven i Maskorama 2022. Nå kan jo det være en avledning, men det passer jo greit med hintene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2022 Forfatter #2523 Del Skrevet 13. november 2022 Jobbermedbarn skrev (10 minutter siden): Ser det står i VG at det stod en liten stund på Wikipedia at Jo Nesbø var ulven i Maskorama 2022. Nå kan jo det være en avledning, men det passer jo greit med hintene? Det så jeg og. Men har han vunnet noen priser for sitt språk? Vet jo at han vunnet priser for harry hole bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 13. november 2022 #2524 Del Skrevet 13. november 2022 Jobbermedbarn skrev (54 minutter siden): Ser det står i VG at det stod en liten stund på Wikipedia at Jo Nesbø var ulven i Maskorama 2022. Nå kan jo det være en avledning, men det passer jo greit med hintene? Da kan han kline til med en DiDerre låt neste lørdag syns jeg 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. november 2022 #2525 Del Skrevet 13. november 2022 MissStiles skrev (47 minutter siden): Det så jeg og. Men har han vunnet noen priser for sitt språk? Vet jo at han vunnet priser for harry hole bøkene. Det kan jo være litt overført betydning iom at han er forfatter og har vunnet priser for bøkene sine. Synes egentlig ikke stemmen ligner noe særlig i går, men høres ut som han bryter innimellom og da kan det høres ut som han… Det var vel noe hint om fotball også, han var en god fotballspiller i tillegg til alt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 13. november 2022 #2526 Del Skrevet 13. november 2022 diam0nd skrev (10 timer siden): Er vi sikre på at det er en halv LIRE? Er ganske sikker på at det står LIBE aka liberty og på siden står det "in god we.." Det må jo være en amerikansk mynt. Rabagasten skal eventuelt knyttes til USA. Det er nok Liberty, og «In God We Trust», ja 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 13. november 2022 #2527 Del Skrevet 13. november 2022 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): Ser det står i VG at det stod en liten stund på Wikipedia at Jo Nesbø var ulven i Maskorama 2022. Nå kan jo det være en avledning, men det passer jo greit med hintene? Jeg nevnte Jo Nesbø for noen uker siden. Det slo ned i hodet mitt, men husker ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 13. november 2022 #2528 Del Skrevet 13. november 2022 Pølsevann skrev (29 minutter siden): Jeg nevnte Jo Nesbø for noen uker siden. Det slo ned i hodet mitt, men husker ikke hvorfor. Det var tidligere snakk om noen manus eller bøker vedkommende hadde skrevet. I går viste de Norges Lover, det er vel også et hint i retning Nesbø eventuelt. Han skriver krim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 13. november 2022 #2529 Del Skrevet 13. november 2022 Sarah sa noe om at det kunne være to stykker i ulven. Hva om det er Thomas og Harald som bytter på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 13. november 2022 #2530 Del Skrevet 13. november 2022 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): Ser det står i VG at det stod en liten stund på Wikipedia at Jo Nesbø var ulven i Maskorama 2022. Nå kan jo det være en avledning, men det passer jo greit med hintene? Når det gjelder Wiki så kan nesten hvem som helst fylle på med info, men en artig sak ihvertfall 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 13. november 2022 #2531 Del Skrevet 13. november 2022 (endret) I hintvideoen til ulven så vi blant annet en tegning med masse stjerner. Kvammen har flere sanger der han synger om stjerner/natt/himmel. Norges lover var også mye i fokus i videoen. Kvammen har en kjent låt som heter "Janteloven". Klarer heller ikke å legge fra meg den brosjen som ulven har hatt på seg flere ganger med bilde av en gutt som gråter. Dette er et stort hint til albumet "Guta som gret" av Kvammen. Jeg er helt låst på alle tre i finalen. Ulven=Daniel Kvammen Rabagasten=Øystein Pølsa Pettersen Zombien=Bilal Saab Endret 13. november 2022 av morgenkåpedyret 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 13. november 2022 #2532 Del Skrevet 13. november 2022 Noen andre som så hva ulven gjorde med hånden sin når Gaute snakker med Silje etter duetten? Han bøyde den sånn som subwoolfer gjør 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. november 2022 #2533 Del Skrevet 13. november 2022 morgenkåpedyret skrev (17 minutter siden): I hintvideoen til ulven så vi blant annet en tegning med masse stjerner. Kvammen har flere sanger der han synger om stjerner/natt/himmel. Norges lover var også mye i fokus i videoen. Kvammen har en kjent låt som heter "Janteloven". Klarer heller ikke å legge fra meg den brosjen som ulven har hatt på seg flere ganger med bilde av en gutt som gråter. Dette er et stort hint til albumet "Guta som gret" av Kvammen. Jeg er helt låst på alle tre i finalen. Ulven=Daniel Kvammen Rabagasten=Øystein Pølsa Pettersen Zombien=Bilal Saab Er også egentlig helt låst på Daniel kvammen. Men syns ikke stemmen ligner lenger, og skjønner ikke alle de hintene mot 2 av et eller annet! Og utlandet/usa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 13. november 2022 #2534 Del Skrevet 13. november 2022 Har noen her inne helt sikkert utelukket TIX? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. november 2022 #2535 Del Skrevet 13. november 2022 Interiørgla skrev (5 minutter siden): Har noen her inne helt sikkert utelukket TIX? Ja, han hadde konsert på Sørlandssenteret lørdag 29okt kl 20. finnes bilder av det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 13. november 2022 #2536 Del Skrevet 13. november 2022 rosemarin skrev (8 minutter siden): Er også egentlig helt låst på Daniel kvammen. Men syns ikke stemmen ligner lenger, og skjønner ikke alle de hintene mot 2 av et eller annet! Og utlandet/usa? Hvordan har det blitt hintet mot USA for ulven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. november 2022 #2537 Del Skrevet 13. november 2022 Marsh skrev (5 minutter siden): Hvordan har det blitt hintet mot USA for ulven? NYC på den ene grisen, sang om new York og noe om drømmenes land. Men det er ikke sikkert det er noe relevant. men det er veldig mye 2 da. To briller, to ringer, han ser dobbelt, munnen på ulven han tegnet i går ser ut som 2-tall, holder opp to fingre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2022 #2538 Del Skrevet 13. november 2022 Nesbø har solgt mye i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 13. november 2022 #2539 Del Skrevet 13. november 2022 rosemarin skrev (18 minutter siden): NYC på den ene grisen, sang om new York og noe om drømmenes land. Men det er ikke sikkert det er noe relevant. men det er veldig mye 2 da. To briller, to ringer, han ser dobbelt, munnen på ulven han tegnet i går ser ut som 2-tall, holder opp to fingre.. Kvammen har gitt ut tvillingalbuma «Vektlaus» og «Maktlaus» ✌🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 13. november 2022 #2540 Del Skrevet 13. november 2022 Dere som tviler på at Zombien er Bilal, så dere ikke da han plukket søppel i videoen igår at han plukket opp den røde/sorte skitne fiskebuksa han brukte under en sceneopptreden på Stjernekamp?? ingen tvil her 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå