lilmiss Skrevet 6. november 2022 #2061 Del Skrevet 6. november 2022 KTK skrev (11 minutter siden): Når han presenterer seg som "Ulv" så vet alle at han ikke er det, og han tror han har kjøpt seg fri for videre spekulasjoner 🙂 Har du låst Pølsa på Rabagasten nå? Ja, tror det skal veldig mye til for at jeg endrer Rabagasten nå - selv om jeg trodde noe helt annet tidligere i uka. Var mye i går som pekte i retning han, og synes jeg litt kan høre det nå når jeg har landet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybuggy Skrevet 6. november 2022 #2062 Del Skrevet 6. november 2022 14 minutter siden, Duff82 said: Er veldig mange hint som passer til Numme, Oftebro og spesielt Halvor Bakke på ulven. Er det noe som utelukker de? Manglende språkpris evt gullruter på Oftebro og Bakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerfrihverdag Skrevet 6. november 2022 #2063 Del Skrevet 6. november 2022 Leste på Jodel at mange tror rabagasten er Kong Halvor, altså Halvor Harsem. Var også en teori der om at det kan være Torbjørn Røe Isaksen, som faktisk ikke var så dum🤔 Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 6. november 2022 #2064 Del Skrevet 6. november 2022 Ladybuggy skrev (19 minutter siden): Manglende språkpris evt gullruter på Oftebro og Bakke. Oftebro har vunnet språkpris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 6. november 2022 #2065 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) sukkerfrihverdag skrev (8 minutter siden): Leste på Jodel at mange tror rabagasten er Kong Halvor, altså Halvor Harsem. Var også en teori der om at det kan være Torbjørn Røe Isaksen, som faktisk ikke var så dum🤔 Link Jeg elsker at man kan få de samme hintene til å bli så forskjellige personer Jeg endrer nok ikke min mening over denne teorien, men har sagt tidligere at dette med "frekkhetens nådegave" passer på politikere, hvis man googler det så er dette noe politikere ofte sier om hverandre når de er uenige Endret 6. november 2022 av lilmiss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 6. november 2022 #2066 Del Skrevet 6. november 2022 I Maskorama podcasten i dag så kommer det hint fra Maud ang Ulven om at han er den som er mest opptatt av å rette og fikse på kostymet før han går på. Altså en som er litt opptatt av utseendet sitt. Hvem tror vi av de mistenkte som kan passe på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybuggy Skrevet 6. november 2022 #2067 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) 11 minutter siden, Duff82 said: Oftebro har vunnet språkpris Ja, jeg surrer visst med hintene jeg nå 😅 Men er det andre ting som peker på Oftebro da? Endret 6. november 2022 av Ladybuggy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 6. november 2022 #2068 Del Skrevet 6. november 2022 Ladybuggy skrev (Akkurat nå): Ja, jeg surrer visst med hintene jeg nå 😅 Men er deg andre ting som peker på Oftebro da? Blånisse = Blue Spilte i Birkebeinerene = ski på kostymet. Hatt på hodet i den danske filmen = hatt på hodet til ulven. Stemmen i tegnefilmen Alfa omega(om ulver) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 6. november 2022 #2069 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) lilmiss skrev (30 minutter siden): I Maskorama podcasten i dag så kommer det hint fra Maud ang Ulven om at han er den som er mest opptatt av å rette og fikse på kostymet før han går på. Altså en som er litt opptatt av utseendet sitt. Hvem tror vi av de mistenkte som kan passe på det? Daniel Kvammen fremstår i hvertfall rimelig motebevisst og opptatt av utseende. Derfor jeg tidligere også koblet han til valg av en Harry Styles-låt. Sjekk gjerne Instagram-profilen hans, egen knapp for høydepunkter om Klær og Kunst. I tillegg kan det kobles til Kompani Lauritzen, der man må ha orden på uniformen 😊 Endret 6. november 2022 av hintet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 6. november 2022 #2070 Del Skrevet 6. november 2022 Har tallet 37 dukket opp hos ulven? Da kunnet vi lukket ulven på Kvammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaki82 Skrevet 6. november 2022 #2071 Del Skrevet 6. november 2022 Kan Rabagasten være Vinni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 6. november 2022 #2072 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Ang Rabagasten, om det er Pølsa så forklarer det kanskje også dialekten Rabagasten har. Gullet i Vancouver var jo sammen med Northug, så trøndersken er nok en liten hyllest til lagkameraten. Bakervarene kan også være et hint mot "Team United Bakeries" som Pølsa var en del av til 2017 (ref Wikipedia) Endret 6. november 2022 av lilmiss La til nok et hint 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngridM Skrevet 6. november 2022 #2073 Del Skrevet 6. november 2022 Dere har overbevist meg godt angående «Pølsa» her inne. Jeg kjenner ikke så godt til han, men har lagt merke til at Rabagasten har antydning til plystrelyd når han uttaler F. Dette er nok noe som er vanskelig å kamuflere selv om man endrer på dialekt, synger etc. Er dette noe Pølsa kan ha, eventuelt andre kandidater? Min første tanke på Ulven var TIX. Mange av hintene stemmer. Men, stemmen passer ikke. Kan han lure oss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 6. november 2022 #2074 Del Skrevet 6. november 2022 Shaki82 skrev (57 minutter siden): Kan Rabagasten være Vinni? Han sang en Vinni låt og jeg synes ikke stemmen ligner overhodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 6. november 2022 #2075 Del Skrevet 6. november 2022 lilmiss skrev (18 minutter siden): Ang Rabagasten, om det er Pølsa så forklarer det kanskje også dialekten Rabagasten har. Gullet i Vancouver var jo sammen med Northug, så trøndersken er nok en liten hyllest til lagkameraten. Bakervarene kan også være et hint mot "Team United Bakeries" som Pølsa var en del av til 2017 (ref Wikipedia) Såklart, United Bakeries! Der falt den på plass også. Godt jobbet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerfrihverdag Skrevet 6. november 2022 #2076 Del Skrevet 6. november 2022 Nå oppdaget jeg en ting. Ulven sang først i runde 2 i går, og endret dermed rekkefølge fra første runde. Kanskje dette er noen som skulle rekke noe? I Kåss til kvelds i går så dukket plutselig Odd-Magnus Williamson opp, i en helt random birolle. Og stemmen høres jo veldig ut som hans?! Er han utelukket på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 6. november 2022 #2077 Del Skrevet 6. november 2022 sukkerfrihverdag skrev (1 minutt siden): Nå oppdaget jeg en ting. Ulven sang først i runde 2 i går, og endret dermed rekkefølge fra første runde. Kanskje dette er noen som skulle rekke noe? I Kåss til kvelds i går så dukket plutselig Odd-Magnus Williamson opp, i en helt random birolle. Og stemmen høres jo veldig ut som hans?! Er han utelukket på noe vis? Ikke alt man ser på tv er direkte.... Kåss til kvelds spilles inn tidligere i uka. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 6. november 2022 #2078 Del Skrevet 6. november 2022 At rabagasten er pølsa er like sikkert som at Dandy var Maud. Absolutt alle hint peker på han. 5,boller,konge,90graderen, skate board,tapt veddemål,plaster på hodet, lønnebladet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 6. november 2022 #2079 Del Skrevet 6. november 2022 Den blå ulven er sikkert Bernt Høie eller Torbjørn Røe Isaksen..kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 6. november 2022 #2080 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Duff82 skrev (47 minutter siden): At rabagasten er pølsa er like sikkert som at Dandy var Maud. Absolutt alle hint peker på han. 5,boller,konge,90graderen, skate board,tapt veddemål,plaster på hodet, lønnebladet. En vesentlig forskjell er at veldig mange kjente igjen Maud sin stemme i Dandy, men svært få melder det samme på Pølsa og Rabagasten. (Men jeg er helt enig, Pølsa er Rabagasten) Endret 6. november 2022 av hintet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå