chouette Skrevet 5. november 2022 #1961 Del Skrevet 5. november 2022 Fantastisk opptreden av Maud Angelica! 🤩🤩 Nå begynner jeg å høre Herborg Kråkevik på enkelte partier hos huldra, til tross for at stemmen fremstår ganske ung 😅 Det bare slo meg helt plutselig, har ikke sjekket opp med hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1962 Del Skrevet 5. november 2022 NordicViking skrev (8 minutter siden): Jakob Schøyen Andersen er nevnt, og er en god kandidat. Vil også legge til Kristian Ødegård som en mulig kandidat. Han hadde et nært forhold til sin mor. Han eier også produksjonsselskapet Seefood TV (sammen med to andre), og dette selskapet har vunnet Gullruten 4 ganger for sine produksjoner. Ødegård har også vunnet Gullruten en gang selv. Totalt har han da vunnet Gullruten 5 ganger. Kan det være derfor vi ser tallet 5 på Rabagasten? Kristian Ødegaard har ikke så mye takt og beat i seg til å rappe som Rabagasten gjør. Han er veldig forsiktig av seg,og passer generelt veldig lite til hint og type. Langt fra en Rabagast. Ville heller plassert han da i Ulven 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 5. november 2022 #1963 Del Skrevet 5. november 2022 toothfairy skrev (2 minutter siden): Fantastisk opptreden av Maud Angelica! 🤩🤩 Nå begynner jeg å høre Herborg Kråkevik på enkelte partier hos huldra, til tross for at stemmen fremstår ganske ung 😅 Det bare slo meg helt plutselig, har ikke sjekket opp med hint. Synes ikke Huldra sang noe bra i dag, å sammenligne med Kråkevik blir nesten som å sammenligne med Sissel Kyrkjebø etter min mening.. Kråkevik er på et helt annet nivå enn Huldra. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 5. november 2022 #1964 Del Skrevet 5. november 2022 Link mellom Jakob Schøyen og tegneserie-assosiasjoner hos Rabagasten: https://www.aftenposten.no/kultur/i/mP3lp/naa-kan-du-tegne-donald-forsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superstart Skrevet 5. november 2022 #1965 Del Skrevet 5. november 2022 Kåre Magnus Berg, kan det være en kandidat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1966 Del Skrevet 5. november 2022 Føler Rabagasten gav godt hint i kveld om at han har konkurrert mot Nicolay en eller annen gang i et program. Han nevnte spesielt at han ville løpe raskere enn han. Noen som har noen gode gjett på noen som kan passe som Rabagasten som har vunnet over Ramm, i et program tidligere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5. november 2022 #1967 Del Skrevet 5. november 2022 32 minutter siden, diam0nd said: Håper rabagasten er Jakob schøyen, jeg tror det er han også, men er skuffet over låtvalgene hans da. De følger jo ett mønster på at kjendiser som ble gjetta på mye ett år er med neste år. Det var jo mange som tippa på jakob i fjor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 5. november 2022 #1968 Del Skrevet 5. november 2022 lilmiss skrev (4 minutter siden): Føler Rabagasten gav godt hint i kveld om at han har konkurrert mot Nicolay en eller annen gang i et program. Han nevnte spesielt at han ville løpe raskere enn han. Noen som har noen gode gjett på noen som kan passe som Rabagasten som har vunnet over Ramm, i et program tidligere? Med mindre det er for å få oss på nettopp den tanken der, slik som ulven gjorde for noen uker siden da han henvendte seg til Jan Thomas og spurte om han var klar for party. Dette fikk mange til å tro at ulven var Jonis Josef siden begge er fra Gulset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5. november 2022 #1969 Del Skrevet 5. november 2022 40 minutter siden, Peppa88 said: Huldra er Joner. Ikke Carina iallefall. Enig i at det ikke er carina. men i introen før wrecking ball sa hun skjøre pappa istedet for kjære pappa. Har ikke Joner ganske perfekt diksjon? Vil utfra det ene ordet tippe personen er yngre enn Joner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 5. november 2022 #1970 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg mistenkte Carina Dahl i en av de første episodene, men da hadde hun lagt ut på insta at hun var på ferie. Kam være fake og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 5. november 2022 #1971 Del Skrevet 5. november 2022 danspåbordet skrev (50 minutter siden): Ulven sier før sangen at det er et hint der, men at det krever litt og ikke er så lett å se. Tenkte først at han måtte være en blå politiker eller idrettsutøver med blå drakt, men så har jeg lurt på om det er for opplagt da. I sangen sier de jo "I have a girlfriend and she is all blue". Er det en som er gift med en blå politiker? Har ikke peiling på hvem det skal være da. Eller er det når han sier Maskorama inni sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. november 2022 #1972 Del Skrevet 5. november 2022 KTK skrev (1 time siden): Tja, trenger vel ikke å ha så veldig høy fart for å gjøre det? Nicolay Ramm er ikke så treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1973 Del Skrevet 5. november 2022 Marsh skrev (5 minutter siden): Eller er det når han sier Maskorama inni sangen? Det var det vel Rabagasten som gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1974 Del Skrevet 5. november 2022 lilmiss skrev (1 time siden): Nettopp, Kvammen tegner da ikke? Hintet sier ikke noe om at Ulven er en tegner. Det Ulven sier er: Hva kan dere på Ulvens hår skue, kan jeg ha på meg forfatterlue? .......... Har du skjønt tegninga, og ser du at det er meg? Vi ser Ulven bruke en skrivemaskin, og ledes til å tro at personen bak maska er en som bruker ord - kanskje en tekstforfatter. Og Ulven spør så om vi har skjønt tegningen. Jeg synes dette hintet er så klart og tydelig at det ikke er til å ta feil av. Jeg tror fortsatt at Ulven kan være Daniel Kvammen, "en nærsynt og nervøs tulling fra Geilo" - som han selv sier. 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 5. november 2022 #1975 Del Skrevet 5. november 2022 lilmiss skrev (2 timer siden): Nettopp, Kvammen tegner da ikke? NordicViking skrev (20 minutter siden): Hintet sier ikke noe om at Ulven er en tegner. Det Ulven sier er: Hva kan dere på Ulvens hår skue, kan jeg ha på meg forfatterlue? .......... Har du skjønt tegninga, og ser du at det er meg? Vi ser Ulven bruke en skrivemaskin, og ledes til å tro at personen bak maska er en som bruker ord - kanskje en tekstforfatter. Og Ulven spør så om vi har skjønt tegningen. Jeg synes dette hintet er så klart og tydelig at det ikke er til å ta feil av. Jeg tror fortsatt at Ulven kan være Daniel Kvammen, "en nærsynt og nervøs tulling fra Geilo" - som han selv sier. 😁 Kvammen er som sagt låtskriver og musiker, og i 2015 ble han nominert som årets tekstforfatter for Spellemannsprisen. Ut i fra hintene er jeg ganske så sikker på at Ulven er Kvammen, men jeg synes stemmen er for mørk til å være han. https://spellemann.no/arkiv/?aar=2015&klasse=&artist-tittel=Daniel+Kvammen&nominert=1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenny_d_b Skrevet 5. november 2022 #1976 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) For meg som er fra Oslo ble det VELDIG tydelig at Rabagasten er fra Oslo/sentrale Østlandet da han ropte «Maskorama!» midt under sangen sin. Sa det akkurat som folk med den dialekta ville gjort. At trønderdialekta er falsk overrasker vel få, men mener i hvert fall det plasserer ham ganske solid rundt hovedstaden. Ang. Ulven: er Cengiz Al sjekka helt ut? Vet han var med i Skal vi danse, men likevel - han sang dårligere de første programmene, kan det være fordi han kom rett derfra / måtte skynde seg mellom? Han kan danse, er sprek, og på Facebook så jeg noen som påpekte at det man ser i øynene hans er nøttene til Askepott(?). Han spilte jo i Askepott-filmen. Askepott er også kjent for sin blå kåpe når hun går ut i natta for å finne julestjerna. Fargereferansen kan handle m det. Han har i hvert fall fysikken og er smidig og slank nok til å være ulven! Endret 5. november 2022 av jenny_d_b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1977 Del Skrevet 5. november 2022 jenny_d_b skrev (1 minutt siden): Ang. Ulven: er Cengiz Al sjekka helt ut? Vet han var med i Skal vi danse, men likevel - han sang dårligere de første programmene, kan det være fordi han kom rett derfra / måtte skynde seg mellom? Han kan danse, er sprek, og på Facebook så jeg noen som påpekte at det man ser i øynene hans er logoen til Askepott(?). Han spilte jo i Askepott-filmen. Askepott er også kjent for sin blå kåpe når hun går ut i natta for å finne julestjerna. Fargereferansen kan handle m det. Han har i hvert fall fysikken og er smidig og slank nok til å være ulven! Han har ikke vunnet Gullruten flere ganger, og heller ikke fått en språkpris. Da kan han ikke være Ulven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1978 Del Skrevet 5. november 2022 Fant en interessant video på 'Pølsa' Pettersens instagram. #skaterboy 😄🛹 https://www.instagram.com/p/CNUwIrgJGNl/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenny_d_b Skrevet 5. november 2022 #1979 Del Skrevet 5. november 2022 NordicViking skrev (3 minutter siden): Han har ikke vunnet Gullruten flere ganger, og heller ikke fått en språkpris. Da kan han ikke være Ulven. «Skam» vant Nordens språkpris i 2016. Muligens tynt, særlig siden Cengiz sin karakter vel ikke var introdusert ennå da. Serien har også vunnet en hel skokk med Gullruten, for øvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1980 Del Skrevet 5. november 2022 Det er lite trolig at Cengiz får til å sjonglere både dansing og Maskorama. Må frem og tilbake fra hvert studio flere ganger, og hintene passer lite på han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå