PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1941 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) lilmiss skrev (9 minutter siden): Jeg som trodde Rabagasten ikke var idrettsutøver.. Kan det være Jakob Ingebrigsten, Video ref kveldens hint ? Ganske sikker at Jakob ikke ville vært med på Maskorama. Fokusert på trening til tusen. Endret 5. november 2022 av PinarelloSaCalobra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1942 Del Skrevet 5. november 2022 I kveld fikk vi endelig vite hva som står i hjertetatoveringen til Rabagasten. Er det en person med et nært forhold til sin mor? ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1943 Del Skrevet 5. november 2022 NordicViking skrev (4 minutter siden): I kveld fikk vi endelig vite hva som står i hjertetatoveringen til Rabagasten. Er det en person med et nært forhold til sin mor? ... Hint til sin mor Hege Schøyen. Nummer 5 kan være hint til rekrutt nr 5. I Kompani Lauritzen: 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazarini Skrevet 5. november 2022 #1944 Del Skrevet 5. november 2022 Har ikke tid til å lese hele tråden, så vet ikke om det er nevnt før, men: da Huldra presenterte sang nummer to i kveld, Over the rainbow, så mener jeg at jeg hørte en tydelig trøndersk engelsk-uttale på «Over the rainbow». Ellers snakker jo Huldra østlandsk. Noen som tenkte det samme? Jeg tenker at det på en måte er lettere at den egentlige dialekten til en person skinner gjennom når man sier noe på engelsk. Jeg tenkte på det på nytt da JT foreslo Carina Dahl, hun er jo trønder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1945 Del Skrevet 5. november 2022 Mazarini skrev (Akkurat nå): Har ikke tid til å lese hele tråden, så vet ikke om det er nevnt før, men: da Huldra presenterte sang nummer to i kveld, Over the rainbow, så mener jeg at jeg hørte en tydelig trøndersk engelsk-uttale på «Over the rainbow». Ellers snakker jo Huldra østlandsk. Noen som tenkte det samme? Jeg tenker at det på en måte er lettere at den egentlige dialekten til en person skinner gjennom når man sier noe på engelsk. Jeg tenkte på det på nytt da JT foreslo Carina Dahl, hun er jo trønder. Hun har siste måneden vært i Florida og i Dubai. Så live videoer fra NFL kamper hun var på for et par uker siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 5. november 2022 #1946 Del Skrevet 5. november 2022 Mazarini skrev (1 minutt siden): Har ikke tid til å lese hele tråden, så vet ikke om det er nevnt før, men: da Huldra presenterte sang nummer to i kveld, Over the rainbow, så mener jeg at jeg hørte en tydelig trøndersk engelsk-uttale på «Over the rainbow». Ellers snakker jo Huldra østlandsk. Noen som tenkte det samme? Jeg tenker at det på en måte er lettere at den egentlige dialekten til en person skinner gjennom når man sier noe på engelsk. Jeg tenkte på det på nytt da JT foreslo Carina Dahl, hun er jo trønder. Huldra er Joner. Ikke Carina iallefall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 5. november 2022 #1947 Del Skrevet 5. november 2022 PinarelloSaCalobra skrev (2 minutter siden): Hint til sin mor Hege Schøyen. Nummer 5 kan være hint til rekrutt nr 5. I Kompani Lauritzen: Jeg tror faktisk det kan være noe i det.. og boksehanskene som refererer til mor Heges kjente karakter «Stælken Gundersen» 🤔🥊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1948 Del Skrevet 5. november 2022 frkbibelstripp skrev (1 minutt siden): Jeg tror faktisk det kan være noe i det.. og boksehanskene som refererer til mor Heges kjente karakter «Stælken Gundersen» 🤔🥊 Jepp 😎👍 Og han spilte Dynamitt Harry i Olsenbanden jr. Var en sprengninsknapp i første opptreden. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danspåbordet Skrevet 5. november 2022 #1949 Del Skrevet 5. november 2022 Ulven sier før sangen at det er et hint der, men at det krever litt og ikke er så lett å se. Tenkte først at han måtte være en blå politiker eller idrettsutøver med blå drakt, men så har jeg lurt på om det er for opplagt da. I sangen sier de jo "I have a girlfriend and she is all blue". Er det en som er gift med en blå politiker? Har ikke peiling på hvem det skal være da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 5. november 2022 #1950 Del Skrevet 5. november 2022 Håper rabagasten er Jakob schøyen, jeg tror det er han også, men er skuffet over låtvalgene hans da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1951 Del Skrevet 5. november 2022 diam0nd skrev (1 minutt siden): Håper rabagasten er Jakob schøyen, jeg tror det er han også, men er skuffet over låtvalgene hans da. Håper Rabagasten er Alexander Kristoff. Men alt tyder på at det er Jakob. Årets feteste kostyme og entertainer i Maskorama 😎👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 5. november 2022 #1952 Del Skrevet 5. november 2022 PinarelloSaCalobra skrev (2 minutter siden): Håper Rabagasten er Alexander Kristoff. Men alt tyder på at det er Jakob. Årets feteste kostyme og entertainer i Maskorama 😎👍 Hva med øvrige hint? Høyt og lavt, små marginer, sterke meninger, boller? Og hvilken av påstandene fra forrige lørdag er fleip/fakta, dersom dette er Schøyen? Er han sjenert eller tapt veddemål han angrer på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1953 Del Skrevet 5. november 2022 NordicViking skrev (12 minutter siden): I kveld fikk vi endelig vite hva som står i hjertetatoveringen til Rabagasten. Er det en person med et nært forhold til sin mor? ... Jakob Schøyen Andersen er nevnt, og er en god kandidat. Vil også legge til Kristian Ødegård som en mulig kandidat. Han hadde et nært forhold til sin mor. Han eier også produksjonsselskapet Seefood TV (sammen med to andre), og dette selskapet har vunnet Gullruten 4 ganger for sine produksjoner. Ødegård har også vunnet Gullruten en gang selv. Totalt har han da vunnet Gullruten 5 ganger. Kan det være derfor vi ser tallet 5 på Rabagasten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 5. november 2022 #1954 Del Skrevet 5. november 2022 hintet skrev (1 minutt siden): Hva med øvrige hint? Høyt og lavt, små marginer, sterke meninger, boller? Og hvilken av påstandene fra forrige lørdag er fleip/fakta, dersom dette er Schøyen? Er han sjenert eller tapt veddemål han angrer på? Tror det kan være viktigst å fokusere på fleip eller fakta hintene, dette med høyt og lavt og små marginer kan jo være 90% av norges befolkning, litt ettersom hvordan vi vrir og vrenger på ting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1955 Del Skrevet 5. november 2022 Klarer ikke se for meg Schøyen som Rabagasten. Rabagasten har fremstilt seg selv som en andre beskriver som rimelig frekk. Og som har vist mye følelser på tv. Dette passer ikke på han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 5. november 2022 #1956 Del Skrevet 5. november 2022 En av deltakerne må være noe annet en hvit. (Husk, dette er nrk)…lurer på hvem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 5. november 2022 #1957 Del Skrevet 5. november 2022 Nytt funn som kan peke mot Schøyen: Han hadde stemmen til "bakergutten" i Hakkebakkeskogen i 2016, ref. bollehint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 5. november 2022 #1958 Del Skrevet 5. november 2022 Klappe skrev (Akkurat nå): En av deltakerne må være noe annet en hvit. (Husk, dette er nrk)…lurer på hvem Joner. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1959 Del Skrevet 5. november 2022 hintet skrev (1 minutt siden): Joner. Nettopp. Joner er Huldra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 5. november 2022 #1960 Del Skrevet 5. november 2022 hintet skrev (5 minutter siden): Hva med øvrige hint? Høyt og lavt, små marginer, sterke meninger, boller? Og hvilken av påstandene fra forrige lørdag er fleip/fakta, dersom dette er Schøyen? Er han sjenert eller tapt veddemål han angrer på? Tror man har lagt endel hint for at man skal tro at Rabagasten er idrettsutøver. Derav marginer. De hintene kan jo bety så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå