Peppa88 Skrevet 5. november 2022 #1861 Del Skrevet 5. november 2022 You'reNothingToMe skrev (1 minutt siden): Marion har vært innom kg igjen . Det hun sier om bursdag og navnedag. For det kan ingen klare å finne ut selv uten å lese her? Om hun har funnet det ut selv, eller et annet sted kommer vel på det samme. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryloulou Skrevet 5. november 2022 #1862 Del Skrevet 5. november 2022 Fiorella skrev (1 minutt siden): Så lei av at Marion sier "jeg har funnet ut.." Hun har jo funnet det ut ved å lese her. Det er jo ikke feil. Jeg finner ut av ting ukentlig ved å lese på Internett😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. november 2022 #1863 Del Skrevet 5. november 2022 Fiorella skrev (1 minutt siden): Hipparchia skrev (1 minutt siden): Kan Rabbagasten være en som er homofil? En ring i høyre øre var jo "homoøret" i hvert fall når jeg var ungdom. Nei det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 5. november 2022 #1864 Del Skrevet 5. november 2022 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 5. november 2022 #1865 Del Skrevet 5. november 2022 mariomann1 skrev (Akkurat nå): Ja, og han har vært i nyhetene i anledning fisking der han er enda mer "skitten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1866 Del Skrevet 5. november 2022 Hipparchia skrev (4 minutter siden): Kan Rabbagasten være en som er homofil? En ring i høyre øre var jo "homoøret" i hvert fall når jeg var ungdom. Kanskje Morten Hegseth? Han er jo dommer på Skal vi danse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 5. november 2022 #1867 Del Skrevet 5. november 2022 Peppa88 skrev (1 minutt siden): For det kan ingen klare å finne ut selv uten å lese her? Om hun har funnet det ut selv, eller et annet sted kommer vel på det samme. I fjor sa hun flere ting som ble skrevet her. Ylv-is blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1868 Del Skrevet 5. november 2022 You'reNothingToMe skrev (Akkurat nå): I fjor sa hun flere ting som ble skrevet her. Ylv-is blant annet. Ser ikke problemet, folk her inne er dritsmarte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1869 Del Skrevet 5. november 2022 You'reNothingToMe skrev (Akkurat nå): I fjor sa hun flere ting som ble skrevet her. Ylv-is blant annet. Ja, jeg husker den. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff82 Skrevet 5. november 2022 #1870 Del Skrevet 5. november 2022 De på Kg mener hun siterer derfra og det samme mener de på jodel🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. november 2022 #1871 Del Skrevet 5. november 2022 HVORFOR må folk rekke tunge når folk skal spise lørdagskoset sitt?!? 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 5. november 2022 #1872 Del Skrevet 5. november 2022 Fiorella skrev (6 minutter siden): Så lei av at Marion sier "jeg har funnet ut.." Ja, kan hun ikke bare si at damene på kg har funnet ut? Vil vel ikke ha på seg at hun leser her inne, men da får hun la være å sitere ordrett det hun leser her! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1873 Del Skrevet 5. november 2022 Det er jo det samme som blir diskutert på KG, jodel og facebook. Sikkert andre steder og, så at hun skulle ta det akkurt herfra er jo ikke sikkert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shower harvey Skrevet 5. november 2022 #1874 Del Skrevet 5. november 2022 Hun sier hun leser på jodel, så tror heller hun får det derfra 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1875 Del Skrevet 5. november 2022 Dandy! Hvis det IKKE er Maud, så blir jeg sjokkert 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2022 #1876 Del Skrevet 5. november 2022 WOO-HOO!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1877 Del Skrevet 5. november 2022 JADA😁😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1878 Del Skrevet 5. november 2022 Gøy at det var Maud, at hun har deltatt. Og hun er flink til å synge! Godt jobba Maud Angelica! 19 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1879 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg trodde det var ALT for obvious men det var jo henne! Så kult 😄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 5. november 2022 #1880 Del Skrevet 5. november 2022 Det måtte jo være henne, Agnetesh var nok et bra forslag, men med det insta-inlegget om det med store bokstaver kan de ikke bruke en ren blåkopi av det på andre folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå