Ice-91 Skrevet 5. november 2022 #1801 Del Skrevet 5. november 2022 Jakob Schøyen Andersen - Rabagasten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. november 2022 #1802 Del Skrevet 5. november 2022 Kan ulven være Isak dreyer? Han har jo skrevet bok, og flere hint kam passe til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeahliza Skrevet 5. november 2022 #1803 Del Skrevet 5. november 2022 Kan rabagasten være onkel p? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 5. november 2022 #1804 Del Skrevet 5. november 2022 Pølsevann skrev (4 minutter siden): Rabagasten bærer følelsene på utsiden.. er det en mann som stadig gråter på TV? Det er hvertfall ikke Vinnie. Odd Magnus Wilhelmson har spilt i et teaterstykke som fikk frem følelsene hos mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. november 2022 #1805 Del Skrevet 5. november 2022 kkija skrev (11 minutter siden): Jeg mener ikke dette som noe dårlig men jeg synes ulven står litt feminint… Kanskje det er en litt mer feminin mann? Men i såfall hvem?? Erlend Elias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1806 Del Skrevet 5. november 2022 Apekatten skrev (Akkurat nå): Kan ulven være Isak dreyer? Han har jo skrevet bok, og flere hint kam passe til han. Jeg har hatt Isak Dreyer fra start av fordi jeg ikke finner noen å oppdatere, men jeg klarer ikke å se for meg at han klarer å nå det energinivået 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1807 Del Skrevet 5. november 2022 yeahliza skrev (Akkurat nå): Kan rabagasten være onkel p? Jeg tenkte på han og, men synes ikke stemmen stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1808 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Nå høres Ulven helt ut som Alex Rosen! Energien stemmer også med han. Han skriver for en eller annen avis også.. eller var det bok? Om aksjer og sånt. Endret 5. november 2022 av Pølsevann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. november 2022 #1809 Del Skrevet 5. november 2022 Er ulven en høyre-politiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1810 Del Skrevet 5. november 2022 Ulven - blå politiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1811 Del Skrevet 5. november 2022 Apekatten skrev (Akkurat nå): Er ulven en høyre-politiker? Haha akkurat samtidig 😄 men litt for obvious? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeahliza Skrevet 5. november 2022 #1812 Del Skrevet 5. november 2022 addict skrev (1 minutt siden): Ulven - blå politiker? Ordførersmykke? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. november 2022 #1813 Del Skrevet 5. november 2022 addict skrev (Akkurat nå): Haha akkurat samtidig 😄 men litt for obvious? Mulig 🤔 Men det var også Birgit skarstein med kostymet sitt, så man vet jo aldri🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. november 2022 #1814 Del Skrevet 5. november 2022 yeahliza skrev (3 minutter siden): Kan rabagasten være onkel p? Jeg tenkte også på ham. Nevnte det for samboeren, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1815 Del Skrevet 5. november 2022 Apekatten skrev (1 minutt siden): Mulig 🤔 Men det var også Birgit skarstein med kostymet sitt, så man vet jo aldri🤷🏻♀️ Ja og hintene skal jo bli mer og mer tydelige så.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. november 2022 #1816 Del Skrevet 5. november 2022 Okei koster ekstra å komme seg på scenen, må jo være en politiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1817 Del Skrevet 5. november 2022 Di Derre har jo en låt som heter Blå Himmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kongletoppen Skrevet 5. november 2022 #1818 Del Skrevet 5. november 2022 Føler ulven er den vanskeligste ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. november 2022 #1819 Del Skrevet 5. november 2022 Borte bra, men hjemme best - Huldra sitt hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1820 Del Skrevet 5. november 2022 addict skrev (1 minutt siden): Okei koster ekstra å komme seg på scenen, må jo være en politiker? Personen som er Ulven har språkpris eller gullruten... Passer ikke med politiker. Er nok noen som ikke synger, men som likevel har vært mye foran skjermen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå