KTK Skrevet 5. november 2022 #1781 Del Skrevet 5. november 2022 Hyllest til Ari Behn Jan Thomas mener sikkert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkija Skrevet 5. november 2022 #1782 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg mener ikke dette som noe dårlig men jeg synes ulven står litt feminint… Kanskje det er en litt mer feminin mann? Men i såfall hvem?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 5. november 2022 #1783 Del Skrevet 5. november 2022 Finnes det en oppdatert samling av alle hint et sted? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1784 Del Skrevet 5. november 2022 Chord skrev (2 minutter siden): Er ikke Pølsa, Skavlan og de fleste andre dere foreslår for ulven litt tykkere i livet? Dette er en ganske slank ulv ser jeg. De kan jo bruke Hold-In i livet, så jeg utelukker ikke noe. Men ser at han har slanke ben, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1785 Del Skrevet 5. november 2022 kkija skrev (1 minutt siden): Jeg tror det pga stemmen ig noe mer, men ikke alle hintene passer Jeg tenkte veldig på han hele uken og har tenkt stemmen passer, så har satt mitt gjett på han nå. Veldig gøy om det er han som kan showe sånn 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. november 2022 #1786 Del Skrevet 5. november 2022 Digger denne versjonen av Oops I did it again 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkija Skrevet 5. november 2022 #1787 Del Skrevet 5. november 2022 1 minutt siden, Tinkabell said: Huldra er Raylee! Bare se på instakontoen hennes hvor hun har et klipp hvor hun synger den sangen Har tenkt på det samme men det minnes litt mer om Alexandra enn raylee. Men du er inne på noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1788 Del Skrevet 5. november 2022 De hestene må jo bety noe i forhold til Huldra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 5. november 2022 #1789 Del Skrevet 5. november 2022 Spoiler I dag hørtes Dandy VELDIG ut som Agnetesh. Og hun er også kunstner bare sånn at dere vet det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkija Skrevet 5. november 2022 #1790 Del Skrevet 5. november 2022 Just now, rytme said: Reveal hidden contents I dag hørtes Dandy VELDIG ut som Agnetesh. Og hun er også kunstner bare sånn at dere vet det. Helt enig, hun var den første jeg tenkte på når jeg hørte dandy i første program. Men mange av hintene passer like bra som til Maud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 5. november 2022 #1791 Del Skrevet 5. november 2022 kkija skrev (1 minutt siden): Helt enig, hun var den første jeg tenkte på når jeg hørte dandy i første program. Men mange av hintene passer like bra som til Maud. Når jeg tenker meg om har hun malt kongen, selger maleri av hans mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1792 Del Skrevet 5. november 2022 rytme skrev (Akkurat nå): Når jeg tenker meg om har hun malt kongen, selger maleri av hans mener jeg. Det stemmer. Kanskje det er Agnetesh, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 5. november 2022 #1793 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Er rabagasten faktisk en rapper? Endret 5. november 2022 av You'reNothingToMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. november 2022 #1794 Del Skrevet 5. november 2022 Rabagasten bærer følelsene på utsiden.. er det en mann som stadig gråter på TV? Det er hvertfall ikke Vinnie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. november 2022 #1795 Del Skrevet 5. november 2022 Pølsevann skrev (Akkurat nå): Rabagasten bærer følelsene på utsiden.. er det en mann som stadig gråter på TV? Det er hvertfall ikke Vinnie. Matoma kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 5. november 2022 #1796 Del Skrevet 5. november 2022 Sene kvelder og sommerdager, vært programleder for et kveldsprogram og typ sommeråpent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. november 2022 #1797 Del Skrevet 5. november 2022 Pølsevann skrev (1 minutt siden): Rabagasten bærer følelsene på utsiden.. er det en mann som stadig gråter på TV? Det er hvertfall ikke Vinnie. Jeg har satt opp Mikkel Niva foreløpig, og han er en mann som bærer følelsene på utsiden av kroppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 5. november 2022 #1798 Del Skrevet 5. november 2022 SUPERMIRI skrev (7 minutter siden): Finnes det en oppdatert samling av alle hint et sted? 🙈 https://www.vg.no/spesial/2022/maskorama/ Syntes VG er gode der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 5. november 2022 #1799 Del Skrevet 5. november 2022 Kan Dandy være Sandra Borch?? Skudd fra hofta, men jeg syntes det ser ut som om det er en veldig liten person inni det kostymet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 5. november 2022 #1800 Del Skrevet 5. november 2022 Ulven = Tix? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå