Viki6 Skrevet 2. november 2022 #1621 Del Skrevet 2. november 2022 NordicViking skrev (10 timer siden): Hvorfor får Zombien brev fra Afrika, mon tro? Brevene har frimerker fra flere afrikanske land, bl.a. Guinea og Ekvatorial-Guinea. Antydes det en form for Nigeria-svindel - ref. gullmyntene? Her er et eksempel: .. Er ikke faren til Bilal Araber da 🙂? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1622 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg tror ikke rabagasten er idrettsutøver. Det er isåfall alt for tydelig, iom at rabagasten er "sporty", og de villeder med hint som "har vært høyt og lavt". Vi har allerede en idrettsutøver i Birgit Skarstein i årets Maskorama, og jeg tror dette er en komiker eller en annen scenevant person. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 2. november 2022 #1623 Del Skrevet 2. november 2022 Peppa88 skrev (38 minutter siden): Jeg tror ikke rabagasten er idrettsutøver. Det er isåfall alt for tydelig, iom at rabagasten er "sporty", og de villeder med hint som "har vært høyt og lavt". Vi har allerede en idrettsutøver i Birgit Skarstein i årets Maskorama, og jeg tror dette er en komiker eller en annen scenevant person. Jeg er enig, har vært inne på Aksel Hennie eller annen skuespiller/komiker. Hver gang jeg har prøvd å google "frekkhetens nådegave" for å se om jeg kunne finne noe der, så er dette ofte noe politikere sier om hverandre. Så derfor har tanken om politiker også vært i bakhodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2. november 2022 #1624 Del Skrevet 2. november 2022 Enig i at Rabagasten ikke er idrettsutøver. Men det er en relativt ung mann med veldig god kondis. Blir null andpusten av å rappe og danse. Og en med et nært forhold til mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 2. november 2022 #1625 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) lilmiss skrev (20 minutter siden): Jeg er enig, har vært inne på Aksel Hennie eller annen skuespiller/komiker. Hver gang jeg har prøvd å google "frekkhetens nådegave" for å se om jeg kunne finne noe der, så er dette ofte noe politikere sier om hverandre. Så derfor har tanken om politiker også vært i bakhodet mitt. Politikeren mangler kanskje i årets utgave ja, men vil det ikke kunne anes som litt "useriøst" å bruke tid på Maskorama for en politiker slik som situasjonen i verden er nå? Antar at de fleste har viktigere oppgaver enn å underholde folket for tiden, men mulig noen synes det er "innafor". Dersom politikerne tar avstand denne runden, så er jeg absolutt med på komiker-sporet. Henrik Farley, som også er YouTuber, har vel blitt nevnt her inne tidligere. Canada-linken via lønnebladet er grei (dersom det er det bladet skal symbolisere), men får vi de øvrige hintene til å stemme? Han var med på Beat for beat i 2020, men har ikke funnet noe klipp der han synger... Eller er vi tilbake på Thodesen, som mange føler stemmen kan passe på? Har noen tatt en nærmere kikk på han og hintene? Endret 2. november 2022 av hintet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1626 Del Skrevet 2. november 2022 Enig i at det også kan være politiker eller andre i lignende posisjoner! Rabagasten sier at små marginer kan skille et godt eller dårlig utfall. Det kan absolutt ha noe med politikk å gjøre! Synes stemmen er veldig lik Henrik Thodesen, men får det ikke til å stemme med hintene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1627 Del Skrevet 2. november 2022 Bjørnar Moxness har et nært forhold til sin mor. Og partiet hans, Rødt, har stjerne som logo. Må sjekke ut mer her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 2. november 2022 #1628 Del Skrevet 2. november 2022 Peppa88 skrev (6 minutter siden): Enig i at det også kan være politiker eller andre i lignende posisjoner! Rabagasten sier at små marginer kan skille et godt eller dårlig utfall. Det kan absolutt ha noe med politikk å gjøre! Synes stemmen er veldig lik Henrik Thodesen, men får det ikke til å stemme med hintene. Hvis jeg måtte peke på en politiker, syns jeg stemmemessig at Torbjørn Røe Isaksen passer best. Hvis jeg skal tenke komiker/entertainer er Henrik Elvestad høyt oppe på min liste. Veldig mange av hintene passer på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 2. november 2022 #1629 Del Skrevet 2. november 2022 Peppa88 skrev (Akkurat nå): Bjørnar Moxness har et nært forhold til sin mor. Og partiet hans, Rødt, har stjerne som logo. Må sjekke ut mer her.. Nå begynner det å nærme seg litt en teori i mitt hode iallefall.. Han (og partiet) var vel et av navnene som dukket opp under litt googling på frekkhetens nådegave. Uten at det behøver å bety mer enn at han bør sjekkes ut litt, for å se om mer hint kan passe. Er det noen politikere som har vært på kant med loven, mtp politisirener i en hint video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybuggy Skrevet 2. november 2022 #1630 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg repeterer det jeg skrev i en tidligere post om Mimir Kristjansson, han kan fort være Rabagasten: Små marginer: passer både på de små marginene i politikken, og på temaene Mimir engasjerer seg i (bl.a økonomi/fattigdom) Rappkjefta, rebelsk, sterke meninger Mye omtalt i media og kommentarfelt Snakker ofte om humor vs alvor i intervjuer Blir ofte kalt klovn, løs kanon, frekk o.l Har vært høyt og lavt: oppvekst med syk mor, men er nå på Stortinget Lønn for strevet: kjemper mot sosial ulikhet Tatovering: har skrevet boka "Mamma er trygda" Skater med et rødt røykbluss: partiet Rødt Tagging: har deltatt i aksjoner med sprayflasker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hintet Skrevet 2. november 2022 #1631 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Ladybuggy skrev (15 minutter siden): Jeg repeterer det jeg skrev i en tidligere post om Mimir Kristjansson, han kan fort være Rabagasten: Små marginer: passer både på de små marginene i politikken, og på temaene Mimir engasjerer seg i (bl.a økonomi/fattigdom) Rappkjefta, rebelsk, sterke meninger Mye omtalt i media og kommentarfelt Snakker ofte om humor vs alvor i intervjuer Blir ofte kalt klovn, løs kanon, frekk o.l Har vært høyt og lavt: oppvekst med syk mor, men er nå på Stortinget Lønn for strevet: kjemper mot sosial ulikhet Tatovering: har skrevet boka "Mamma er trygda" Skater med et rødt røykbluss: partiet Rødt Tagging: har deltatt i aksjoner med sprayflasker Mye Interessant her, men blir det for vagt? Og stemmen, passer den? Rabagasten gjør ellers noen brukbare triks på skateboardet (dersom han ikke har leid inn stuntmann), ser vi for oss Mimir gjøre det? Endret 2. november 2022 av hintet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1632 Del Skrevet 2. november 2022 Ladybuggy skrev (13 minutter siden): Jeg repeterer det jeg skrev i en tidligere post om Mimir Kristjansson, han kan fort være Rabagasten: Små marginer: passer både på de små marginene i politikken, og på temaene Mimir engasjerer seg i (bl.a økonomi/fattigdom) Rappkjefta, rebelsk, sterke meninger Mye omtalt i media og kommentarfelt Snakker ofte om humor vs alvor i intervjuer Blir ofte kalt klovn, løs kanon, frekk o.l Har vært høyt og lavt: oppvekst med syk mor, men er nå på Stortinget Lønn for strevet: kjemper mot sosial ulikhet Tatovering: har skrevet boka "Mamma er trygda" Skater med et rødt røykbluss: partiet Rødt Tagging: har deltatt i aksjoner med sprayflasker Var inne på Mimir, men synes stemmen hans er for grov til å passe til rabagasten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1633 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Faren til Bjørnar Moxnes bor i Canada edit: evt har bodd, gammel artikkel Endret 2. november 2022 av Peppa88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 2. november 2022 #1634 Del Skrevet 2. november 2022 Har Moxnes vært på kanten med loven? Har ikke stor innsikt i politikere, men tenker politisirenen i en hint video var et viktig hint, men det behøver jo ikke nødvendigvis bety dømt for noe. Men at det har vært noe trøbbel der en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaskedInsider Skrevet 2. november 2022 #1635 Del Skrevet 2. november 2022 21 hours ago, NordicViking said: Et litt bedre bilde av Rabagastens tatovering. Nå kan vi se bokstavene M og A. Kan det være MAMMA, eller kan det være et navn - Ma...? .. Det 5 tallet er jo ett Amerikansk interstate skilt. Interstate 5 går fra Mexico og opp til Canada på vestkysten igjennom California, Oregon og Washington state. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 2. november 2022 #1636 Del Skrevet 2. november 2022 hintet skrev (7 minutter siden): Mye Interessant her, men blir det for vagt? Og stemmen, passer den? Rabagasten gjør ellers noen brukbare triks på skateboardet (dersom han ikke har leid inn stuntmann), ser vi for oss Mimir gjøre det? Det der har jeg lurt mye på! Om det er de selv eller andre som er med på innspilling av disse hint videoene. Kan tro på at stunt personer er brukt, men også at de må ha vært med på filmingen selv, men alt sånt øker jo sjanse for avsløringer, fordi det er flere involvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 2. november 2022 #1637 Del Skrevet 2. november 2022 lilmiss skrev (1 minutt siden): Har Moxnes vært på kanten med loven? Har ikke stor innsikt i politikere, men tenker politisirenen i en hint video var et viktig hint, men det behøver jo ikke nødvendigvis bety dømt for noe. Men at det har vært noe trøbbel der en gang Han ble anmeldt for brudd på taushetsplikten for noen år tilbake. Ellers sitter han i stortingets utenriks- og forsvarskomite, uten at jeg tror sistnevnte har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 2. november 2022 #1638 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) MaskedInsider skrev (2 minutter siden): Det 5 tallet er jo ett Amerikansk interstate skilt. Interstate 5 går fra Mexico og opp til Canada på vestkysten igjennom California, Oregon og Washington state. Kan jo være at personen er født i, eller har familie fra/i USA/Canada? Endret 2. november 2022 av lilmiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybuggy Skrevet 2. november 2022 #1639 Del Skrevet 2. november 2022 4 minutter siden, lilmiss said: Har Moxnes vært på kanten med loven? Har ikke stor innsikt i politikere, men tenker politisirenen i en hint video var et viktig hint, men det behøver jo ikke nødvendigvis bety dømt for noe. Men at det har vært noe trøbbel der en gang Mimir K har vært dømt for sivil ulydighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 2. november 2022 #1640 Del Skrevet 2. november 2022 lilmiss skrev (13 minutter siden): Har Moxnes vært på kanten med loven? Har ikke stor innsikt i politikere, men tenker politisirenen i en hint video var et viktig hint, men det behøver jo ikke nødvendigvis bety dømt for noe. Men at det har vært noe trøbbel der en gang Tenker det er lyden av ambulanse, jeg 🚨🚑🩹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå