PinarelloSaCalobra Skrevet 29. oktober 2022 #1341 Del Skrevet 29. oktober 2022 Dupers skrev (Akkurat nå): Er det bare jeg som ikke synes det høres ut som at huldra er en profesjonell sanger? Jeg synes ikke hun treffer og holder tonene som hun burde, men hun synger jo fortsatt så pass bra at jeg tror det er en skuespiller med formell utdanning Janne Formoe 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. oktober 2022 #1342 Del Skrevet 29. oktober 2022 Tradegy skrev (2 minutter siden): Men innerst inne, så er det jo litt kult at det ikke er obvious òg? 😁 Jeg elsker å ta feil. Det beviser at konseptet funker på et vis I år var jo Ingrid skyhøyt oppe, men i "feil" kostyme Enig. Tap og vinn med samme sinn, sier man. Det er bra at det ikke er altfor enkelt, for da hadde mye av moroa vært borte. 5 masker igjen!!! 🔎🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. oktober 2022 #1343 Del Skrevet 29. oktober 2022 Anonyym97 skrev (21 minutter siden): Blir lei meg på Bilal sine vegne når folk ikke hører det er han!😭😂😂 Ja🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 29. oktober 2022 #1344 Del Skrevet 29. oktober 2022 Stavangebrud2012 skrev (9 minutter siden): Koselig å se at Marion ser skikkelig gravid ut:) Andre som så det? Det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Er det offentlig at hun er gravid eller antar du? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 29. oktober 2022 #1345 Del Skrevet 29. oktober 2022 PinarelloSaCalobra skrev (1 minutt siden): Janne Formoe 😎 Holder fortsatt på Alexandra Joner, men idag syns jeg stemmen ligna litt på Janne Formoe faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 29. oktober 2022 #1346 Del Skrevet 29. oktober 2022 Dupers skrev (7 minutter siden): Er det bare jeg som ikke synes det høres ut som at huldra er en profesjonell sanger? Jeg synes ikke hun treffer og holder tonene som hun burde Uenig i det. Syns Huldra sang veldig bra. En annen ting som ofte skinner igjennom hos de som ikke er proffe artister er engelsk-uttalelsen. Tror fortsatt det er Alexandra Joner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 29. oktober 2022 #1347 Del Skrevet 29. oktober 2022 Syntes tydelig at Rabagasten skal vise til å ha hue på skjeve. Noe Alexander Kristoff ofte gjør når han er i siget og kjører på. Blitt litt "mobbet" for det i media. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 29. oktober 2022 #1348 Del Skrevet 29. oktober 2022 ltfutt skrev (Akkurat nå): Uenig i det. Syns Huldra sang veldig bra. En annen ting som ofte skinner igjennom hos de som ikke er proffe artister er engelsk-uttalelsen. Tror fortsatt det er Alexandra Joner. Jeg har falt helt ut, men hørte Huldra i bakgrunnen i dag og syntes det var noe likhet med Hilde Louise Asbjørnsen her, hun kan definitivt synge, er underholder av rang og har noe særdeles sassy over seg. Har ikke fått med meg de siste hintene så aner ikke om det kan stemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 29. oktober 2022 #1349 Del Skrevet 29. oktober 2022 Stjernene på skuldra til Rabagasten kan vise til Europamester tittelen til Alex. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. oktober 2022 #1350 Del Skrevet 29. oktober 2022 Syns hintene er så vanskelige😂 Ingrid Linhave kan jo synge!!!😯 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. oktober 2022 #1351 Del Skrevet 29. oktober 2022 I tilfelle noen fortsatt tror at Jon Almaas gjemmer seg bak en av maskene, så kan vi "legge denne død". Jon Almaas har kommentert sjakk på NRK2 i hele kveld. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 29. oktober 2022 #1352 Del Skrevet 29. oktober 2022 luna1 skrev (4 minutter siden): Jeg har falt helt ut, men hørte Huldra i bakgrunnen i dag og syntes det var noe likhet med Hilde Louise Asbjørnsen her, hun kan definitivt synge, er underholder av rang og har noe særdeles sassy over seg. Har ikke fått med meg de siste hintene så aner ikke om det kan stemme. Jeg har egentlig også ramla ut i år. Men dette var jo et godt forslag ut fra sangstemmen ivertfal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 29. oktober 2022 #1353 Del Skrevet 29. oktober 2022 ltfutt skrev (1 minutt siden): Jeg har egentlig også ramla ut i år. Men dette var jo et godt forslag ut fra sangstemmen ivertfal! Hilde Louise Asbjørnsen synger kanske enda bedre enn Huldra gjør her, men samtidig har Hilde Louise et enormt spenn i registeret sitt, kan synge alt mulig og garantert manipulere stemmen uten problemer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. oktober 2022 #1354 Del Skrevet 29. oktober 2022 Må nok gi meg 🙃. Dandy er vel Maud. Kom jo en englefjær der i dag. Engleskolen til Martha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 29. oktober 2022 #1355 Del Skrevet 29. oktober 2022 Bommer litt på tekst, men liker å by på seg selv Alex 😉 https://www.tv2.no/video/underholdning/senkveld/proffsyklist-alexander-kristoff-forsoeker-seg-i-talentkonkurransen/971993/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 29. oktober 2022 #1356 Del Skrevet 29. oktober 2022 PinarelloSaCalobra skrev (16 minutter siden): Stjernene på skuldra til Rabagasten kan vise til Europamester tittelen til Alex. PinarelloSaCalobra skrev (20 minutter siden): Stjernene på skuldra til Rabagasten kan vise til Europamester tittelen til Alex. Han og familien var på ferie i Tyrkia forrige helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 29. oktober 2022 #1357 Del Skrevet 29. oktober 2022 luna1 skrev (4 minutter siden): Hilde Louise Asbjørnsen synger kanske enda bedre enn Huldra gjør her, men samtidig har Hilde Louise et enormt spenn i registeret sitt, kan synge alt mulig og garantert manipulere stemmen uten problemer. De klarer vel uansett ikke å gi 100% inne i disse kostymene. Så en må kanskje trekke fra litt prestasjonsmessig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 29. oktober 2022 #1358 Del Skrevet 29. oktober 2022 Matas skrev (3 minutter siden): Han og familien var på ferie i Tyrkia forrige helg. Tror jeg faktisk ikke! Var det tidligere og la det ut senere. Er veldig sikker på Alex her 😎😉 Mye likt i stemmen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 29. oktober 2022 #1359 Del Skrevet 29. oktober 2022 PinarelloSaCalobra skrev (Akkurat nå): Tror jeg faktisk ikke! Var det tidligere og la det ut senere. Er veldig sikker på Alex her 😎😉 Mye likt i stemmen også. I følge kona hans og han selv var de der i forrige uke. Kona har lagt ut flere bilder av det på Instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 29. oktober 2022 #1360 Del Skrevet 29. oktober 2022 PinarelloSaCalobra skrev (1 minutt siden): Tror jeg faktisk ikke! Var det tidligere og la det ut senere. Er veldig sikker på Alex her 😎😉 Mye likt i stemmen også. Det sagt, det er et veldig godt tips. Kanskje det er en annen syklist? Jeg blir så forvirra av Rabagasten😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå