Auri Skrevet 26. oktober 2022 #1121 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg tror ikke det er en krone, jeg tror det bare er en hårtust. Men en tåre er det helt klart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 26. oktober 2022 #1122 Del Skrevet 26. oktober 2022 Winterbird skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt på Huldra.. Noen tanker om den blå R-en på døra? Har Huldra kanskje en link til Rabagasten? Om man f.eks forutsetter at Rabagasten er Henrik Thodesen, så har han vært med i 71°nord samtidig med Alexandra Joner 🕵🏻♀️🔍 Tomine Harket satt fast i trikkedøra på Ruter. Jeg blir gal av dette 😂 R’en kan jo også stå for forbokstavene på for og etternavn på regissør av kortfilmen hun debuterte som skuespiller i - Robert Rønning. Hun sparker jo inn/opp døra som kan være synonymt med at hun kommer videre i karrieren pluss at hun jo spiller en gangsterdame som er ganske rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. oktober 2022 #1123 Del Skrevet 26. oktober 2022 Når jeg ser på Rabagasten, synes jeg han ligner på Rasmus Wold Sportsidiot, kjapp i replikkene, og han bruker ørering uironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 26. oktober 2022 #1124 Del Skrevet 26. oktober 2022 Nordensparadis skrev (6 timer siden): Bjørn Einar romøren! Rabagasten hadde vel brede skuldre? Romøren har alltid vært tynn, passer i så måte bedre som Ulven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. oktober 2022 #1125 Del Skrevet 26. oktober 2022 Tradegy skrev (2 timer siden): Det gir jo veldig mening Sitter å studerer Rabagasten. I første hintfilm er de ved Akerselva i Oslo, og jeg får altså så Skam-vibber. Har satt Tarjei Sandvik Moe, Henrik Holm og Thomas Hayes i parentes på "Tilfelle Rottefelle"-liste Stilig med masse kloke hoder her inne! Mitt eget, er hèlt ubrukelig DEt som er fint er jo at man kan hive ut ledetråder, så er det alltid noen som kan hjelpe med å tolke de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. oktober 2022 #1126 Del Skrevet 26. oktober 2022 Tradegy skrev (46 minutter siden): Når jeg ser på Rabagasten, synes jeg han ligner på Rasmus Wold Sportsidiot, kjapp i replikkene, og han bruker ørering uironisk Den var jo ikke så dum i og med at Rabagasten har masse ulik sportbekledning på seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 26. oktober 2022 #1127 Del Skrevet 26. oktober 2022 Rabagasten har veldig mye stjerner på seg, hva kan det bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. oktober 2022 #1128 Del Skrevet 26. oktober 2022 Sikkert feil, men hva med Linn Skåber som Frøya? Avisene, fast i panelet på nytt på nytt. Skuespiller og skrevet serier. Låven, var med i nissene på låven...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. oktober 2022 #1129 Del Skrevet 26. oktober 2022 rosemarin skrev (16 minutter siden): Rabagasten har veldig mye stjerner på seg, hva kan det bety? Manglerud Star, ishockey 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. oktober 2022 #1130 Del Skrevet 26. oktober 2022 Viki6 skrev (4 minutter siden): Sikkert feil, men hva med Linn Skåber som Frøya? Avisene, fast i panelet på nytt på nytt. Skuespiller og skrevet serier. Låven, var med i nissene på låven...... Hun hadde show 15 oktober i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. oktober 2022 #1131 Del Skrevet 26. oktober 2022 Marsh skrev (1 minutt siden): Hun hadde show 15 oktober i Trondheim Ok,det burde jeg ha sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. oktober 2022 #1132 Del Skrevet 26. oktober 2022 Tradegy skrev (3 timer siden): Det gir jo veldig mening Sitter å studerer Rabagasten. I første hintfilm er de ved Akerselva i Oslo, og jeg får altså så Skam-vibber. Har satt Tarjei Sandvik Moe, Henrik Holm og Thomas Hayes i parentes på "Tilfelle Rottefelle"-liste Stilig med masse kloke hoder her inne! Mitt eget, er hèlt ubrukelig Og han gutten med skatebrettet ligner SÅ på Jonas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 26. oktober 2022 #1133 Del Skrevet 26. oktober 2022 Det står «MOM» under brettet til Rabagasten. Han har også en tatovering med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 26. oktober 2022 #1134 Del Skrevet 26. oktober 2022 Winterbird skrev (3 minutter siden): Det står «MOM» under brettet til Rabagasten. Han har også en tatovering med det Tror det er Jakob Skøyen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. oktober 2022 #1135 Del Skrevet 26. oktober 2022 Winterbird skrev (6 minutter siden): Det står «MOM» under brettet til Rabagasten. Han har også en tatovering med det Det kan også være WOW. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. oktober 2022 #1136 Del Skrevet 26. oktober 2022 Det er mulig dette er et skudd i blinde, men jeg kaster det ut likevel. Det er et dyr - sau/geit/reinsdyr/??? - som er malt der Rabagasten tagger. Det ser nokså "nytt" ut i forhold til det andre som er malt der. Vet ikke om det har noe relevans. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. oktober 2022 #1137 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hvorfor har Rabagasten et bluss i hånda? Bluss er noe jeg vanligvis forbinder med fotballsupportere - såkalte 'Ultras', og ikke med skatere. Kan Rabagasten være en hard-core fotballsupporter? ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. oktober 2022 #1138 Del Skrevet 26. oktober 2022 NordicViking skrev (14 minutter siden): Det er mulig dette er et skudd i blinde, men jeg kaster det ut likevel. Det er et dyr - sau/geit/reinsdyr/??? - som er malt der Rabagasten tagger. Det ser nokså "nytt" ut i forhold til det andre som er malt der. Vet ikke om det har noe relevans. ... Bukkene Bruse? Eller en rein 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. oktober 2022 #1139 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) 15 minutter siden, NordicViking said: Hvorfor har Rabagasten et bluss i hånda? Bluss er noe jeg vanligvis forbinder med fotballsupportere - såkalte 'Ultras', og ikke med skatere. Kan Rabagasten være en hard-core fotballsupporter? ... Åh! Et skudd i blinde her også. Men kan det være en av Iskrigerne? Vålerenga hockey? Kan ikke så mange navn på rams, men når jeg tenker meg om, har jeg sett en av de på skateboard. Jørgen Karterud, eller Glenn Jensen. Så kommer mange til å si at disse profilene ikke er kjente nok. Men "Iskrigerne" er veldig populært. Karterud har også vært med i Fangene på fortet. Den bukken som er nymalt, var godt observert! 🥰 Hvilket dyr kommer man på? Tenkte Vær som i stjernetegnet. Holdt på å si tyr, men den ser vel ikke slik ut Endret 26. oktober 2022 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. oktober 2022 #1140 Del Skrevet 26. oktober 2022 Smurfii skrev (På 16.10.2022 den 19.02): Syns ingen av de sang dårlig, jeg..😅 Rabagasten tror jeg kanskje er randulle. Må innrømme at jeg ikke visste hvem det var for to uker siden. Så lite vet jeg om YouTubere. 🙄 Men Sander Austad Dale - bedre kjent som Randulle - er en av Norges aller største YouTubere. Han har på kort tid skapt en solid følgerskare hvor fotball, FIFA og gaming henger høyt. Jeg har ikke fått sjekket om han er opptatt med andre ting på lørdagene. Fant et interessant bilde av ham: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå