NordicViking Skrevet 24. oktober 2022 #1001 Del Skrevet 24. oktober 2022 Kanaia skrev (1 time siden): Nå begynner jeg å helle mot Mia Hundvin som Frøya. Hun jobber innen TV-produksjon (der de kutter på introen). Hun jobber for produksjonsselskapet Funkenhauser som lager "Brille" (brillene) Ah, der falt den biten også på plass. Trodde det kanskje var en referanse til Kjersti Bergesen, siden hun bruker briller. Men nå ser jeg at dette hintet faktisk passer bedre på Mia. Er vi på sporet av noe her, mon tro? Er det noen som vet om hun kan synge? 🔎🔎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. oktober 2022 #1002 Del Skrevet 24. oktober 2022 Henikka skrev (På 16.10.2022 den 9.51): Har prøvd å skrive det her inne 3 - 4 ganger, men det gjettes på henne allikevel 🙈 Jeg står fremdeles fast på Selma Ibrahim: - programleder Supernytt + diverse andre ting på nrk Super(aldershintet + leker) - bunad/symaskin(programleder for Sykampen + nrk sin 17.mai sending) - kan synge(ref. BLIME sangen) Selma Ibrahim var gjestedommer på lørdag, så da er hun utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. oktober 2022 #1003 Del Skrevet 24. oktober 2022 Henikka skrev (1 time siden): Og pappaen hennes, Pytten, er en veldig kjent black metal produsent. Hun kan ha trent stemmen sin med ham. Når man ser platene han har produsert, så finner man bl.a. band som bruker norrøn mytologi som inspirasjon og kilde for sine tekster. Det er som tatt rett ut av Frøyas verden. (Wiki) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. oktober 2022 #1004 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tough cookie skrev (8 minutter siden): Selma Ibrahim var gjestedommer på lørdag, så da er hun utelukket. Vet at Selma var gjestedommer ja. Til info: innlegget mitt(som du siterer) var fra 16.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AMW Skrevet 24. oktober 2022 #1005 Del Skrevet 24. oktober 2022 Frøya: Bertine zetlitz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. oktober 2022 #1006 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 24. oktober 2022 #1007 Del Skrevet 24. oktober 2022 NordicViking skrev (1 time siden): Ah, der falt den biten også på plass. Trodde det kanskje var en referanse til Kjersti Bergesen, siden hun bruker briller. Men nå ser jeg at dette hintet faktisk passer bedre på Mia. Er vi på sporet av noe her, mon tro? Er det noen som vet om hun kan synge? 🔎🔎 Hun kan sikkert synge, men jeg blir uansett litt forbausa hvis Hundvien har en såpass bra stemme. Syns også hintene Frøya kommer med henviser ganske tydelig til at hun er artist på en eller annen måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Hildesen Skrevet 24. oktober 2022 #1008 Del Skrevet 24. oktober 2022 Zombien er Andreas «Tix» Haukeland: 1. I hint videoen er han i en låve: Låve kan referere til Hver gang vi møtes 2022 der han var med i en av episodene. 2.Kjærlighetssorg: Kan referere til at Andreas har vært kjent for å hatt kjærlighetssorg 3.Danser i hint-video: Refererer til russetid og festmusikk 4.Energisk stemme: Andreas er kjent for å være veldig energisk og energifylt. 5.Bjørnis klistremerke: Andreas var på barnasmiljødag samtidig som bjørnis. 6.Øvd seg på å endre stemmen mens han synger (?): Hvis Zombien er Andreas tenker jeg at han har gjort om på stemmen når han synger og jeg tenker mer og mer på dette hver gang jeg hører Zombien synge! Bonus: Andreas i LA?: I bioen på Instagram brukeren til Andreas står det: 📍Los Angeles. - Er dette bare for å lure oss? Takk for meg:) Mvh ivrig Maskorama seer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 24. oktober 2022 #1009 Del Skrevet 24. oktober 2022 lilmiss skrev (1 time siden): Jeg tror Silya er Dandy. Uansett om en av oss eller ingen av oss har rett, så tror jeg oddsen er høy for at hun er med Silya er FOR flink til å synge til å være Dandy. Dandy har periodevis sure toner. Hvis Dandy ikke er profesjonell artist er det svært gode fremføringer, men ingen profesjonell artist hadde sunget slik. Selv ikke for å villede. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 24. oktober 2022 #1010 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (22 minutter siden): Silya er FOR flink til å synge til å være Dandy. Dandy har periodevis sure toner. Hvis Dandy ikke er profesjonell artist er det svært gode fremføringer, men ingen profesjonell artist hadde sunget slik. Selv ikke for å villede. Tja, for meg er Dandy en artist som muligens sliter med pust inni maska, og derfor til tider kanskje ikke er på sitt topp. Ingen uproffesjonell sanger, iallefall. Ser mange tror Maud Angelica, og det er mulig - men er mer sannsynlig en proff artist og da passer Silya mye av hintene vi får samt kostymet, for meg. Endret 24. oktober 2022 av lilmiss Skriveleif i farta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 24. oktober 2022 #1011 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Jeg tror Frøya kan være Ingrid Gjessing Linhave. Bergensdialekt: moren er fra Bergen, og hun bodde selv der til hun var 5 år. Sosiolekten er forenlig med «pen» bergensk. Filmklapper i første intro: utdannet TV-regissør Pizza: i flere intervjuer nevner hun Grandiosa, bl.a. her og her Hunder: har i hvert fall én hund Smykker og klenodier: har to døtre Fjell- og fjordlandskap: turmenneske, programleder for Familieekspedisjonen Aviser: Nytt på nytt «Jeg bistår gjerne når gleden skal deles. Når noen viser seg for oss for første gang, eller siste, er jeg der ved deres side. De vi ikke vil miste.»: empatisk programleder i sesong 2 av Idol Frøya forteller at hun hadde en ujålete start og var sjenert: IGL har fortalt at hun var sjenert da hun var yngre, blant annet her, og er inne på temaet her Briller: bruker briller (og skjeler litt, i følge egne kommentarer på Instagram) Piano: i sin TV-debut som 11-åring blir hun intervjuet ved et piano Kan synge, det ligger ute et klipp fra Beat for beat der hun synger med Didrik Solli-Tangen Endret 24. oktober 2022 av Alivamale 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 24. oktober 2022 #1012 Del Skrevet 24. oktober 2022 Så utrolig pinlig å se alle "sjokkreaksjonene" på Fantorangen. Er det virkelig mulig å være så hårsåre? "Skal aldri se på igjen" er et visst flere som skriver. Javel, så la vær å se da. Men er visst veldig viktig å fortelle resten av Norge at man ikke skal se mer. Folk er for seriøse. Synes det var hysterisk morsomt. Og det gjør det enda mer morsomt når folk blir så sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. oktober 2022 #1013 Del Skrevet 24. oktober 2022 NordicViking skrev (21 timer siden): Mia Hundvin er for øvrig 165 cm høy, dvs. litt lavere enn Silje (167 cm). Nicolay kom med en kommentar til Frøyas sko på lørdag, og mente det var 30-40 cm extra der. Personen bak maska er tydeligvis ikke så høy som man får inntrykk av når man ser Frøya. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 24. oktober 2022 #1014 Del Skrevet 24. oktober 2022 NordicViking skrev (24 minutter siden): Nicolay kom med en kommentar til Frøyas sko på lørdag, og mente det var 30-40 cm extra der. Personen bak maska er tydeligvis ikke så høy som man får inntrykk av når man ser Frøya. .. Da er jo Frøya isåfall veldig lav. Typ 1,40? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. oktober 2022 #1015 Del Skrevet 24. oktober 2022 Et av hintene fra Huldra var en pizza. Jeg synes det ser ut som en vegetarpizza (se bildet under). Kom over en artikkel om Alexandra Joner fra da hun var med i TV3s 'Masterchef'. Hun er vegetarianer, og hennes helgekos er en vegetarpizza (oppskrift følger med). Det beviser selvfølgelig ingen ting, men det er et interessant hint. 🍕 ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. oktober 2022 #1016 Del Skrevet 24. oktober 2022 Henikka skrev (12 timer siden): Sarah Natasha låser en maske i siste podcast: Dandyen. Hun tolker hintene veldig bra!! Jeg er 100% enig med henne. Det er det flere her som er🙌🙌 Og hva sa hun da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. oktober 2022 #1017 Del Skrevet 24. oktober 2022 Pølsevann skrev (1 minutt siden): Og hva sa hun da? Skrev det ikke her for jeg ville ikke spoile, men nå har sikkert de fleste hørt:) Nei, hun hadde enda flere gode argumenter for at Dandy er Maud Angelica. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. oktober 2022 #1018 Del Skrevet 24. oktober 2022 Pølsevann skrev (2 minutter siden): Og hva sa hun da? At det var Maud. Men hva om hun selv lurer oss, og er Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 24. oktober 2022 #1019 Del Skrevet 24. oktober 2022 Ser det hintes om Janne Formoe… ikke dumt. Tenkte når hun pekte på de bokstavskiltene, kanskje det ikke var bokstavene som var hint, men de dyrene som var bilde av. Dyreparken altså.. Eller ikke 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 24. oktober 2022 #1020 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg blir helt sprø av rabagasten. Kan det være så "enkelt" som Daniel Franck? er ikke det for åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå