Nysgjerrigpernille Skrevet 23. oktober 2022 #981 Del Skrevet 23. oktober 2022 3 hours ago, Kati said: Jeg lurer på om Birgit synes det er kjipt å ha dårligere sangstemme enn Fantorangen? 😂🐘 Synes hun hadde flott stemme jeg! Tror nok hun ble først ut av konkurransen på grunn av sangvalget og manglende sceneshow, og fordi hun hadde siste opptreden. Det er jo gjerne de som «shower» og lager liv samt de som synger veldig vakkert som kommer lengst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 23. oktober 2022 #982 Del Skrevet 23. oktober 2022 NordicViking skrev (2 timer siden): Mia Hundvin har arbeidet innen TV-produksjon, blant annet som produsent for produksjonsselskaper som Feelgood og Funkenhauser. I den første introvideoen ser vi bl.a. et filmsett. Ikke noe håndfast bevis, men et interessant hint. Kan klenodiumet da være en medalje eller pokal? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. oktober 2022 #983 Del Skrevet 24. oktober 2022 Peppa88 skrev (16 timer siden): Kan vi diskutere de gjenværende nå, istedet for om Fantorangen var dust eller bra? Ulven: Gir meg utrolig lite i videoene, men om jeg kun går etter stemmen, så må det være enten Thomas Numme eller Øystein Pettersen. Han ble veldig andpusten under forrige låt, og tror kanskje "Pølsa" har litt mer kondis enn Numme. Så jeg holder en knapp på Numme..foreløpig. Var veldig sikker på Thomas Numme etter første opptreden, men hører han ikke i Lørdagens opptreden. Ulven ser veldig slank ut. Thomas har gått ned i vekt, men.. 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebill Skrevet 24. oktober 2022 #984 Del Skrevet 24. oktober 2022 Kan Frøya være Henriette Steensrup mon tro? Jeg synes egentlig Frøya høres litt yngre ut, men veldig spennende med denne stolen fra KB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. oktober 2022 #985 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Sarah Natasha låser en maske i siste podcast: Dandyen. Hun tolker hintene veldig bra!! Jeg er 100% enig med henne. Det er det flere her som er🙌🙌 Endret 24. oktober 2022 av Henikka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 24. oktober 2022 #986 Del Skrevet 24. oktober 2022 NordicViking skrev (8 timer siden): Et hint vi fikk fra Frøya i går var følgende: "Som Frøya har jeg både dyrebare klenodier og smykker i livet mitt." I følge mytologien så var Frøya gift med Od (eller Odin), og med ham fikk hun døtrene Noss (klenodium) og Gersemi (smykke). Kan dette være en referanse til familie, at personen bak maska har egne barn? Bra analysert, det er rart hvis det er direkte hint om å ha smykker så👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 24. oktober 2022 #987 Del Skrevet 24. oktober 2022 Henikka skrev (10 timer siden): Janne har og vært med i KB. Enig i at stolen er et sterkt hint. Den ser faktisk identisk ut. Jepp! Enda et hint som gjør meg sikrere på at dette er Janne Formoe 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 24. oktober 2022 #988 Del Skrevet 24. oktober 2022 Sanninga skrev (15 timer siden): Ja, synes sangstemmen passer helt til Maud. I tillegg så kommer de tykke Østfold "L- ene" frem når hun snakker før hun synger av og til. Hører at hun prøver å snakke mer Oslo dialekt, men de skinner likevel gjennom av og til. Er også 100% overbevist om at det er henne. Jeg hører også henne når Dandy snakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 24. oktober 2022 #989 Del Skrevet 24. oktober 2022 Lurer på om ulven er Lars Monsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. oktober 2022 #990 Del Skrevet 24. oktober 2022 mhjo skrev (2 timer siden): Jepp! Enda et hint som gjør meg sikrere på at dette er Janne Formoe 😀 Jeg var også sikker på det tidligere, men sangstemmen passer ikke. Jeg blir snart sprø, jeg har tro på cecilie Mosli, men nå hører jeg også litt Silya inni der når hun synger, og mange hint passer også på henne. Må på Masorama detox når dette er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. oktober 2022 #991 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Marsh skrev (58 minutter siden): Jeg var også sikker på det tidligere, men sangstemmen passer ikke. Jeg blir snart sprø, jeg har tro på cecilie Mosli, men nå hører jeg også litt Silya inni der når hun synger, og mange hint passer også på henne. Må på Masorama detox når dette er over! Den detoxen trenger jeg og😂 Kom på at jeg skal på firmafest på lørdag. Kriiiise 😂😂 Endret 24. oktober 2022 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. oktober 2022 #992 Del Skrevet 24. oktober 2022 Kanaia skrev (11 timer siden): Kan klenodiumet da være en medalje eller pokal? Det er en interessant tanke. Mia har jo vunnet mange premier opp gjennom årene, både i form av medaljer og pokaler. Frøya var i følge mytologien opptatt av smykker og gull, eller "bling" som man kanskje sier. I dag kan man faktisk kjøpe Frøya-smykker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. oktober 2022 #993 Del Skrevet 24. oktober 2022 Suspekt at Ingrid Lysne har trukket seg akkurat nå? https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-profil-byttes-ut-derfor-takket-hun-nei-til-ny-sesong/15205088/ Tenkte det var verdt å nevne, jeg vet ikke hvem hun skulle vært 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 24. oktober 2022 #994 Del Skrevet 24. oktober 2022 Nå begynner jeg å helle mot Mia Hundvin som Frøya. Dialekten faller jo naturlig for henne. Hun jobber innen TV-produksjon (der de kutter på introen). Hun jobber for produksjonsselskapet Funkenhauser som lager "Brille" (brillene) Hun var med på Kongen Befaler (tronen). Hun heter HUNDvin (hundene i emblemet), kniv og gaffel er for hennes deltagelse i 4 stjerners reise. Pizzaen spiller på Mia Pizza. Avisene kan være fordi hun er spaltist i Dagbladet og VG Helg. Klenodier/smykker er EM gull og sølv, VM-gull og OL-bronse 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 24. oktober 2022 #995 Del Skrevet 24. oktober 2022 Kanaia skrev (38 minutter siden): Nå begynner jeg å helle mot Mia Hundvin som Frøya. Dialekten faller jo naturlig for henne. Hun jobber innen TV-produksjon (der de kutter på introen). Hun jobber for produksjonsselskapet Funkenhauser som lager "Brille" (brillene) Hun var med på Kongen Befaler (tronen). Hun heter HUNDvin (hundene i emblemet), kniv og gaffel er for hennes deltagelse i 4 stjerners reise. Pizzaen spiller på Mia Pizza. Avisene kan være fordi hun er spaltist i Dagbladet og VG Helg. Klenodier/smykker er EM gull og sølv, VM-gull og OL-bronse Endelig flere som tenker som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. oktober 2022 #996 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Kanaia skrev (57 minutter siden): Nå begynner jeg å helle mot Mia Hundvin som Frøya. Dialekten faller jo naturlig for henne. Hun jobber innen TV-produksjon (der de kutter på introen). Hun jobber for produksjonsselskapet Funkenhauser som lager "Brille" (brillene) Hun var med på Kongen Befaler (tronen). Hun heter HUNDvin (hundene i emblemet), kniv og gaffel er for hennes deltagelse i 4 stjerners reise. Pizzaen spiller på Mia Pizza. Avisene kan være fordi hun er spaltist i Dagbladet og VG Helg. Klenodier/smykker er EM gull og sølv, VM-gull og OL-bronse Og pappaen hennes, Pytten, er en veldig kjent black metal produsent. Hun kan ha trent stemmen sin med ham. Meeeen... Bestis og Maskorama-entusiast, Marte Stokstad, la ut stories med MH, Kari-Anne Henriksen og seg selv lørdag kveld. Mulig hun er med på spillet da[at hun prøver å dekke over at Mia er med]... En av tekstene til storien med MH var forøvrig: "Av med maska". Smart trekk? Eller lite troverdig? Jeg er ikke helt overbevist, skal høre opptreden en gang til😄 Endret 24. oktober 2022 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 24. oktober 2022 #997 Del Skrevet 24. oktober 2022 Pizzaen var vel brukt i Huldras hintvideo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 24. oktober 2022 #998 Del Skrevet 24. oktober 2022 toothfairy skrev (10 minutter siden): Pizzaen var vel brukt i Huldras hintvideo? Det er en pizza i våpenskjoldet på Frøyas drakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. oktober 2022 #999 Del Skrevet 24. oktober 2022 Lanserer ny teori på Frøya, selv om det fortsatt kan være Mosli.... Men masse passer på Silya også, og synes stemmen kan likne litt og, om hun holder litt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 24. oktober 2022 #1000 Del Skrevet 24. oktober 2022 Marsh skrev (17 minutter siden): Lanserer ny teori på Frøya, selv om det fortsatt kan være Mosli.... Men masse passer på Silya også, og synes stemmen kan likne litt og, om hun holder litt igjen. Jeg tror Silya er Dandy. Uansett om en av oss eller ingen av oss har rett, så tror jeg oddsen er høy for at hun er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå