Gå til innhold

Maskorama 2022

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt teit. Hvis man spiller de to klippene etter hverandre, hører man helt tydelig forskjell på stemmene. Når snøroboten synger uten å være avslørt, er stemmen helt annerledes enn når fantorangen kom frem. Fantorangen-stemmen er jo helt annerledes og tilgjort. 

Programmet sank skikkelig i mine øyne i dag, jeg er skuffa. Helt ok å ikke gjette riktig, men de kan da i det minste ha folk inni der. Er zombien kaptein Sabeltann, da liksom? 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å kalle oss som ble tatt på senga, for sure!

Vi er drithappy!

(Bare staver fi**e med ph i et kvarters tid. Så går det over. Lover! Dèt må værra lov :fnise:)

Bare veldig, veldig investerte :ler: 

Endret av Tradegy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissMaryan skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er helt teit. Hvis man spiller de to klippene etter hverandre, hører man helt tydelig forskjell på stemmene. Når snøroboten synger uten å være avslørt, er stemmen helt annerledes enn når fantorangen kom frem. Fantorangen-stemmen er jo helt annerledes og tilgjort. 

Programmet sank skikkelig i mine øyne i dag, jeg er skuffa. Helt ok å ikke gjette riktig, men de kan da i det minste ha folk inni der. Er zombien kaptein Sabeltann, da liksom? 

Men når de som er sangere til vanlig, endrer både dialekt og sangstemme, hvor er forskjellen??? Det er jo det samme

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (8 minutter siden):

Alle hintene var jo der

EF175CEB-3318-4A18-B08F-156FF187F60F.png

A7399D23-963F-4B68-9CCC-B42486FFBB6B.png

Klarer ikke å se relevansen, men de fikk ihvertfall folk til å prate om det hahaha 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Programmet endret jo på en måte forventningene til hva det skulle handle om.  Jeg trodde at man skulle gjette på hvilken person som var inni maskene.  Senere kan jo alt skje, og vi må gjette på både artister og  eventyrfigurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annalena skrev (1 time siden):

Alejandro Fuentes på zombien?🫣

Syntes også det hørtes veldig ut som ham, men har ikke sett noen av hintene da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolini skrev (52 minutter siden):

Jeg sa at Huldra er Alexandra Joner fra første stund forrige lørdag, står fremdeles på det.

Har googlet Kjersti Bergesen etter å ha lest  her og syns Frøya synger likt, og veldig lik når hun snakker.

Kjersti Bergesen hadde vært for opplagt, Fantorangen viste vel at vi må skrelle av 2-3 lag før vi finner kjendisen, altså ikke den første eller andre vi tenker på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når Atle Pettersen danset i Skal vi danse vs klokkeslett på zombiens opptreden? Klokkeslett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eplepai1 skrev (4 minutter siden):

Noen som vet når Atle Pettersen danset i Skal vi danse vs klokkeslett på zombiens opptreden? Klokkeslett? 

Atle danset mellom 20 og 21, men har vært intervjuet og synlig flere ganger. Så han er nok utelukket. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenkte på Axel Hennie på Rabagasten. Han tagger, skater og er vel en sånn liten rabagast. Han hopper i fallskjerm, kjent på at marginene kan gå begge veier (broren døde i fallskjermulykke). Følte at kroppsspråket var litt Axel Hennie. 

Lagt til for å underbygge påstandene mine fra wikipedia

Sitat

Han er oppvokst på Lambertseter i Oslo.[3] I 1996 ble Aksel Hennie og kameraten Rem dømt for henholdsvis fire og ni tilfeller av tagging. Hennie malte graffiti under kunstnernavnene Mikro og Ceel. De fikk begge erstatningsdommer og betinget fengsel. Hennie ble utstøtt av miljøet som var av den oppfatning at han tystet på kameratene sine. Situasjonen dannet grunnlaget for filmen Uno som Hennie både skrev manus, regisserte og spilte hovedrollen i. Flere av personene i den tidligere kretsen rundt ham er i dag en del av det politiet betegner som gjeng- og ransmiljøet på Østlandet. Dommen mot Hennie var en av de første taggerdommene i Norge.[4]

Endret av Pølsevann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dandy ER Maud!

I dag var hintet:

"Noen ganger snakker jeg veldig høyt og brautende. Jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal uttrykke min takknemlighet og entusiasme, så ofte kommer ordene ut i store bokstaver!"

På Instagramen hennes postet hun 21.mai 2021 «10 facts about me». Dette er nummer 8:

“I can sometimes talk really loud and be kinda overly excited and loving and obnoxious. Idk how to show my appreciation and excitement and stuff, so hence the oh-so-famous CAPSLOCK! That you will see me using a lot haha!”

Sjukt!

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sukkerfrihverdag skrev (Akkurat nå):

Haha! Dandy ER Maud!

I dag var hintet:

"Noen ganger snakker jeg veldig høyt og brautende. Jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal uttrykke min takknemlighet og entusiasme, så ofte kommer ordene ut i store bokstaver!"

På Instagramen hennes postet hun 21.mai 2021 «10 facts about me». Dette er nummer 8:

“I can sometimes talk really loud and be kinda overly excited and loving and obnoxious. Idk how to show my appreciation and excitement and stuff, so hence the oh-so-famous CAPSLOCK! That you will see me using a lot haha!”

Sjukt!

PLuss at Dandy har sunget Castle og Royals.  Jeg er også overbevist. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukkerfrihverdag skrev (2 minutter siden):

Haha! Dandy ER Maud!

I dag var hintet:

Sjukt!

Kan du gi oss en link? Da kan vi alle si 'Case closed!'  🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukkerfrihverdag skrev (5 minutter siden):

Haha! Dandy ER Maud!

I dag var hintet:

Sjukt!

Oi! Overbevist 🤩

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig tror jeg Rabagasten er en skihopper, kanskje Daniel Tande (de høyeste svev kan følge de dypeste daler, små marginer kan skille et godt og dårlig utfall). Kan såklart også være en snowboarder…

Og jeg tror Huldra er Janne Formoe (rik arv, entertainer som liten, brudeslør - hun skal gifte seg). 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...