addict Skrevet 22. oktober 2022 #721 Del Skrevet 22. oktober 2022 Altså det beste som kan skje noen sinne er jo at Espen Nakstad er med som Zombien og synger sånn der! Hver fiber i kroppen min ønsker at det skal være sant 😂 15 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2022 #722 Del Skrevet 22. oktober 2022 addict skrev (Akkurat nå): Altså det beste som kan skje noen sinne er jo at Espen Nakstad er med som Zombien og synger sånn der! Hver fiber i kroppen min ønsker at det skal være sant 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 22. oktober 2022 #723 Del Skrevet 22. oktober 2022 Er Bilal ofte omtalt i media da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutten Skrevet 22. oktober 2022 #724 Del Skrevet 22. oktober 2022 Syns jeg hører live nelvik i frøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. oktober 2022 #725 Del Skrevet 22. oktober 2022 7 minutter siden, Ginny said: Har trua på Bilal denne uka og 😃 Ja Bilal blir stående her óg Så herlig friskt pust Selma er! Skulle ønske hun var fast ♥ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 22. oktober 2022 #726 Del Skrevet 22. oktober 2022 EmilieH skrev (1 minutt siden): Er Bilal ofte omtalt i media da? Her i nord fronter han kampen mot fraflytting, at unge skal flytte tilbake til nord etter utdanning, f.eks. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 22. oktober 2022 #727 Del Skrevet 22. oktober 2022 Tradegy skrev (1 minutt siden): Ja Bilal blir stående her óg Så herlig friskt pust Selma er! Skulle ønske hun var fast ♥ Helt enig, Selma kan godt bli fast for min del! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. oktober 2022 #728 Del Skrevet 22. oktober 2022 Synes Frøya høres sååå ut som Kjersti Bergersen når hun snakker... Gaaaah... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. oktober 2022 #729 Del Skrevet 22. oktober 2022 3 minutter siden, melissacarin said: Zombien må være Bilal 100% ! Stemmen matcher helt! Vant Stjernekamp og 2. plass i MGP = konfetti + å hadde ikke helt troa på seg selv før Sang Somebody sist gang, og Someone you loved i dag - NorthKid og Bilal sang låta Someone i MGP 2022. Bjørnis-plaster kan peke mot B i fornavnet eller at det er rettet mot barn/kid - forsanger i NorthKid. Fiskekoppen i første episode - Bilal driver som fisker. Samt rosa rockering i hint. Bilal sang duett med bamsen i fjor. Jeg bestemte meg for Bilal etter èn setning. Eneste jeg ikke har endret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 22. oktober 2022 #730 Del Skrevet 22. oktober 2022 Snabeltann skrev (Akkurat nå): Her i nord fronter han kampen mot fraflytting, at unge skal flytte tilbake til nord etter utdanning, f.eks. Skjønner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 22. oktober 2022 #731 Del Skrevet 22. oktober 2022 addict skrev (Akkurat nå): Synes Frøya høres sååå ut som Kjersti Bergersen når hun snakker... Gaaaah... Jeg og, klarer ikke tenke meg at det er noen andre😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 22. oktober 2022 #732 Del Skrevet 22. oktober 2022 Bringebær skrev (33 minutter siden): Jeg tenkte Huldra er Carina Dahl, men i følge Instagram er hun på ferie Tror Huldra er Lene Alexandra Øien.. hun avsluttet setningen med at «alt er ok», kanskje ordspill på My boobs are ok.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. oktober 2022 #733 Del Skrevet 22. oktober 2022 Likte både Ulrikke og Selma nå. Syns egentlig de norske «dommerne» (- Bare ikke Marion) er kjedelige. Har sett Maskorama Sverige- og de dommerne er jo bare så mye morsommere!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. oktober 2022 #734 Del Skrevet 22. oktober 2022 Frøya, Märtha eller datteren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutten Skrevet 22. oktober 2022 #735 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Eller hva om frøya er Pernille Sørensen? Bergensdialekten er def ikke ekte, kan jeg som bergenser forsikre. Og hun kan jo sikkert late som, men bergensk mann Endret 22. oktober 2022 av Tutten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 22. oktober 2022 #736 Del Skrevet 22. oktober 2022 addict skrev (2 minutter siden): Synes Frøya høres sååå ut som Kjersti Bergersen når hun snakker... Gaaaah... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 22. oktober 2022 #737 Del Skrevet 22. oktober 2022 Mener fortsatt André Villa som rabagasten jeg 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 22. oktober 2022 #738 Del Skrevet 22. oktober 2022 Frøya- Sofie Frøysaa- hun er utdannet lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. oktober 2022 #739 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Høyt og lavt. Min første tanke på Rabagasten var Jan Fredrik Karlsen Men det er herr Thodesen. Har vi no spoiler-regler forresten? Synes det er så hyggelig her inne , og finner godt selskap i dere Men ønsker ikke ødelegge for noen. Gøy med Tete som forslag! Har han på Ulven, jeg .. Frihet under ansvar? 🙈 Endret 22. oktober 2022 av Tradegy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 22. oktober 2022 #740 Del Skrevet 22. oktober 2022 Rabagasten tror jeg er Andreas Ygre Wiig. Han sang en sang sist med teksten "im the best youve ever had" og da snudde han seg og pekte på Marion.. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå